En ole päässyt testaamaan kuin -17 asteen pakkasella mutta kyllä kuumaa ainakin tuolla kelillä tuli tupaan niin että sai lämpöjä pienentää mutta sen 10-15km tarvii maantie ajoa vaikka kaikki on kunnossa että lämmöt nousee tuonne viisarin yli 80 asteeseen.
Sen jälkeen ne kyllä pysyy siellä hyvin, käytin 20min tyhjäkäyntiä ajon jälkeen niin siihen ~80 asteen viivalle oli laskenut mutta ei alle mistä kiitos Webastolle!
Harmi vaan kun on Thermotop Z tuo w202 cdi orkkis Webasto niin ei pysty duunaamaan esilämmittimeksi ilman kiertovesipumpun lisäämistä ja ohjainkortti muutosta.
Toinen ikävä asia on se että tuota Webastoa ei oikein kesällä pysty käyttämään muuten kuin huijaamalla ulkolämpömittarin anturia, noita kun olisi hyvä käyttää myös kesällä vaikkapa kerran kuukaudessa toimintakunnon ylläpitämiseksi...
Eli yhteenvetona:
Kyllä pikku cdi:kin lämpenee ilman mitään pahvi virityksiä mutta kaiken
(Webasto ja molemmat termarit) pitää olla viimeisenpäälle kunnossa koska moottorin hukkalämmön tuotto on niin minimaalinen, eteenkin EGR poistettuna
Vaan jos jotain hauskaakin niin onhan ne Uunoja Veholla kun suurin osa eivät tosiaakaan tiedä tuosta pikkutermarista mitään eivätkä löydä sitä edes varaosa-ohjelmasta vaikka ovat olevinaan
"merkkiliike"
Soittelin maamme viisi suurinta Vehoa läpi kyselläkseni olisiko tuota osaa varastossa niin kolmessa sanottiin että
"ainoastaan yksi termostaatti siellä on, 87 asteinen ja se maksaa xx(x) €" eli pitivät minua kaiketi täytenä pellenä mutta enpä alkanut heille tietoa oikaisemaan, jos juuri ovat tuolla kannalla että uskottelvat asiakkaillensa että ei se cdi vaan lämpene talvella niin se vain minulle passaa