nykii vieläkin

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

nykii vieläkin

Viesti Kirjoittaja Make »

Voihan per***,luulin jo päässeeni tosta nykimisestä eroon,kun vaihdoin virranjakajankannen ja tulpat,mutta ei.Kun äsken tulin hesasta,niin johan aloitti auto nykimisen n,tunnin ajon jälkeen,eli tasakaasulla menee hienosti,mutta kun tyrkkää pedaalin pohjaan niin nykii??tämä siis tunnin ajon jälkeen,ei tee tuota,kun esim aamulla lähtee ajelemaan ja vaikka kone on jo lämmin 15 min kuluttua viimeistään,niin kun runttaa pedaalin pohjaan auto syösyy nykimättä eteenpäin :(
Mihinkäköhän tämä surullisen kuuluisa ylijänniterele vaikuttaa??tuntuu kun vika olisi jossain sähkövempeleessä joka tarpeeksi lämmettyään alkaa kiukutella,eikö?
Vai vienkö auton kuumana veholle ja testeri kiinni,oisko mielipiteitä,sitä en tiedä onko ecussa muistia,ja onko sinne mitään vikajuttuja jäänyt.
APUVA!
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
jake
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 128
Liittynyt: Ke 09.04.2003 09:11
Paikkakunta: Peking

Viesti Kirjoittaja jake »

Mites bensa- eli ruiskupumppu, onko sen toiminta tsekattu. Finaalissa oleva pumppu alkaa usein kiukutella lämmettyään. Erityisesti kovat kiihdytykset ja rajut kaistanvaihdot saavat pumpun huutamaan hoosiannaa.
W124 E220T
Avatar
PM
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4204
Liittynyt: Ma 10.03.2003 22:34
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja PM »

Jokos olet tsekannut sen sytkäboksin maadoituskontaktin?
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Pasi M. kirjoitti:Jokos olet tsekannut sen sytkäboksin maadoituskontaktin?
Enpäs ole :oops:
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Josko haluat niin voithan kokeilla sitä säätöjuttua sieltä akun takaa, millä olin tuon oman koneen silloin saannu juntturaan.. Onko tuossa esim 15 min ajon jälkeen lämmöt jo yhtä korkealla kuin moottoritiellä tai siis esiintyykö tuo nykiminen lähinnä oikein pitkässä ajossa tai esim isolta tieltä tulessa kaupunkiin kun kone viellä hohkaa kuumaa ennenkuin ehtii jäähtyä. Tietenkin jos vika on aivan selvästi yhdistettävissä johonkin tai on säännöllistä niin ainakin helpompi lähtä etsimään vikaa.

Helpoin on viellä se että ei arvailla, vaan kone kuumaksi soitto Sompaan kone testeriin ja n 35€, vaihtoehtoisesti myös Penan paja siinä Hongistontiellä Tornionmäessä, sillä pitäisi olla pelit ja vehkeet noitten lukuun.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
Kaapo
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3800
Liittynyt: Ti 11.03.2003 08:38
Paikkakunta: Tampereen talousalue

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Kokemuksen synkällä rintaäänellä Kaapokin voi todetta, että jatkuva nykiminen alkaa pidemmän päälle aiheuttaa jopa väkivaltaisuuteen viittaavia pakkoliikkeitä myös auton omistajalle.
Seuraava tapaus ei koske Mersua, mutta oire voisi toisaalta olla samasta lähteestä johtuva. Vehje oli ammoinen Transu, koneena 305 TPI. Auto harjoitti samanlaista nykyimistä, joskus myös tasakaasulla.

Vaihdettiin sytkäboxi, tulpat, piuhat, ilmanputsari, akku, mitattiin ruisku, tutkittiin sähköt ja maadoitukset eikä mikään auttanut. Auto kyllä käynnistyi aina moitteetta, mutta lämmettyä se pintanypytys alkoi.
Loppuviimein syyllinen paljastui puolivahingossa aivan muuta kohdetta ropatessa. Imuputkessa oli n. 4 cm hiushalkeama, jota ei päällepäin nähnyt. Ilmeisesti kone sai juuri sen kriittisen määrän ylimääräistä ilmaa nykimistä ajatellen. Yhtä ilmeisesti koneen asento vedätyksessä muuttui juuri sen verran, että "haava aukesi" aavistuksen.
Putken vaihdolla nykiminen häipyi sen tien, eikä takaisin tullut. Josko Mersun keulalta voisi löytyä saman tyyppinen vika jostain "saumasta".
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E

- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Tuo ilma vika oli tuossa omassa vehkeessä ensin pinnalla, kunnes omistajan :oops: ääretön tyhmyys selvisi syyksi..

Tuossa tutun 190 oli ilma vuoto siinä kaasuttimen alipaineletkussa(?) ja se hiukkasen piti tyhjäkäyntiä ylhäällä, joskus enempi joskus vähempi.. Kuulemma mielenkiintoista peruuttaa talliin automaatilla, kierrokset 3000 rpm.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
hemu82
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 02.12.2003 17:37
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja hemu82 »

moi.ootkos miettiny lambda anturia/happitunnistin)?mulla oli samaa vikaa,kylmänä ok mut ku lämpes alko nykiminen kiihyttäessä,en tiiä onko sama käytäntö uudemmissa,mut mulla on 1988.300E. ja tuon vikakoodin voi katsoo ite helposti. aja auto lämpimäksi, kun kytket mittarin virta pois päältä!! sit virtapäälle ja kosketuskulmamittari testipistokkeen 3 navan ja maan väliin ,mä en nyt muista kaikkia arvoja mut laitan ne myöhemmin tänne, mut jos mittari näyttää n.50% on vikakoodi happianturilta.muistin voi nollata ottamalla akun irti 60sekunnin ajaksi. testeriin en veis ainakaan veholle oulussa veho ottais 120 eskoo :evil: ku kaukovainion teboililla sama homma ja kiitokset päälle alta 15euron.et säästettävällä rahalla saat vaikka sen lambda anturin 8)
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Myös pientä muistutusta tuosta akun irroituksesta. Akun ollessa irti EI SAA KÄÄNTÄÄ VIRTA-AVAINTA, eli automaatti ihmiset, ennenkuin akku irti, muistakaa laittaa vaihe jo esim vapaalle, jos tarvii liikutella, koska kun kääntää virta-avainta akun ollessa irti, niin hyvin luultavasti saa ainakin jotain tapahtumia vikamuistiin.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Avatar
dieselflosse
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1617
Liittynyt: Ti 18.03.2003 08:43
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: nykii vieläkin

Viesti Kirjoittaja dieselflosse »

Make kirjoitti:vaihdoin virranjakajankannen ja tulpat
Kuis johdot? Itselläni oli juuri johdot sokähtäneet, yksi käytännössä poikki.

Haiseeko bensa?
Terveisin
Tero
Avatar
Kimmo S.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 696
Liittynyt: La 12.07.2003 00:26

Viesti Kirjoittaja Kimmo S. »

Minkäslainen kapine tuo kosketuskulmamittari on?
Löytyykö yleisesti esim. huoltoasemilta, vai pitääkö olla sähköpuolen erikois paikka?
Volvo 855 T-5R & V70R AWD
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Re: nykii vieläkin

Viesti Kirjoittaja Make »

flosse kirjoitti:
Make kirjoitti:vaihdoin virranjakajankannen ja tulpat
Kuis johdot? Itselläni oli juuri johdot sokähtäneet, yksi käytännössä poikki.

Haiseeko bensa?
Piuhoja en ole vaihtanut,eikä bensakaan haise.en ole vielä ehtinyt katsella koko autoa,töiden takia mutta huomenna on alettava perehtymään.
Totta on että tollainen nykiminen alkaa pikku hiljaa ottamaan päähän,jos ei lopu,niin ....grrrr :evil: korjataan :oops:
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
Jani
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1358
Liittynyt: Pe 04.04.2003 23:57
Paikkakunta: Karvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kimmo S. kirjoitti:Minkäslainen kapine tuo kosketuskulmamittari on?
Löytyykö yleisesti esim. huoltoasemilta, vai pitääkö olla sähköpuolen erikois paikka?
Kyllä joka huoltamolta, joissa huoltoja tehdään, luulis kosketuskulma mittari löytyvän.
Eikä ole hirveän kallis ostaa itsellekään.
Esim. Bil..ma myy 50€:lla yleismittaria, jossa on kosketuskulma mittaus :roll:
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
Avatar
Kimmo S.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 696
Liittynyt: La 12.07.2003 00:26

Viesti Kirjoittaja Kimmo S. »

On se käsittämätöntä, kun jyväskylän "veholta" kysyin vikakoodien yms lukua, kun ie pirssi kulje. niin vastaus oli "ei onnistu, pitää kokeilemalla kaikki mahdolliset käydä läpi!" :x
Volvo 855 T-5R & V70R AWD
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Make kirjoitti:
Pasi M. kirjoitti:Jokos olet tsekannut sen sytkäboksin maadoituskontaktin?
Enpäs ole :oops:
Nytpäs olen,tosin sieltä ei löytynyt mitään outoa,paikat olivat todella(liian)siistit.
Otin putsarinkin pois ja kävin kaikki letkut ja liittimet läpi,ei mitään outoa?
Huomenna vien vehon testeriin jos saan ajan,katotaan sitten näyttääkö testeri mitään,mutta koitan nyt sen ensiksi,ennenkuin alan vaihtamaan autoa(vitsi),siis osia summamutikassa,niin,tulpat on ngk:t BCP6ES voisko sittenkin olla väärä lämpöarvo?No jatketaan harjoituksia.Palataan kunhan saadaan tolkkua tähän vaivaan.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Tänään menin siis kouvolan veholle ja tulihan taas todettua vehon uusi ilme :evil:
Kerroin hieman taustoja autosta ja kysyin testerissä käyntiä,vastaus oli,ei meillä ole testeriä noin vanhaan autoon :shock: siis merkkiliike!!
No huh,huoltohemmo sanoi vaan,että vaihdamme ,tulpat,jakajan,pyöriän,tulpanjohdot yms ja katsellaan,no voin minä noi itsekkin vaihtaa,olisin vaan ajatellut jospa ois ekaks katsonut oisko testeri mitään näyttänyt,no ostinpa piruuttani originaalipakkauksessa uudet tulpat 20 ekee yht, :wink:
Jakajankannenhan olin jo vaihtanut,vielä ostan pyöriän,kun en sitä tajunnut vaihtaa ja mittaan vastuksen tulpanjohdoista,btw kysyin samalla mitä uudet johdot maksaisi,niin eipä valmiita saakkaan vaan metritavarana piuhat ja hatut erikseen ja itse tehtävä??
Jahka vaihdan nämä,niin taidan ajaa auton ihan normaaliin autosähkökorjaamolle tutkittavaksi,taitaa olla viisaampi valinta kuin kouvolan autosompa.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Ramstad
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Ke 10.03.2004 16:17
Paikkakunta: Kanta-Häme

Viesti Kirjoittaja Ramstad »

Ootko tarkistanut sytytyspuolat (3 kpl tod.näk. Boschin valmistamia)?

Jos noista 1 tai 2 noista on epäkunnossa, niin nykiminen on yksi selvä merkki, ja auto käy epätasaisesti.
MB X253 GLC 250 d 4MATIC 2016 (M651.921)
ex.
MB W203 C200 CDI automatic -06 (M646.963)
MB W203 C200 CDI Business Elegance automatic -04 (M646)
MB W124 E320 T 24v Sportline automatic -94 (M104.992)
Avatar
m4rcuz
Mersumies
Mersumies
Viestit: 514
Liittynyt: To 23.10.2003 22:58
Paikkakunta: Jyväskylän kulmilla

Viesti Kirjoittaja m4rcuz »

Ootko tarkistanut sytytyspuolat (3 kpl tod.näk. Boschin valmistamia)?
Tossa ei vissiinkään ole suorasytytystä ja venttiilikopassa olevia puolia, mitkä on 280E/320E/E280/E320:ssa. Jos siinä kerran on pyörijä+virranjakaja, niin viittaisi yhteen puolaan?

Itse oon miettinyt että onko omassa jotain häikkää just noissa puolissa, silloin tällöin saattaa tehdä sitä, että reilummin kaasutettaessa pätkäisee pari kertaa nopeasti välillä 3000-4500rpm ja tehoa tuntuu katoavan, mutta sitten taas mennään kun pätkiminen on ohi. Lähinnä toi tuntuu ykkös- ja kakkosvaihteella. Tietysti voi olla nakutuksentunnistimestakin kiinni, jotenkin tuntuisi niin kuin 98-oktaanisella vaivan saisi loppumaan. Tai sitten se on sattumaa, ettei nyt nykinyt kun 98:a tankkiin laitoin.
Ramstad
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 118
Liittynyt: Ke 10.03.2004 16:17
Paikkakunta: Kanta-Häme

Viesti Kirjoittaja Ramstad »

m4rcuz kirjoitti: Itse oon miettinyt että onko omassa jotain häikkää just noissa puolissa, silloin tällöin saattaa tehdä sitä, että reilummin kaasutettaessa pätkäisee pari kertaa nopeasti välillä 3000-4500rpm ja tehoa tuntuu katoavan, mutta sitten taas mennään kun pätkiminen on ohi. Lähinnä toi tuntuu ykkös- ja kakkosvaihteella. Tietysti voi olla nakutuksentunnistimestakin kiinni, jotenkin tuntuisi niin kuin 98-oktaanisella vaivan saisi loppumaan. Tai sitten se on sattumaa, ettei nyt nykinyt kun 98:a tankkiin laitoin.
Yksi ikämiesluokan Mersu-korjaamon mies tiesi kertoa, että sytytyspuolat joutuvat koville siirtyessään Saksan baanoilta Suomen vaihtelevampiin olosuhteisiin. Täällä kun harvoin päristellään 200 km/h tasaisesti (ainakaan kovin pitkiä matkoja :P ). Suomen lyhyemmät matkat pienemmillä nopeuksilla ja talven kylmyys/kosteus/lämpötilanmuutokset rasittavat sitten toisenlaiseen ajoon "tottuneita" sytytyspuolia. Eli ei ihme jos 10 vuotta ajetut puolat joutuu Suomessa vaihtamaan suhteellisen lyhyen ajon jälkeen.

Puolat oli muistaakseni n. 100 e / kpl (alkuperäiset muistaakseni Boschit), joten ei mikään maailmaa kaatava lasku, jos yksi niistä on pimeenä, ja joutuu hankkimaan uuden.
MB X253 GLC 250 d 4MATIC 2016 (M651.921)
ex.
MB W203 C200 CDI automatic -06 (M646.963)
MB W203 C200 CDI Business Elegance automatic -04 (M646)
MB W124 E320 T 24v Sportline automatic -94 (M104.992)
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Ramstad kirjoitti:Ootko tarkistanut sytytyspuolat (3 kpl tod.näk. Boschin valmistamia)?

Jos noista 1 tai 2 noista on epäkunnossa, niin nykiminen on yksi selvä merkki, ja auto käy epätasaisesti.
Yksi puola löytyy,ei ole vielä mittailtu,mutta on yksi mahdollisuus että vikaa siinä vois olla,varsinkin kun vika alkoi ensin vain pienillä kierroksilla lämpimänä ja nyttemmin sitten myös kovemmillä kierroksilla,eli tuntuu kuin sähkö pätkisi,ja katsastuksessa 2000rpm:llä HC poukkoili 50-200,eli ei polttanut kunnolla,kunhan hanatteli,niin sitten HC asettui 55:een,no ensviikolla selviää enemmän,toivottavasti :cry:
arvot olivat tyhjäkäynnillä:
CO% =0
CO2 =15,3
HC=22
O2=0,25

Ja 2000rpm
CO%=0,01
CO2=15,4
HC=55
02=0,02

Lambda-arvo on 1,00
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
EVO X
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 3786
Liittynyt: Su 26.10.2003 13:18

Viesti Kirjoittaja EVO X »

Mä kyllä olisin kanssa tuon Lambda anturin puolella, aiheuttaa juuri tuollaista nykimistä!!
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
MB 500SEC -91

1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair

http://garage59.blogspot.fi/

Ex: MB 200D -91 | MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Osasivatko Sommassa mitään kertoa? Etkös ollut ainakin siellä perjantaina kääntymässä, pois lähtiessäni olin vaan näkevinäni autosi siinä pihalla.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

PT kirjoitti:Osasivatko Sommassa mitään kertoa? Etkös ollut ainakin siellä perjantaina kääntymässä, pois lähtiessäni olin vaan näkevinäni autosi siinä pihalla.
Juu,kävin todellakin kääntymässä :evil:
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
pt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1238
Liittynyt: Ma 27.10.2003 17:47
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja pt »

Ahaa... Lie aika tyhjentävä vastaus..

Oliko astetta tylympi vastaanotto, eli mitä ne siellä kertoili.

Ei saa selville koneella vst.
W903 316cdi
W124 500E
Dodge Stealth R/T TT
Mustang '72 Convertible
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

PT kirjoitti:Ahaa... Lie aika tyhjentävä vastaus..

Oliko astetta tylympi vastaanotto, eli mitä ne siellä kertoili.

Ei saa selville koneella vst.
eli tosta hiukan ylempää selviää vehon kanta vanhaan autoon,tai sitte korjaamomiehellä oli huono päivä.
Nyt on tilattu uusi pyörijä jakajaan ja alkaa huomenna 6:den päivän vapaa,niin eiköhän tässä hiukan edistytä,tosin tänään ajelin "pillurallia" tunnin verran ja polttelin karstojakin..+220 km/h. :oops: ja auto pelasi kuin unelma :shock:
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Pyöriä vaihdettu,oli muuten järkyssä kunnossa,nyt ajeltuani auto tuntuisi aika hyvin toimivan,ainoastaa kun kierrokset nostaa paikallaan 2000 rpm,niin auto ei edelleenkään käy minusta tasaisesti,vaan tuntuu kuin sähkö pätkii.
Otin tuon lambdan piuhat irti,ja sitten se vasta yskikin!joten kyllä anturissa eloa on.Huomenna ajelen Poriin Markku-kemuihin ja sunnuntaina olen sitten aateloitu söör-Markuksi :lol: ,sittenhän näkee,kun pitkän matkan ajelee,tuleeko ongelmat taas esiin?
t.Söör :wink:
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Olisko seuraavaksi sitten tulpanjohtojen tarkistuksen vuoro?

Jos sinusta Söör-, niin keistä sitten Noor- ja Pomarkut? :wink:
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Make
Mersumies
Mersumies
Viestit: 971
Liittynyt: To 15.05.2003 12:27
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Make »

Porin reissu heitetty n,700km ja auto pelasi hienosti,eli pyörijällä taisi olla aika vaikutus. OT.bensaa paloi 62 litraa tuolla reissulla,matkanopeus n,110 km/h
ja se tärkein,nyt olen virallisesti aateloitu Söör-Markuksi.
hyvää nimipäivää vaan muillekkin kaimoille :wink: ja yllätyksekseni huomasin että Markkujen(paikalla oli 83 Markkua),yleisin auto oli Mersu!!
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Avatar
markku
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: Ti 02.09.2003 06:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Make kirjoitti:ja se tärkein,nyt olen virallisesti aateloitu Söör-Markuksi.
hyvää nimipäivää vaan muillekkin kaimoille :wink: ja yllätyksekseni huomasin että Markkujen(paikalla oli 83 Markkua),yleisin auto oli Mersu!!
Täytyy varmaan ensi vuonna hyökätä paikalle.
S320L -97
Playboy
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ti 09.09.2003 14:04
Paikkakunta: Pohojanmaa

käynti

Viesti Kirjoittaja Playboy »

Mulla oli saman tapaisia ongelmia, alipaine letkun vaihto auttoi...
Simo
Vastaa Viestiin