C280T Sport -98 *Myyty* Seuraavan suunnittelua.

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Nyt olis jo jonkinlainen kuva jenkkivilkuista ja lamppujen kannoista..

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
mik_ko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 08.05.2010 11:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja mik_ko »

Mistäs tuommoset vilkut löysit? :)
Avatar
Petterii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 313
Liittynyt: La 23.10.2010 21:49
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja Petterii »

Onko tuola vakio iskarit noitten H&R jousien kaverina?
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

mik_ko kirjoitti:Mistäs tuommoset vilkut löysit? :)
Seinäjoen Käyttöautolta tilasin viikko sitten ja eileen ne tuli ja kävin ne hakemas..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Petterii kirjoitti:Onko tuola vakio iskarit noitten H&R jousien kaverina?
Amg:n vakio bilsteinit eli periaattees vakio iskaria vastaavat on vielä kevääseen asti.. sitte olis tarkoitus tilata uudet bilsteinin sprintit joka kulmaan.. :)
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
Petterii
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 313
Liittynyt: La 23.10.2010 21:49
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja Petterii »

C280 kirjoitti:
Petterii kirjoitti:Onko tuola vakio iskarit noitten H&R jousien kaverina?
Amg:n vakio bilsteinit eli periaattees vakio iskaria vastaavat on vielä kevääseen asti.. sitte olis tarkoitus tilata uudet bilsteinin sprintit joka kulmaan.. :)
Sprinttejä oon kans kevääksi haaveillu
van_gils
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1251
Liittynyt: Su 23.04.2006 21:52
Paikkakunta: Keski-suomi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja van_gils »

Teretys _o/ Nyt tein sen vihdoin ja luin koko aiheen läpi, olihan siinä tekstiä juuuuu.....
Mitäs nyt sitten? Auto myyntiin ja uutta rojektia kehiin ;)
SE TOIMII SITTENKIN!!! VAI TOIMIIKO SITTENKÄÄN???



EX-W123 200 B (1982)
EX-W123 240 D (1980?)
EX-W203 C180 sporcoupe (2001)
EX-Vito 112cdi (2001)kutiteltu
EX-C124 300CE-24 (1991)kesäKisu
EX-W220 S500(1999)Paras ajaa, huonoin omistaa
EX-Triumph Speedmaster (2010)
R129 500SL(1990)Remmillä ;)
BMW 330XdA(2001)Käyttö-katiska
Suzuki m1800r(VZR) (2006)
W210 E55 AMG(1998) Nykyinen kesäKisu
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

van_gils kirjoitti:Teretys _o/ Nyt tein sen vihdoin ja luin koko aiheen läpi, olihan siinä tekstiä juuuuu.....
Mitäs nyt sitten? Auto myyntiin ja uutta rojektia kehiin ;)
Kiitoksia mielenkiinnosta projektia kohtaan :)
Enpä usko että kovinkaan helpolla tulee myyntiin kun "rönttää" tehty sillä periaatteella että käyttöautoksi itselle..
Toki siihen tulee vielä kevään aikana pieniä parannuksia, mutta niistä lisää sitten kun ajankohtaista :wink: ja löytyy tuolta tallista nuota "vääränmerkkisiä" projektia jo valmiiksi että kai nekin pitäisi nyt sitten tehdä "valmiiksi" ja ajoon... kun käyttöauto alkaa pikkuhiljaa olemaan "valmis" ja sellainen että miellyttää omaa silmää.. :roll:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Nyt olisi C36:n satulat hiekkapuhallettu, maalattu brembon punaisella ja laitettu kaikkiin korjaus-sarjat jotka ovat samat etusatuloissa kuin 300e-24. Takapää on nyt kasattuna, mutta etupää vielä vähän kesken mutta eiköhän etupääkin huomenna jo ole kasassa kun on kerrankin vapaapäivä "oikeista" töistä :) voi pikkasen muuttua tuo jarrutus teho vanhoihin jarruihin verrattuna 8)
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *C36 jarrupäivitys*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Testiajo suoritettu ja kaikki tuntuu toimivan ok.. mitä nyt ensimmäisellä kerralla meinasin mennä tuulilasia päin kun painoin jarrua.. on pikkasen herkemmät kuin vakiot 8)
Nyt sitten sisäänajaa nuo palat ja levyt sitten sen jälkeen alkaa suunnittelemaan sitä iskari remonttia..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *C36 jarrupäivitys*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Muutama huono kännykkä kameralla otettu kuva satuloista maalauksen jälkeen purettuna ja koottuna..
En muistanutkaan ennen purkamista että nuossa amg:n takasatuloissa on levikepalat välissä..

Linkki kuviin: http://s696.photobucket.com/albums/vv32 ... un%20osia/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kuva
Viimeksi muokannut C280, Ma 18.04.2011 17:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *C36 jarrupäivitys*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Pian tämäkin auto olisi sisäänajettu kun alkaa mittariston kilometrimäärä lähestyä 300 tkm :D
Tarkoituksena olisi tehdä ns. iso huolto (kun vain töiltä ehtii) eli vaihtaa alkuperäiset tulpat 12 kpl, moottoriöljy + suodatin ja suodatinjalan tiivisteet (tyyppivika) Laatikkoöljy (huuhteluna että saadaan varmasti kaikki vanhat öljyt pois) +suodatin ja tiiviste ja peräöljy.. Sen jälkeen sitten luultavasti jossain välissä kun kerkiää niin ainakin narinahelat taakse ja ne iskarit joka nurkkaan.. sitten olisikin jo kesän kruisailut ja tapahtumissa käynnit 8)

Ja asiasta moottorisahaan ei keneltäkään löytyisi ylimääräistä C36:n ilmanputsarikoteloa?? edellisen myyjä kun meni puihin :(
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Jolle
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2596
Liittynyt: To 03.07.2008 21:39
Paikkakunta: Mynämäki

Re: C280 Sport -98 *C36 jarrupäivitys*

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Mitkäs noi talvivanteet on?
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *C36 jarrupäivitys*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Jolle kirjoitti:Mitkäs noi talvivanteet on?
Ne on Mim Amalfi 8x17 et35 ja varmaan tämän talven jälkeen jää (ehkä) ratakäyttöön ja ens talveksi jotkut uudet vanteet..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *C36 jarrupäivitys*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Nyt olis huolto tehtynä ja onneksi tuli varattua riittävästi aikaa kerrankin.. meinas tulppien kans vähän vastustaa..
samalla muutama kuva tulppien ja öljynsuodatin jalan tiivisteiden vaihdosta.. kuvia löytyy täältä:

http://s696.photobucket.com/albums/vv32 ... i%20kuvia/" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut C280, Ma 18.04.2011 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Kevät huolto.. Eteen uudet pyöränlaakerit, ohjaus-iskunvaimennin, vakaajan ulommat puslat ja taakse narinahelat.. Ja tietty RH:t alle 8)
Amg satuloista piti vinguttaa pari milliä kahdesta kohtaa pois että mahtui vanne päälle 30mm spacerillä..
Mutta nyt ovat alla eivätkä raapi enään mihinkään ja et olis nyt sitte edessä 23 ja vanne tulee sopivasti kaarelle.
Viimeksi muokannut C280, Ma 18.04.2011 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Nyt keula kohti Hot Rod & Rock Show:ta tampereelle..
Ja kuva jenkkivilkuista paikoillaan parkit vielä kytkemättä..

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
mik_ko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 324
Liittynyt: La 08.05.2010 11:52
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: C280 Sport -98 *Usa-vilkkupäivitys*

Viesti Kirjoittaja mik_ko »

Ei ole kyllä pahan näkönen ollenkaan...
Kelpais se itellekkin :lol:
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *Usa-vilkkupäivitys*

Viesti Kirjoittaja C280 »

mik_ko kirjoitti:Ei ole kyllä pahan näkönen ollenkaan...
Kelpais se itellekkin :lol:
Kiitoksia kehuista.. Tänään olisi illalla vuorossa varttimailin kokeilu Kauhajoella lamminmaassa.. Saas nähdä minkälaiseen aikaan tällä pystyy ja toivottavasti itsellä olisi refleksit edes jotenkin kunnossa kun viime kerrasta kuitenkin pari vuotta :lol:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *Usa-vilkkupäivitys*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Ilman tekniikka murheita päästiin kotia tälläkin kertaa reissusta :clap: ja paras aika oli 16.61 ja paras loppunopeus 138km/h.. aivan hyvin tälläiselle 303 tkm ajetulle 8) ja tässä pari kuvaa reissulta..

Kuva

Kuva
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: C280 Sport -98 *Varttimaili juttuja*

Viesti Kirjoittaja napa »

minäkin olin päässyt kuvaan :P

ja nyt vasta kotona tajusin, että ne sun etusatulat on kai vastaavat mitä omassa 300E:ssä :oops: vaikka niinkin läheltä niitä kattelin...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *Varttimaili juttuja*

Viesti Kirjoittaja C280 »

napa kirjoitti:minäkin olin päässyt kuvaan :P

ja nyt vasta kotona tajusin, että ne sun etusatulat on kai vastaavat mitä omassa 300E:ssä :oops: vaikka niinkin läheltä niitä kattelin...
Juu huomasin kans sitte vasta ku olin kuvan laittanu :D onko sulla moniventtiilin satulat?? jos on niin muut osat samaa mutta satulan runko pienempi kuin nuos amg:n satulois.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: C280 Sport -98 *Varttimaili juttuja*

Viesti Kirjoittaja napa »

C280 kirjoitti:
Juu huomasin kans sitte vasta ku olin kuvan laittanu :D onko sulla moniventtiilin satulat?? jos on niin muut osat samaa mutta satulan runko pienempi kuin nuos amg:n satulois.
420/500 satuloina ne on mulle myyty :roll: isot ne ainakin on, eli ei jää 18" vanteenkaan kanssa paljoa ylimääräistä tilaa... männät ja jarrupalathan noissa mersun 4-mäntäisissä tuntuu olevan aika monessa identtiset, ainoastaan tuo satulan fyysinen koko kai muuttuilee... jarrupaloja piti hetken metsästää omiin satuloihin, kun ei ihan joka puljun katalookit tuntenut kyseistä palaa :crazy: mutta kun meni vanhan palan kanssa ja siitä otti mittoja, niin kyllä ne sitten aika helposti lopulta löytyi...

Kuva
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
Tuori
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 199
Liittynyt: Ti 29.07.2008 16:01
Paikkakunta: Vähäkyrö

Re: C280 Sport -98 *Varttimaili juttuja*

Viesti Kirjoittaja Tuori »

näppärän näkönen vekotehan tua on 8) oltiin kans lamminmaalla kattomas ja kuskin piti kyllä ajaakki ST:llä vartti mutta miähellä valahti paska housuuhin ihan viime metreillä niin jäi ajamatta :D
Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *Varttimaili juttuja*

Viesti Kirjoittaja C280 »

napa kirjoitti:
C280 kirjoitti:
Juu huomasin kans sitte vasta ku olin kuvan laittanu :D onko sulla moniventtiilin satulat?? jos on niin muut osat samaa mutta satulan runko pienempi kuin nuos amg:n satulois.
420/500 satuloina ne on mulle myyty :roll:
Muistatko mikä on levyn halkaisija? mulla oli vanhas 300E-24:s 295mm ja satulan runko saman näköinen mutta pienempi.
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *Varttimaili juttuja*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Tuori kirjoitti:näppärän näkönen vekotehan tua on 8) oltiin kans lamminmaalla kattomas ja kuskin piti kyllä ajaakki ST:llä vartti mutta miähellä valahti paska housuuhin ihan viime metreillä niin jäi ajamatta :D
Kiittää 8) Ei muuta ku puhutta kuskin ympäri ja parin viikon päästä sitte uudestaan ajamaan.. itsekin olis tarkoitus tulla silloin taas jos ei satu olemaan yhdistelmällä tien päällä.. ja jos näkyy sielä niin jutuulle vaan :mrgreen:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
napa
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 7067
Liittynyt: Ke 23.08.2006 09:24
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Re: C280 Sport -98 *Varttimaili juttuja*

Viesti Kirjoittaja napa »

C280 kirjoitti:
Muistatko mikä on levyn halkaisija? mulla oli vanhas 300E-24:s 295mm ja satulan runko saman näköinen mutta pienempi.
sorvasin nuo skodan levyt 295 mm kokoisiksi (alunperin ne oli 312 mm), niitä mersun levyjä mulla ei ikinä ole ollutkaan, mitkä noiden satuloiden kanssa on olleet...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa

"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98 *Varttimaili juttuja*

Viesti Kirjoittaja C280 »

Tänään tuli tehtyä löytö kohtuullisella hintaa, nyt tallin seinään nojaa neljä käytettyä ja yksi käyttämätön Brabus Monoblock 4 17x8 et30 kai näistä vois tehdä ens talvea varten talvivanteet :wink:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Vähän päivitystä röntän laitteluun.. tuli tuos joku aika sitten tehtyä 2.5" putkisto katalysaattorin laipasta taakse asti marteliuksen ja simonssin pöntöillä.. Äänimaailma muuttui aika paljon mutta ei pidä liian kovaa meteliä matka-ajossa jota tullut harrastettua tälle kesälle jo kohta taas melkein 6tkm:n verran..
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Avatar
C280
Mersumies
Mersumies
Viestit: 578
Liittynyt: Ke 28.01.2009 13:51
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: C280 Sport -98

Viesti Kirjoittaja C280 »

Näin kesäloman kunniaksi tuli aloitettua nuotten talvi Brabuksien tekeminen sillä että ne olisi nyt hiekkapuhallettu ja seuraavaksi olisi jauhemaalaus ja uunitus, pitää vielä miettiä joku hyvä väri niihin.. ja uudet alkuperäiset keskikupit tilattu ebay:sta ja uudet umpioiden lasit kl:stä.. ei vaan tahdo olla aikaa tehdä tätä "rönttää" kun tuli taas yksi uusi harrasteauto talliin crossipyörän tilalle 8) :lol:
Scania R500 -18 (Työauto)
Ford Focus ST Diesel -17
Ford Escort 1600 Sport -77 Duratec
Valtra N141 -09
Valmet 865 -97
Vastaa Viestiin