Kartaaninko kannatin

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
jonex
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Kartaaninko kannatin

Viesti Kirjoittaja jonex »

Eli autona 124 2,3CE -89
Kun autolla lähtee kylmällä säällä matkaan pakkasta jotain -15 tai enemmän kuuluun etuistuintenvälistä (siis kardaanista) semmoininen "väpättävä ääni" Mutta kun on ajellut sellaisen puolikilometriä niin ääni tasaantuu ja lakkaakuulumasta
tykkänään Aivan kuin jokin osa "lämpiäisi tai notkistuisi"Kesällä moista ei esiinny eikä silloinkaan kun on ajellut hetkisen Siis yleensä aamusella kun lähtee matkaan ääni kuuluu Mikä voisi aiheuttaa tälläisen "väpätyksen" joka kumminkin lakkaa
LampiJussi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Re: Kartaaninko kannatin

Viesti Kirjoittaja LampiJussi »

nopeusmittarin vaijeria veikkailisin, jäätää sieltä laatikon päästä
c36
astro dti
chevy pickup 6,5 td
chevy sportside 6,2d

ex. 124 st
lassi-s
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja lassi-s »

itselläni ainakin kuulostaa olevan välillä formulakisat auton alla, taitaa olla kans tuo kannatinlaakeri vai mitä veikkaatte
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
tompson
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja tompson »

LampiJussi kirjoitti:nopeusmittarin vaijeria veikkailisin, jäätää sieltä laatikon päästä
Mittarinvaijeria arvelisin minäkin, itellä vaijeri ääntää mittarinpuoleisesta päästä toisinaan melkoilkeästi -vähänmatkaa kun ajelee niin ääni häviää.
MB W201 D - 88
MB W201 b - 88 automaatti

"ON SE VAIN ELÄMÄ NIIN IHMEELLISTÄ"!
jerkus puatsio
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja jerkus puatsio »

Just putsailen käsiä kardaanin kannatinlaakerin ja kumituen vaihdon jälkeen. Motonetin varaosalla minulle tuli vinkumista ja kiljuntaa mikä kuitenkin häviää jonkin matkaa ajettua.
Kannatinkumi oli aivan rikki mistä syystä osa meni vaihtoon. Onkohan Motonetin kyseinen varaosa laadultaan huono?
tompson
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja tompson »

jerkus puatsio kirjoitti:Just putsailen käsiä kardaanin kannatinlaakerin ja kumituen vaihdon jälkeen. Motonetin varaosalla minulle tuli vinkumista ja kiljuntaa mikä kuitenkin häviää jonkin matkaa ajettua.
Kannatinkumi oli aivan rikki mistä syystä osa meni vaihtoon. Onkohan Motonetin kyseinen varaosa laadultaan huono?
Minä vaihoin Motonetin osilla toissatalvena kannatinkumin ja kannatinlaakerin, mulle sattu hyvät - ei oo moittimista. Mutta Motonetillakin on varmasti monia eri osatoimittajia, joten voi olla erivalmistajan kuin mitä sinä sait.
MB W201 D - 88
MB W201 b - 88 automaatti

"ON SE VAIN ELÄMÄ NIIN IHMEELLISTÄ"!
Vastaa Viestiin