Mistäs olette ostaneet mukitelineen matalaan käsinoja lokeroon ? Veholta tilasin mukitelineen ,mutta oli liian korkea omaani, Veholta sanovat että matalaan keskellä olevaan kanneliseen lokeroon ei ole saatavana ollenkaan sellaista. Jorenkin ihmetyttää ja kummastuttaa että eikö ihan oikeasti mukitelinetta ole valmistettu ollenkaan, missä te pidätte kahvi kuppia muualla kuin vaihdekepin takana, missä se on aika vaarallisessa paikassa ?
ja samalla esittelen tässä itteni, eli olen 40v maalari ja 4 lapsen isä järvenpäästä. olen tänne kirjautunut ennenkin nimimerkillä Leevi J , mutta jostain syystä en saanut aukaistua profiliani edes sähköpostilla, joten päätin luoda uuden profiilin. Olen entinen Volvomies ja nyttemmin Mersumies. Merkkiin olen ihastunut täysillä joten minulla onkin jo mersuja pihassa kaksin kappalein toinen on Sprintteri 308 cdi -04 ( työauto) tää foorumi on sinänsä aika uusi ja erinlainen kuin Landia jossa olen pyörinyt viimeiset 4 vuotta , mutta hyvältä näyttää
Viimeksi muokannut L.J.P, Su 05.12.2010 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
L.J.P kirjoitti:missä te pidätte kahvi kuppia muualla kuin vaihdekepin takana, missä se on aika vaarallisessa paikassa ?
Haarojen välissä, apparin kädessä tai molemmissa yhtäaikaa.
Mutta kyllähän se kunnollinen teline olisi poikaa.
Heh , joo aikamoista kauhunhetkiä on tuo kahvikupponen jo aiheuttanut, olen jo ihan tuon mukitelineen vuoksi harkinnut että vaihdan sen keskikäsinojan korkeampaan malliin... Mutta tottahan sekin on että pakkoko sitä on kahvia autossa lillittää mutta kuitenkin olis se niin piste Iin päälle
Itse en kyllä ota kuumaa kahvia liikkuvaan autoon mukaan. Siinä ei paljon mukitelineet auto jos joutuu
jarruttamaan kovasti.
CLK:ssani on MB tekemä (sirompi kuin yllä olevassa linkkissä) mukiteline juuri siinä matalassa kannellisessa keskiosan luukussa. Teline nousee ja kääntyy sivulle.
Jos tää on just siihen matalampaan niin voihan onnen päivät
JeremyH kirjoitti:Taitaa mersun varaosanumero olla 66920101
Jos osasin kattoo oikein.
Tuolla varaosanumerolla muistaakseni tuli sellainen musta litteä kannellinen jossa ison juomapullon pohja, joka ruuvataan käsinojaan neljällä ruuvilla , jota en nyt mielellään tee Olarin Veho kertoi että muuta ei ole ! Se joka kääntyy sillee sivulle ja missä on juomapullon teline myös pohjalla oli liian korkea tähän matalaan käsinojakonsoliin, joten joutuivat molemmat vaihtoehdot laittamaan hyllyyn takas Tai, sitten lähettivät saksasta ihan väärän, veho ei osannut muuta kuin nostaa kädet pystyyn asian suhteen
sportsman kirjoitti:Itse en kyllä ota kuumaa kahvia liikkuvaan autoon mukaan. Siinä ei paljon mukitelineet auto jos joutuu
jarruttamaan kovasti.
CLK:ssani on MB tekemä (sirompi kuin yllä olevassa linkkissä) mukiteline juuri siinä matalassa kannellisessa keskiosan luukussa. Teline nousee ja kääntyy sivulle.
HEh ! Kahvin juonti on niitä paheita pikkusikarinpolton lisäksi josta vaan on niin hankala päästä eroon, mutta onpa jännä jos kuitenkin ON olemassa matalampaan teline ,niin eipä näyttänyt merkkiliikkeessä olevan heidän mukaan
Vai,,, pitäiskö kysästä CLK:n mukitelinettä ? jos vaikka kiinnikkeet passais
...tuo on mielestäni ainakin 210 00-03 autoihin sopiva ...vaihdekepin ja käsinojan välissä olevan puukantisen lokeron irroitettavan sisä muovikupin tilalle tuleva
cuuno kirjoitti: ...tuo on mielestäni ainakin 210 00-03 autoihin sopiva ...vaihdekepin ja käsinojan välissä olevan puukantisen lokeron irroitettavan sisä muovikupin tilalle tuleva
Just tätä haen.... ja matalaan käsinojaan nimenomaan ! Tuo linkin mukiteline kyllä näyttää soppelilta täytyy laittaa tilaukseen , laitan myöhemmin infoa miten jätkän käy Kiitos avusta ja hyvät itsenäisyyspäivät !
cuuno kirjoitti: ...pysyy ajaessa vähän huonon laisesti siinä hanskalokeron kannessa
pistä pikaliimalla....
kyllä mulla on ihan hyvin siinä pysynyt....ja siihen voi muuten kietasta sellaisen "kauluksen" pahvista jonka teippaa jeesusteipillä siihen syvennykseen...esim.5cm korkeen...johan pysyy kuppi siinä...
ralliautollako se ajelee
Viimeksi muokannut LopenUupunut, Ti 31.01.2012 09:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.