lohkolämmitin m110:iin onko mahdollista?
lohkolämmitin m110:iin onko mahdollista?
tarkoitus oli as. lohkolämmitin 126:een jossa m ja pulttikiin.110 kone mutta kierteellä olevaa lommia pakosarjan alta ei löytynytkään vaan kolmionmallisia pulttikiin.laikkoja.saakohan ko. moottoriin tätä lämm. asennettua vaan täytyykö laittaa letkulämmitin.auto 126 2,8se vm-82.liekkö noita m110 2,8 se koneita tehty erillaisilla lohkoilla? 

Re: lohkolämmitin m110:iin onko mahdollista?
Ainakin siihen 6 kulmaisen lätkän sisään on ollut käypäsiä lohkolämmittimiä. Minulla sellainen 1 (käytetty) on, jos sellainen kiinnostaa. Edellyttäen että löydän sen 

-
- Mersumaanikko
juu siihen kuuskulumasen paikallehan se tullee, mutta tarttis olla sille lämmittimelle se tarvittava lätkä sen peltilapun tilalle missä taas on se lämmittimen kierre, mutta helevetin heleppohan se on tehä siihen itte vaikka paksummasta levystä ja siihen se kierteinen vastus kiinnitango kirjoitti:Ainakin siihen 6 kulmaisen lätkän sisään on ollut käypäsiä lohkolämmittimiä. Minulla sellainen 1 (käytetty) on, jos sellainen kiinnostaa. Edellyttäen että löydän sen

mullon pelkkiä romuja vaan
Jep, juu. No kuitenkin, en tuota lämmitintä laajoista etsinnöistä huolimatta löytänyt kuitenkaan. Sellaistakin sattuu.
Moro!
Mulla on pihalla yksi m110 motti mistä teen pöydän sen lohkosta. Pyrin huomenna kurkkimaan onko siinä, jos on, missä tuo lämmitin.
Mulla on pihalla yksi m110 motti mistä teen pöydän sen lohkosta. Pyrin huomenna kurkkimaan onko siinä, jos on, missä tuo lämmitin.
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
-
- Mersumaanikko
lämmitin on ensimmäisen pakosarjan alla, nokasta katottunajusa82 kirjoitti:Moro!

mullon pelkkiä romuja vaan
Laitatko sitten kuvaa tuosta pöydästä, jos vaikka sais jotain visioita itsekkin?jusa82 kirjoitti:Moro!