W202 C220 CDI Tekniikasta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Joo elikkäs kestääkös tommosen vehkeen automaattiloota minkämoista kutittelua?
Vakiona sen 92kW eli 125hp, ja jos 'bauttiarallaa 200 kaakkiin pyritään, niin onko laatikko kovilla? Mitään 'heikkoa' kohtaa tuossa autossa?
Tiedossa olis tuommonen auto sitten kun on kortti taskussa, ja kyllä tuohon 125 hevoseen automaattilootalla varmaan saa itsensä kyllästymään :roll:
Avatar
tempera
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1248
Liittynyt: Pe 28.08.2009 07:45
Paikkakunta: Kymenlaakso

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja tempera »

Kyllä noi hepat sulle riittää jos vasta olet korttia saamassa. Jollain lastulla saat ehkä 30 hp lisää ja siitä enemmän kun haluaa tulee jo halvemmaksi ostaa joku 320 cdi jossa on vakiona parisataa heppaa.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Itsellä oli ekana autona 200 cdi mersu jolla ajoin vuoden ja lastutin sitten. Lastutettuna voi sanoa jo ripeäksi laitteeksi :roll:

Nyt alla on taas (toinen) 200cdi ja kyllä silläkin pärjää normaaliajossa, oikeastaan yllätyin että eihän se nyt niin laiska ollukkaan :D

Eli automaattia kun oot ostamassa niin on aivan sama että onko 200 vai 220 kun sama tekniikka molemmissa, lastulla saa sen +150 heppaa ja reippaasti vääntöä...
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Intelkuurel kirjoitti:Joo elikkäs kestääkös tommosen vehkeen automaattiloota minkämoista kutittelua?
Vakiona sen 92kW eli 125hp, ja jos 'bauttiarallaa 200 kaakkiin pyritään, niin onko laatikko kovilla? Mitään 'heikkoa' kohtaa tuossa autossa?
Tiedossa olis tuommonen auto sitten kun on kortti taskussa, ja kyllä tuohon 125 hevoseen automaattilootalla varmaan saa itsensä kyllästymään :roll:
Laatiko kyllä kestää hyvin jos on huollettuja ja kunnossa
(kun vaan on huolettu eri tavalla kuin huolto ohjelmassa, jos ei ole taxsi niisä kun se laatiko kuuluu kunnolla huolto ohjelmaan)

oikeestaan kaikki vaivat mitä näihin tulee löytyy foorumilta jo moneen kertaan...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
harrikka95
Mersumies
Mersumies
Viestit: 643
Liittynyt: Ma 19.11.2007 17:06
Paikkakunta: Pohojanmaa

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja harrikka95 »

Menee ohi aiheesta mutta Uudelle kuljettajalle riittää hyvin W123 200D automaatti, silläkin saa kyllä uuden kortin heti hyllylle :lol:
Mercedes-Benz W212 E220CDI -11
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Semmosta vielä kyseisestä autosta, että saako siitä jotenkin näperrettyä luistonestoa päältä pois?
Avatar
Juha91
Mersumies
Mersumies
Viestit: 509
Liittynyt: To 21.01.2010 11:46

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Juha91 »

Tästä aiheesta kehottaisin jutteleen tuikun kanssa joka kutitteli w203 200 cdi:stä muistaakseni 300 heppa ja helvetisti vääntöä, en muista oliko tuikulla keppi vai automaatti mut uskon että tuikku tietää molempien murheet ja ilot.
Diiiiiiiissseli
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Intelkuurel kirjoitti:Semmosta vielä kyseisestä autosta, että saako siitä jotenkin näperrettyä luistonestoa päältä pois?
Kokonaan ei,
tilapäisesti kyllä (ja silloin mittaristo on valaistu kuin joulukatu)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Sitä meinasin juuri, että sen saisi sitten napista takaisin päälle kun haluaa.
Mites tuommonen on sitten käytännössä mahdollista?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Intelkuurel kirjoitti:Sitä meinasin juuri, että sen saisi sitten napista takaisin päälle kun haluaa.
Mites tuommonen on sitten käytännössä mahdollista?
systeemistä virta pois(palautus virta takaisin ja uudellen määritys)
*:rila "dynomoden"(palautus virta pois ja uudestaan päälle)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Ei taida toimia W202 mesessä?
Kun luin noita mese.fi juttuja samasta aiheesta ja siellä käskettiin navigoimaan ratin + ja - napeilla..
Kun ei ratissa noita nappuloita ole, millä pitäs navigoida.. :roll:
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

CDI203 kirjoitti: systeemistä virta pois(palautus virta takaisin ja uudellen määritys)
*:rila "dynomoden"(palautus virta pois ja uudestaan päälle)
Intelkuurel kirjoitti:Ei taida toimia W202 mesessä?
Kun luin noita mese.fi juttuja samasta aiheesta ja siellä käskettiin navigoimaan ratin + ja - napeilla..
Kun ei ratissa noita nappuloita ole, millä pitäs navigoida.. :roll:
Ainakaan en mielestäni ratin nappuloista mitään kirjoitanut...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Mutta en tajunnu tuosta sun viestistäs juuri mitään? Saisko selvemmin?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Intelkuurel kirjoitti:Mutta en tajunnu tuosta sun viestistäs juuri mitään? Saisko selvemmin?
tuolla aiheesta lisää
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 64#p622364" onclick="window.open(this.href);return false;
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

ja tuolla vielä lisää

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=95399" onclick="window.open(this.href);return false;

niin ja terve tuloa aiheen pariin(joskus voi tosiaan olla vastaukset hiukan vaikea selkoisia kun niitä kirjottelee kaiken muun touhun ohessa...)
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Mitä tämä *:rila meinaa?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Intelkuurel kirjoitti:Mitä tämä *:rila meinaa?
Testerillä diagnoosi portin kautta
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Sitten jos lähtee "tehoa" hakemaan tuosta pirssistä niin minkämoinen olis kokoonpano, jos ~200hv haetaan, ja alle tonnilla pitäs selvitä?
-M-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 61
Liittynyt: Ma 07.05.2007 23:30
Paikkakunta: Oulu

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja -M- »

Intelkuurel kirjoitti:Sitten jos lähtee "tehoa" hakemaan tuosta pirssistä niin minkämoinen olis kokoonpano, jos ~200hv haetaan, ja alle tonnilla pitäs selvitä?

Oletko lukenu jo nuo ?
Noilta riveiltä luulis löytyvän vastaukset moneenkin kysymykseen.

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 35&t=27045" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=77668" onclick="window.open(this.href);return false;

-M-
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Mihinkähän hintaan noita ohjausyksikön uudelleenohjelmointeja saa? Ja mitä muuta olis tarpeellista muuttaa, kun tuota sähköpuolta?
Auttaako ilmansuodattimen vaihto ja putkiston vaihto mitään?

Paljonkohan tuosta irtoisi tehoa jos olis tuo ohjausyksikkö ohjelmoitu kuntoon, putkisto vaihdettu pakosarjaa myöten, uutta ahdinta, sitten tuo ilmanputsari?

Btw, tosta ahtimesta, mihin hintaan niitä käytettyinä saa, ja millaista kannattaisi hakea?
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Intelkuurel kirjoitti:Mihinkähän hintaan noita ohjausyksikön uudelleenohjelmointeja saa? Ja mitä muuta olis tarpeellista muuttaa, kun tuota sähköpuolta?
Auttaako ilmansuodattimen vaihto ja putkiston vaihto mitään?

Paljonkohan tuosta irtoisi tehoa jos olis tuo ohjausyksikkö ohjelmoitu kuntoon, putkisto vaihdettu pakosarjaa myöten, uutta ahdinta, sitten tuo ilmanputsari?

Btw, tosta ahtimesta, mihin hintaan niitä käytettyinä saa, ja millaista kannattaisi hakea?

Ilman putsarin vaihto on melko turhaa kunhan on kunnossa
putkesta kannatta tyhjentää kati pöntöt,

ohjelmointeja kun vertailee niin kannatta huomioida että monesti
mainoksissa ilmoitetu teho on hetkelinen veto olosuhteisa X penkissä
(penkki lapussa ja oikeesti käytössä olevasa tehossa on eroa)

tärkeempää kuin sen parin vimäisen hepan saaminen paperile
on se että auto toimii hyvin ja lisääntynyttä vetoa voi myös
käyttää eikä auto mene vikatilaan tai sammu kesken kaiken tms

Sinne ei kannata ihan mitä vaan laitta satta käydä niin että
ei enään lähde käyntiin(tullut pari tapausta pelastetavaksi missä porukka tilanut auton tiedoilla
ohjelman, Jostain nettin kautta ns tunig firmasta nimeliseen 500€ hintaan ja sen jälkeen ei boxsi jumiin
niin että ei ota enään mitään sisään"toinen menetti rahat toinen, sai takaisin molemissa oli takuut"
eikä käynisty, siten on ollut useita ebay ohjelmien jumitamia boxseja laitetavan)

oneksi ne yleensä saa vielä henkiin elvytettyä(tosin kovin moni ei muiten jumitamia boxseja ala pelastamaan)
eli kannatta hiukan katsoa mitä sinne pukkaa sisään...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Tekeekö tällä foorumilla kukaan bittipeukalo näitä ohjelmointeja, että ois vähäsen luotettavampaa kun eBaysta tilatut härpätykset?
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Minkämoisissa teholukemissa kannattaa vaihtaa putkisto, ettei vaan tyhjentää katteja?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Intelkuurel kirjoitti:Minkämoisissa teholukemissa kannattaa vaihtaa putkisto, ettei vaan tyhjentää katteja?
Vakiolla tekniikalla ei kumpaankaan tarvi koskea, mikäli ovat kunnossa, ei mitään etua.
Vakio ahdin kestää, tai kunnialla pystyy hallitsemaan noin 85millä max syöttöjä.
Silloin todelinen vääntömäärä käytännön ajossa liikkuu siellä 350-360nm maastossa.
Max tehon alueella syöttöjä siten, että teho on 150-160 välimailla.
Enemmänkin voi laittaa, mutta silloin käy niin, että kaasupohjassa kiihdytettäessä ahtopaineet alkaakin karkaamaan kierrosten noustessa.
Tuolla tekniikalla olevassa autossa ahdin siis määrää ne rajat, sillä ei silloin ole sen suhteen niin kamalan suurta merkitystä, olipa ohjelma tehty miten hyvin, tai huonosti tahansa.
Hyvin tehdyn voisi tunnistaa vaikkapa siitä, että jos tekniikka on jonkinlaisessakaan kunnossa, niin nuo max arvot on saavutettavissa kyllä aivan "vakioilla savuilla", ... jokainen voi tulkita, miten haluaa ...
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Tämä selvä.

Mitä jos pyrkii n. 250 hevoseen, niin mitä kaikkea käytännössä pitää muuttaa?

-käy ammattilaisella muuttamassa ohjelman
-270cdi:n ahdin (gt2256?)
- mitä muuta?
tuikku
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4774
Liittynyt: La 24.04.2004 09:39

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Intelkuurel kirjoitti:Tämä selvä.

Mitä jos pyrkii n. 250 hevoseen, niin mitä kaikkea käytännössä pitää muuttaa?

-käy ammattilaisella muuttamassa ohjelman
-270cdi:n ahdin (gt2256?)
- mitä muuta?
Koko polttoaineen ruiskutusjärjestelmä pitää varautua vaihtamaan.
Kaikki kaasujen vaihtoon ja viilennykseen liittyvät osat pitää modifioida/vaihtaa/päivittää suurempiin.
Sanoisin, että ei kannata edes haaveilla, ellei pysty paaaaaaaljon itse toteuttamaan ja touhuamaan, monta ongelmaa pitää matkan varrella ratkaista.
Huomattavasti halvemmaksi tulee suosiolla vaihto E320cdi,hin, jolla sitten helposti pääsee tuon ylikin cooleria ajanmukaistamalla, mapin vaihdolla ja ohjelmalla.

Kunnossa olevalla tekniikalla ja 270cdi,n ahtimella + 3bar mapilla + ohjelmalla, jossa nämä on otettu huomioon, pääsee ++400nm/ ainakin hyvin lähelle 200hv.
Cooleria parantamalla teho sitten toteutuu myös kesäkelillä.
Tuossa on vakiona ihan ok suuttimet.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Intelkuurel kirjoitti:Tekeekö tällä foorumilla kukaan bittipeukalo näitä ohjelmointeja, että ois vähäsen luotettavampaa kun eBaysta tilatut härpätykset?
Tekee ainakin pari foorumilaista
(parempia kuin bulkki kama mitä moni firma sinne vaihtaa)

tuikku jo kirjoittikin että kannatta kohteeksi ottaa 320 malli
niin sittä irttoo sitten kivasti
(varsinkin jos siihen sitten vielä käyttä kaikki konstit)
C mallia löytyy myös 320cdi koneella...
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

No muttakun SAAN tämän kyseisen auton, niin ei ole 320cdi:tä vaihtoehtona.

Ja tosiaan, koulussa on aikaa ja paikkaa ja mahdollisuutta laittaa, että ei se siitä kiinni ole..
Mitäs kaikkea tuo sitten pitää sisällään tuo ruiskutusjärjestelmän vaihto?
Intelkuurel
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 82
Liittynyt: Su 12.12.2010 10:35

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja Intelkuurel »

Kai tuolla pari vuotta ajaa ohjelmoituna, EHKÄ 270 cdin ahtimella, katittomana. Ja kattoo sitten jotain ripeämpää peliä alle jos kyllästyttää..
Karalaa täällä on suositeltu, mutta löytyykös tampereen seudulta vastaavaa palvelua?

Miten tuo 270cdin gt2256 eroaa 220cdin vakioahtimesta? Mitä se vnt tarkoittaa? Jotain muuttuvia siipiä tai vastaavaa(ko)? Mikä tuon 220cdin vakio ahdin sitten on?
-jorkki-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 176
Liittynyt: Su 12.02.2006 17:39
Paikkakunta: Liminka

Re: W202 C220 CDI Tekniikasta

Viesti Kirjoittaja -jorkki- »

Itellä on tuommonen c220cdi, jossa 270cdi:n ahdin ja itse tehty ohjelma. Tarkoitus olisi kokeilla, saako tuota 200hp rikki pelkällä turbon ja ohjelman muutoksella. Alkuvuodesta on penkitys. Tuota oon miettinyt, että pitääkö laittaa vielä se 3 bar map, vai riittääkö n.1.5bar ahdot... :roll:
S212 & W639
Vastaa Viestiin