
pikkumesen siistimis projekti (w201) hifistys aloitettu
Keulasta en tähdenpaikkaa hitsaile umpeen siihen sen laitan mutta takaa on jo lukko poistettu ja tehty sen avaus solenoidillatovayryn kirjoitti:hitsaas vielä tähden paikat umpeen ja takaluukusta lukonnappi pois ja pistät solenoidin takaluukkuun

W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
no kannattaa mennä testi alueelle kokeilemaan ettei tuhlata tätä foorumia siihen pohdintaanjukkareu kirjoitti:omista kuvista lykkää tuollaisen postimerkin kokoisen pikkukuvan, vaikka lähdekuva ihan ok.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
tänne kirjoittelu on vähän jäänyt taas kun kamera kettuilee minulle eikä suostu yhdistymään koneesee elikkä täytyy muistikortinlukija hommata jotta saan kuvat tuolta pois. noh mitä nyt sitten auton parissa on tehty niin hiekkapuhallettu etuovien alareunat, levitetty jo etukaaria 1,5-2cm per puoli, autoa silloin tällöin hiottu maalauskuntoon jne. kuvat kertoisi jälleen enemmän kuin tuhat sanaa joten katsotaan kun saan ne lisättyä.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
elikkä projekti on edennyt jonkin verran mutta kamera hajalla joten ei ole kuvia laittaa. hifistys tuli aloitettua niin että vahvistimeksi hankin xetec gravity 5g900:sen ja subiksi tuli rainbow hammer 10. nämä oli pakko ottaa koska halvalla sain. ei vahvistinvalinta varmaan ihan metsään mennyt sillä onhan tuolla aikoinaan kisojakin voitettu. nyt hakusessa vielä soitin ja erkkasarja. soittimeksi on nytten kiikarissa halpa cda-9887r joka saattaa tarttua matkaan.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
No tuossa hieman huonoa kuva ala 2megapixel kännykkäkamera.
Elikkä xetec gravity 5g900 ja rainbow hammer 10
Rainbow myynnissä tai vaihdetaan myös dls rw10


sitten viisvarttisten asennusrenkaat jotka jyrsin yläjyrsimellä


ja viel ämuutama kuva noista vanteista jotka on siis dezent cupit 17x8 koossa




ja löytyihän tuolta vielä kuvat tulevista peileistä eli fk cult-stylet


Elikkä xetec gravity 5g900 ja rainbow hammer 10
Rainbow myynnissä tai vaihdetaan myös dls rw10


sitten viisvarttisten asennusrenkaat jotka jyrsin yläjyrsimellä


ja viel ämuutama kuva noista vanteista jotka on siis dezent cupit 17x8 koossa




ja löytyihän tuolta vielä kuvat tulevista peileistä eli fk cult-stylet


W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
nytten tuli hommattua nobelium 1 disut ja ne pitäisi huomenna kydä matkahuollosta hakemassa. käytettyinä hommasin 90€ hintaan. niitä letaan sitten sovittelemaan a-pilareihin. vahvistinta on alettu sovittelemaan hattuhyllyn paikalle hieman rälläkkää ja hitsiä apuna käyttäen. tuohon hattuhyllylle kun tuntui olevan se helpointa siististi ja yksinkertaisesti laittaa. kuvia tulee taas jahka kerkiän
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Laitteisto kokonaisuudessaan. Subi vaihtuu vielä mutta muuten alkaa olla soitinta vaille valmis. eli Dls Nobelium 1 diskantit, Ms6 midbassot ja Xetec gravity 5g900 vahvari


Sitten hieman projektikuvaa diskanttipaikkojen teosta




















Lokarinkaarista en vielä huomannut ottaa kuvaa mutta lupaan laittaa seuraavaksi


Sitten hieman projektikuvaa diskanttipaikkojen teosta




















Lokarinkaarista en vielä huomannut ottaa kuvaa mutta lupaan laittaa seuraavaksi
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Haha
Löytyipä tällainen ketju täältä missä oman pikkumesen projekti aloitettu. Sanotaanko että tuo autohan jäi kiireiden takia hallin perukoille suunnilleen tuossa vaiheessa mitä kuvissa (No hieman enemmän toiki edistyneenä) aika, raha ja motivaatio puutteiden vuoksi. Tuli hieman erilaiset suunnitelmat elämään yhtäkkiä.
Noh nyt on aika sitten laittaa tämä auto kuntoon ja kasaan. Penkit on siis kiikutettu ajat sitten verhoilijalle (En tiedä missä vaiheessa verhoilut menee). Penkkeihin tulee musta nahka ja plyyssi uudemman mallin sisustuksen mukaisella "vekillä". Saa nähdä millainen siitä tulee. Ainakin verhoilijan kanssa jutellessa kuulosti hyvältä.
Huomenna (tai siis tänään
) otan talkooksi isoimpien kittausten teon ja lauantaina sovittiin kavereiden kanssa että otetaan hiomatalkoot ja pistetään pohjat kuntoon maalausta varten. Huomenna pitäisi soittaa myös maalarit läpi ja kysellä hinnat ja aikataulut koska saataisiin auto maalattua. Rahoitus maalaukseen on kunnossa nyt joten siitä ei pitäisi jäädä kiinni.
Kaverilta pitäisi soitella mustia sisustan osia. Kojelautaa ja konsoleita. Niitä kuulemma pitäisi löytyä. Sitten vain kasaamaan kun ollaan maali saatu päälle.
Tulen varmasti kysymään täältä paljon kasaus vinkkejä ja ohjeita jos en enää muista mistä puuttuu mitäkin
Lupaan ottaa myös erittäin paljon kuvia nytten lähiaikoijen edistymisestä ja pistää tänne esille. Ehdoton deadlinen on projektille heinäkuun 12 jolloin lähden vuoden mittaiselle palvelukselle armeijan leiviin. Siihen mennessä pitäisi olla siis peli kilvissä ja jonkinlaisessa ajokunnossa. Jää nähtäväksi miten onnistutaan.
Peilit tulee olemaan samat mitkä näissä kuvissa näkyy kuin myös vanteet. 60mm madaltavat jouset on hommattuna ja odottaa asennusta. Hifit on myyty jo aikoja sitten ja kun auto on ajossa aletaan uudelleen miettiä mitä sinne humppapuolelle laitetaan. Uuden mallin puskurit ja muovihelmat on hommattu. Lasit tummennettu valmiiksi. Paljon on siis osaa ja muuta haalittu ja tehty vaikka projekti on seissyt. Mieleen ei siis tule paljon muuta ihmeellistä kuin maalaus ja kokoaminen sen jälkeen. Paljonhan tuossa on tekemistä ja hommaa.
Täytyy sanoa että tämä on ollut elämäni opettavaisin projekti. Paljon on tullut mokailtua ja rahaa palanut varmaankin satoja hukkaan. Nyt jälkeenpäin mietittynä ei kuitenkaan harmita yhtään. Mitenpä sitä oppisi paremmin kuin itse tekemällä ja erehtymällä. Suunnitelmat muuttuivat moneen kertaan matkalla mutta nyt on kyllä aivan päivän selvää millainen autosta tulee. Kaiken lisäksi olen huomannut kuinka paljon vittuilua voi saada tällaisestakin autoprojektista. Tai ehkä minä otan sen vain liian henkilökohtaisesti. Onhan auton valmistumista odotettu paljon ja moni sitä on kysynyt. Moni on sanonut että tämä ai valmistu koskaan. Nyt on aika kuitenkin näyttää kaikille että kyllä täältäkin vielä potkua löytyy.
Nyt on sellainen fiilis että PERKELE vaikka väkisin kuntoon. Ja siistiin kuntoon kanssa. Ihmisten ilmoille ei ole menemistä ennen kuin auto on kliini ja kasassa.

Noh nyt on aika sitten laittaa tämä auto kuntoon ja kasaan. Penkit on siis kiikutettu ajat sitten verhoilijalle (En tiedä missä vaiheessa verhoilut menee). Penkkeihin tulee musta nahka ja plyyssi uudemman mallin sisustuksen mukaisella "vekillä". Saa nähdä millainen siitä tulee. Ainakin verhoilijan kanssa jutellessa kuulosti hyvältä.
Huomenna (tai siis tänään

Kaverilta pitäisi soitella mustia sisustan osia. Kojelautaa ja konsoleita. Niitä kuulemma pitäisi löytyä. Sitten vain kasaamaan kun ollaan maali saatu päälle.
Tulen varmasti kysymään täältä paljon kasaus vinkkejä ja ohjeita jos en enää muista mistä puuttuu mitäkin

Lupaan ottaa myös erittäin paljon kuvia nytten lähiaikoijen edistymisestä ja pistää tänne esille. Ehdoton deadlinen on projektille heinäkuun 12 jolloin lähden vuoden mittaiselle palvelukselle armeijan leiviin. Siihen mennessä pitäisi olla siis peli kilvissä ja jonkinlaisessa ajokunnossa. Jää nähtäväksi miten onnistutaan.
Peilit tulee olemaan samat mitkä näissä kuvissa näkyy kuin myös vanteet. 60mm madaltavat jouset on hommattuna ja odottaa asennusta. Hifit on myyty jo aikoja sitten ja kun auto on ajossa aletaan uudelleen miettiä mitä sinne humppapuolelle laitetaan. Uuden mallin puskurit ja muovihelmat on hommattu. Lasit tummennettu valmiiksi. Paljon on siis osaa ja muuta haalittu ja tehty vaikka projekti on seissyt. Mieleen ei siis tule paljon muuta ihmeellistä kuin maalaus ja kokoaminen sen jälkeen. Paljonhan tuossa on tekemistä ja hommaa.
Täytyy sanoa että tämä on ollut elämäni opettavaisin projekti. Paljon on tullut mokailtua ja rahaa palanut varmaankin satoja hukkaan. Nyt jälkeenpäin mietittynä ei kuitenkaan harmita yhtään. Mitenpä sitä oppisi paremmin kuin itse tekemällä ja erehtymällä. Suunnitelmat muuttuivat moneen kertaan matkalla mutta nyt on kyllä aivan päivän selvää millainen autosta tulee. Kaiken lisäksi olen huomannut kuinka paljon vittuilua voi saada tällaisestakin autoprojektista. Tai ehkä minä otan sen vain liian henkilökohtaisesti. Onhan auton valmistumista odotettu paljon ja moni sitä on kysynyt. Moni on sanonut että tämä ai valmistu koskaan. Nyt on aika kuitenkin näyttää kaikille että kyllä täältäkin vielä potkua löytyy.
Nyt on sellainen fiilis että PERKELE vaikka väkisin kuntoon. Ja siistiin kuntoon kanssa. Ihmisten ilmoille ei ole menemistä ennen kuin auto on kliini ja kasassa.
W213 E300de 4matic -20
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Ex. W204 C180 Cdi -12
Ex. W202 C220 Cdi -99
Ex. MB 190E 1.8 -92
Respect is not given it is taken!
Re: pikkumesen siistimis projekti (w201) hifistys aloitettu
No jokos on auto tulilla?Nyt on sellainen fiilis että PERKELE vaikka väkisin kuntoon. Ja siistiin kuntoon kanssa. Ihmisten ilmoille ei ole menemistä ennen kuin auto on kliini ja kasassa.
