
C280T Sport -98 *Myyty* Seuraavan suunnittelua.
Ei kyllä männät on mitattuAK47 kirjoitti:Anskunarvaan. Männät jäi mittaamatta?

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Juu sellainen siitä vahingos vähän niinku tulisonikki kirjoitti:Mikäs tuon mustan katon pointti niinkus on? Wannabe-panorama?


Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Uuden tuulilasin asennus puuhia, kuvassa lasin hahmottelua paikalleen.. kuvan oton jälkeen otettu pois paikaltaan ja putsattu pinnat mihin liima tulee vielä kertaalleen ja sen jälkeen liimattu paikalleen ja nyt kuivamassa.. sitten olisikin tuulilasin listojen ja pyyhkimen syysteemien kasaus vuorossa kun lasi kuivanut..


Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Nyt olis maalaus urakka valmis ja haettu auto omaan pajaan.. sitten olisi pientä jarrujen herkistelyä katsastukseen kun meni leima pitkäksi maalarilla ollessa ja saisi lopultakin ottaa nuo rumat siirtopyörät pois ja laittaa rh:t takaisin alle 

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
C280 kirjoitti:Ei kyllä männät on mitattuAK47 kirjoitti:Anskunarvaan. Männät jäi mittaamatta?mutta kun oltu tuolla tien päällä melkein koko ajan niin unohtu laittaa mitat tänne... pienemmän halkaisija 38mm ja isomman 42mm..

Ei oo vielä silmä sopeutunut tuohon kattoon. Montakohan kertaa sitä pitää katsoa että siitä alkaa tykätä???

Ajattelitko laittaa sen pitkän kaukalon ennen vai jälkeen lasin liimaamista? Sen pois repiminen vaikutti väkivaltaiselta ja takaisin laitto varmaan lasin liimauksen jälkeen mielenkiintoista....
Ehdotus: Itsellä vuotaa se 5e hintainen muovinen läpivienti siinä moottoritilasta lämppärin kennolle. Kun tuo on tuon verran purettuna, niin itse sen vaihtaisin. Muovi kun haprastuu ja nuita saattaa kuulema mennä joskus muuta remppaa tehdessä jos joutuu letkuja liikuttelemaan. Itselle kävi niin kun öljysuotimen jalkaa irroteltiin ja laiteltiin takaisin, tihkuu puoli litraa tonnille...
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Unohtu laittaa mäntien pituus kun en tiennyt että mitä mittoja kaipaat...AK47 kirjoitti:C280 kirjoitti:Ei kyllä männät on mitattuAK47 kirjoitti:Anskunarvaan. Männät jäi mittaamatta?mutta kun oltu tuolla tien päällä melkein koko ajan niin unohtu laittaa mitat tänne... pienemmän halkaisija 38mm ja isomman 42mm..
Kiitos tiedoista. Halkaisijathan saan itsekkin paikallaan olevista männistä mutta mäntien pituus olisi se puuttuva tieto ja mahdolliset muut mitat (lämpösuojien urien paikat yms). Vaatinee mäntien irroittamisen näemmä.
mutta mittaan ne kun käyn pajas tämän viikonlopun aikana kun ne satulat on kerran puriittuna ja seuraavaksi pitäis ne hiekkapuhaltaa mutta auto olis nyt kasattuna ja katsastettuna.. ja tänään olis tarkoitus lähteä käymään 100 plussas tampereella

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Hieno!
Hatunnosto täältä projektin läpiviennistä! Hyvän näköinen tuli ja musta kattokin ihan jees, sopivasti erilainen, vaikkakin joku puhui "Feikkilasikatosta". Vanteista ja offseteistä myös pointsit, hyvältä näyttää!
Btw, kuuluuko e38 ja Spora myös "perheeseen"?
Btw, kuuluuko e38 ja Spora myös "perheeseen"?
E220cdi-14
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
E280cdi-08, ex
C43Amg-98, ex
Clk 320-97,ex
300CEA-89,Ex
+liuta muunmerkkisiä
kehonsiirtimiä
Tuli tätä nopeesti silmäiltyä pirkkahallin parkkipaikalla kun oli viereen parkkeerattu ja asialliselta näytti, itse ehkä laittaisin hieman kapeemman rengastuksen ja vanteita vähän ulommas, mutta makuasioita ja tyylikäs noinkin 

W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88
Re: Hieno!
KiitoksiaLade kirjoitti:Hatunnosto täältä projektin läpiviennistä! Hyvän näköinen tuli ja musta kattokin ihan jees, sopivasti erilainen, vaikkakin joku puhui "Feikkilasikatosta". Vanteista ja offseteistä myös pointsit, hyvältä näyttää!
Btw, kuuluuko e38 ja Spora myös "perheeseen"?


Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
KiitoksiaJouns kirjoitti:Tuli tätä nopeesti silmäiltyä pirkkahallin parkkipaikalla kun oli viereen parkkeerattu ja asialliselta näytti, itse ehkä laittaisin hieman kapeemman rengastuksen ja vanteita vähän ulommas, mutta makuasioita ja tyylikäs noinkin


Etuvanteet tulee vielä ulommas nuolla uusilla spacereilla jahka kerkiän nuo amg:n etujarrut hiekkapuhaltamaan ja maalaamaan ja kasaamaan..
tällä hetkellä ei oo kun takana vain amg:n jarrut.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Kiittääepk kirjoitti:pirun tyylikäs tuli ! tykkään katosta , ei huono ollenkaanruma tarra vaan pilaa muuten upeeta kokonaisuutta


Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ai, ne etusatulat on irtaallaanC280 kirjoitti:jahka kerkiän nuo amg:n etujarrut hiekkapuhaltamaan ja maalaamaan ja kasaamaan..
tällä hetkellä ei oo kun takana vain amg:n jarrut.

Toinen vaihtoehto on että tekee mäntiä itse muutaman sarjan. Joko sorvaamalla ja kromauttamalla tai kokonaan ruostumattomasta laadusta.
Pystytkö tekemään niistä männistä kuvat tarkoilla mitoilla (löytyykö joku konepiirustustaitoinen läheltä tai joutaako pari mäntää mitattavaksi)? Vois tehdä niitä sarjan jos ois valmiit mitat. Omat männät on käyttöautossa ja ei oikein uskalla niitä sieltä ottaa kun arveluttaa meneekö tiivisteet uusiksi/alkaako vuotaa. Ja ei ole nyt oikein paikkaakaan missä purkaa ja antaa auton olla pukin päällä. Parkkipaikka ei oikein sovellu asian hoitamiseen

Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
En pysty tekemään mitään konepiirustuksia koska ei ole itsellä eikä tutuilla sellaisia ohjelmia.AK47 kirjoitti:Ai, ne etusatulat on irtaallaanC280 kirjoitti:jahka kerkiän nuo amg:n etujarrut hiekkapuhaltamaan ja maalaamaan ja kasaamaan..
tällä hetkellä ei oo kun takana vain amg:n jarrut.Niistä mäntien mitoistahan olisin tosiaan kiinostunut josko löytyisi valmiina jostain muusta mersun satulasta ja saisko varaosana samanlaisia. Suoraan C36 satulan mäntiä ei saa.
Toinen vaihtoehto on että tekee mäntiä itse muutaman sarjan. Joko sorvaamalla ja kromauttamalla tai kokonaan ruostumattomasta laadusta.
Pystytkö tekemään niistä männistä kuvat tarkoilla mitoilla (löytyykö joku konepiirustustaitoinen läheltä tai joutaako pari mäntää mitattavaksi)? Vois tehdä niitä sarjan jos ois valmiit mitat. Omat männät on käyttöautossa ja ei oikein uskalla niitä sieltä ottaa kun arveluttaa meneekö tiivisteet uusiksi/alkaako vuotaa. Ja ei ole nyt oikein paikkaakaan missä purkaa ja antaa auton olla pukin päällä. Parkkipaikka ei oikein sovellu asian hoitamiseenTarkoitus tietty tiivisteet uusia sitten uusien mäntien kanssa samaan aikaan.
mäntien halkaisijat jo tiedätkin ja pituus oli kummassakin 33mm ja tiivisteuran reunaan 26mm toivottavasti nuosta mitoista on jotain hyötyä ja itsellä sellainen mutu asiasta että 300e-24 olis samat männät kun tiivisteetkin kerran ovat samat mutta en toki mee varmaksi sanomaan asiaa..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Kiitos kovasti mitoista.C280 kirjoitti:En pysty tekemään mitään konepiirustuksia koska ei ole itsellä eikä tutuilla sellaisia ohjelmia.AK47 kirjoitti:Ai, ne etusatulat on irtaallaanC280 kirjoitti:jahka kerkiän nuo amg:n etujarrut hiekkapuhaltamaan ja maalaamaan ja kasaamaan..
tällä hetkellä ei oo kun takana vain amg:n jarrut.Niistä mäntien mitoistahan olisin tosiaan kiinostunut josko löytyisi valmiina jostain muusta mersun satulasta ja saisko varaosana samanlaisia. Suoraan C36 satulan mäntiä ei saa.
Toinen vaihtoehto on että tekee mäntiä itse muutaman sarjan. Joko sorvaamalla ja kromauttamalla tai kokonaan ruostumattomasta laadusta.
Pystytkö tekemään niistä männistä kuvat tarkoilla mitoilla (löytyykö joku konepiirustustaitoinen läheltä tai joutaako pari mäntää mitattavaksi)? Vois tehdä niitä sarjan jos ois valmiit mitat. Omat männät on käyttöautossa ja ei oikein uskalla niitä sieltä ottaa kun arveluttaa meneekö tiivisteet uusiksi/alkaako vuotaa. Ja ei ole nyt oikein paikkaakaan missä purkaa ja antaa auton olla pukin päällä. Parkkipaikka ei oikein sovellu asian hoitamiseenTarkoitus tietty tiivisteet uusia sitten uusien mäntien kanssa samaan aikaan.
mäntien halkaisijat jo tiedätkin ja pituus oli kummassakin 33mm ja tiivisteuran reunaan 26mm toivottavasti nuosta mitoista on jotain hyötyä ja itsellä sellainen mutu asiasta että 300e-24 olis samat männät kun tiivisteetkin kerran ovat samat mutta en toki mee varmaksi sanomaan asiaa..
On nuista hyötyä kun vertaa valmiisiin 24venasen mäntiin joita sentään kuulemma saa. Tosin kummastuttaa ettei varsinaisina AMG mäntinä myydä. Voi olla että ne on jotain spesiaalikamaa tai jotenkin muutettuja 300-24v mäntiä.
Ei tarvi kuveja ohjelmalla piirrellä. Tarkoista mitoista voisin itse piirtää kuvat tai eihän kukaan kuvilla mitään tee kunhan mittatiedot (tarkat) on tiedossa niin sorvi laulamaan ja mäntiä "postiluukusta" kaivamaan..

Mites tuo alustan korkeus? Onko mikä alusta ja onko madallettu lisää?
Jos kiipeää perse edellä puuhun, tipahtaa pää edellä alas.
Kiittääevolution kirjoitti:siitähän tuli oikeinki hieno vehjekatsastuskonttorilta viel hakemaan finnittömät kilvet ja lampunpyyhkijät olis voinu sheivailla veks


Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
-40mm HR:n jouset ja amg:n vakio bilsteinit jotka vaihtuu keväällä uusiin bilsteinin sprintteihin.. ei ole vielä madallettu lisää mutta keväällä olis tarkoitus ottaa varttirinki etujousista pois jos mahtuu renkaat kunnolla kääntymään raappimatta amg jarrujen ja uusien 30mm spacereiden kans jolloin et on 23..AK47 kirjoitti:
Mites tuo alustan korkeus? Onko mikä alusta ja onko madallettu lisää?
alustan tarkkaa korkeutta ei oo tullu mitattua pitääpä uteliaisuudesta ottaa ja mitata se joku kerta..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Tulipa tuos ny mitattua tuo alustankorkeus kun sai auton betonin päälle että suunnilleen on suoras 
Edessä oli mitta lokarin kaaresta navan keskelle suunnilleen 31 cm ja takana 30 cm.. näyttää vähän köppäiseltä nuolla 17" perus 5 puolavanteilla mutta onpa ainakin helppo putsata lumesta.. pitääpä laittaa täs joku kerta kuvia "talvilookista"

Edessä oli mitta lokarin kaaresta navan keskelle suunnilleen 31 cm ja takana 30 cm.. näyttää vähän köppäiseltä nuolla 17" perus 5 puolavanteilla mutta onpa ainakin helppo putsata lumesta.. pitääpä laittaa täs joku kerta kuvia "talvilookista"

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98
Muutama uus kuva talvilookista..







Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98
hyvältähän se näytti ku ohi ajoit! 

Re: C280 Sport -98
Kiittää.. kattelinkin että aika matala se sun farkkus näytti olevan näin sivuprofiilista kattottunaPyryr kirjoitti:hyvältähän se näytti ku ohi ajoit!

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Re: C280 Sport -98
Nyt olis tilattuna uudet alkuperäiset sivuvilkut ja ne kauan himoitut Jenkkimallin etuvilkut pohjineen 

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
- IsoE
- Mersumies
- Viestit: 1338
- Liittynyt: Pe 07.11.2003 21:36
- Paikkakunta: Täs pellon reunalla
- Viesti:
Re: C280 Sport -98
Tuo katto ois pitäny olla jo tehtaalta lähtien musta. Sopii tosi hyvin varsinkin kun on kiiltävä eikä matta 

Ex:
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
204.208
124.083
124.036
201.028
202.089
Re: C280 Sport -98
Aivan samaa mieltä.. ja asiasta moottorisahaan kiitoksia siitä Brabuksen vanteesta.. nyt olis jo oikean kokoinen rengaskin siihen tilattunaIsoE kirjoitti:Tuo katto ois pitäny olla jo tehtaalta lähtien musta. Sopii tosi hyvin varsinkin kun on kiiltävä eikä matta

Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97