W203 ilmasuuttimien säätörullien poltin?
W203 ilmasuuttimien säätörullien poltin?
Eli tietääkö kukaan millainen poltin kyseiseen paikkaan käypi? Vai onko niissä se valokuitu hässäkkä? Ne valot taitaa olla vaan automaatti-ilmastoinnilla varustetuissa yksilöissä, tuossa mun sportcoupessa niitä ei oo, mut ajattelin sellaiset sinne asentaa, mut polttimoksi ei ainakaan pikkuinen lasikanta käy, on liian pitkä menemään paikoilleen. Kiitos jo etukäteen, jos tietoa joltain löytyy.
Re: W203 ilmasuuttimien säätörullien poltin?
Onkos siellä paikat polttimoille ja sähköt valmiina?
On itsekin tullut ihmeteltyä mikä lama-ajan auto tämä on kun ei valoja niissä ole vaikka vanhoissakin on.
Kyseessä siis W203 320 CDI avantgarde sport edition -05 automaatti-ilmastoinnilla, ei digitaalinen näyttö.
Kuuluisiko myös ajovalojen katkaisijan taustassa palaa valot?
Nyt palaa vain peilien säädö katkaisimissa sekä ajovalojen itse liikutettavassa katkaisijassa mutta ei näy pimeällä mikä asento käytössä.
Toki eipä tuota katkaisijaa tarvitsekaan kuin kovalla sumulla käännellä jos vääntää sumarit päälle, valo automatiikka hoitaa loput mutta näyttää vain tyhmältä kun on "mittarit" pimeänä.
On itsekin tullut ihmeteltyä mikä lama-ajan auto tämä on kun ei valoja niissä ole vaikka vanhoissakin on.
Kyseessä siis W203 320 CDI avantgarde sport edition -05 automaatti-ilmastoinnilla, ei digitaalinen näyttö.
Kuuluisiko myös ajovalojen katkaisijan taustassa palaa valot?
Nyt palaa vain peilien säädö katkaisimissa sekä ajovalojen itse liikutettavassa katkaisijassa mutta ei näy pimeällä mikä asento käytössä.
Toki eipä tuota katkaisijaa tarvitsekaan kuin kovalla sumulla käännellä jos vääntää sumarit päälle, valo automatiikka hoitaa loput mutta näyttää vain tyhmältä kun on "mittarit" pimeänä.
You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz...
Polttimon paikat on, mut sähköjä ei. Mä ajattelin sähköt ottaa jälkiasennetun ilmastoinnin kytkimen valosta. Kävin tänään paikallisessa marmoritiskillä kyselemässä poltinta, niin ei löytyny, pitää kuulemma ostaa koko suutinhässäkkä missä tulee johdot ja poltin mukana.
Noista muista koelaudan valoista, niin mun coupe on vm. 02, niin siinä on valaistu valokatkaisin, sekä nupissa- että symbooleissa palaa valo, mut olisko vm. 04 lähtien missä ei ole valokytkimessä minkäänlaista valoa, ihme juttu sinäänsä. Peilien säädössä ja valojen pesulaitteen kytkimessä on myös valo, mut ajovalon korkeussäätö namiskuukkelissa ei.
Noista muista koelaudan valoista, niin mun coupe on vm. 02, niin siinä on valaistu valokatkaisin, sekä nupissa- että symbooleissa palaa valo, mut olisko vm. 04 lähtien missä ei ole valokytkimessä minkäänlaista valoa, ihme juttu sinäänsä. Peilien säädössä ja valojen pesulaitteen kytkimessä on myös valo, mut ajovalon korkeussäätö namiskuukkelissa ei.
Ilmeisesti tuosta on sitten palanut se ajovalojen symbolien taustan valo jos sellainen on. Kuitenkin siis tuossa käännettävässä katkaisijassa palaa se "asennon" valo mutta niitä symboleja ei näy, ärsyttävää.
Mahtaakohan katkaisija "laatikko" lähteä varovasti repimällä / taltalla meisselillä auki vaiko miten tuo ajovalojen katkaisija/ tausta on kiinni? Joku muistikuva jostain olisi se että se katkaisijan nuppi lähtee kovemmin vetäen pois ja sen alla on ruuvit? Saatan muistaa väärinkin.
Pitänee ottaa joskus auki.
Ihme säästöä kun eivät voi joka autoon noita valoja laittaa, luulisi edes vähintään avantgardeissa se olevan. Jotenkin noita valoja vain kaipaisi, tuokin yksityiskohta kuuluu mersuun joka on mielessäni...
Tulitko kysyneeksi hintaa niille koko suutin paketeille?
Mahtaakohan katkaisija "laatikko" lähteä varovasti repimällä / taltalla meisselillä auki vaiko miten tuo ajovalojen katkaisija/ tausta on kiinni? Joku muistikuva jostain olisi se että se katkaisijan nuppi lähtee kovemmin vetäen pois ja sen alla on ruuvit? Saatan muistaa väärinkin.
Pitänee ottaa joskus auki.
Ihme säästöä kun eivät voi joka autoon noita valoja laittaa, luulisi edes vähintään avantgardeissa se olevan. Jotenkin noita valoja vain kaipaisi, tuokin yksityiskohta kuuluu mersuun joka on mielessäni...
Tulitko kysyneeksi hintaa niille koko suutin paketeille?
You've got a key to my house and my heart, but you ain't got a key to my Mercedes-Benz...
En uskaltanut edes kysyä sen ilmasuulakkeen hintaa, saattaa maksaa ja paljon.
Se valokatkaisin lähtee irti, kun ottaa yhden torx ruuvin sieltä seisontajarrun vapauttimen alta ja sulakerasian kautta kädellä painaa kahta metalliklipsiä sisäänpäin. Itse katkaisimessa on muoviklipsit, joilla se on kasattu.
Se valokatkaisin lähtee irti, kun ottaa yhden torx ruuvin sieltä seisontajarrun vapauttimen alta ja sulakerasian kautta kädellä painaa kahta metalliklipsiä sisäänpäin. Itse katkaisimessa on muoviklipsit, joilla se on kasattu.
Ite oon ainakin KL-Varaosista ostanut polttimoita W210 räppänöiden säätörulliin (siis ilmansuuttimien kiinni/auki-rulliin), makso 1,90 € / kpl. Tuotenumero on 11736 "Polttimo ilmansuuttimiin". Sama polttimo käy W210:ssä lähes kaikkialle sisäpuolelle: automaatti-ilmastoinnin näyttöpaneeliin, valokatkaisijan taakse jne. Myös W168:ssa on samanlaiset polttimot kaikkialla.
Olisi luultavasti suuri ihme ja tyhmyys, mikäli tämä ko. samainen polttimo ei olisi käytössä kaikissa saman aikakauden Mersuissa, jos kerta 1999 A-Meseen ja 2000 E-meseen menee. Tietty nyt on kyse 5 vuotta uudemmista, mutta kuitenkin.
Olisi luultavasti suuri ihme ja tyhmyys, mikäli tämä ko. samainen polttimo ei olisi käytössä kaikissa saman aikakauden Mersuissa, jos kerta 1999 A-Meseen ja 2000 E-meseen menee. Tietty nyt on kyse 5 vuotta uudemmista, mutta kuitenkin.
Joo noihin W210 ym. malleihin tuntuu löytyvän ne polttimot paljon helpommin, kun tuota varaosakuvastoa selailin. Tuohon W203:seen kyllä löytyi se johtosarja, mikä menee niihin valoihin, mut ei poltinta erikseen.
Mä laitoin nyt sinne led valot ja virran otin tuhkakupin valosta ja hyvin pelittää..
Mä laitoin nyt sinne led valot ja virran otin tuhkakupin valosta ja hyvin pelittää..
Hmm... Kyllä mulla niissä kojetaulun suuttimien rullissa valaistus on.
Niin vakiona ne valot on niissä missä on automaatti-ilmastointi.