ML320 puutuu kierroksilla. VIKA LÖYTYNYT.
ML320 puutuu kierroksilla. VIKA LÖYTYNYT.
Auto on aivan vetämätön 2500 jengasta eteenpäin. Jos kaasun länttää pohjaan alkaa nyppiminen ja puutuu kunnes hellää kaasusta. Pensteenipainetta 3 kilon paikkeilla, suodatin tarkistettu, pumpun max painee luokkaa 4 joka mielestäni aika vähän? Välillä saattaa alkaa käymään viidellä, 4 pytty tippuu pois. Vikamuistista ei löydy mitään, paitsi tietenkin tuo yhden pytyn katkokset. Olisiko ideoita?
Viimeksi muokannut volvomies, Ti 18.01.2011 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: ML320 puutuu kierroksilla
Puola?
X164 GL320 V6 CdiA 4MATIC 7G-tronic -06 (vakio)
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Dinli 450R Black edition Motocross tl. L7e -12 (viri)
Ex: Volvo XC90 D5 AWD Executive 5-p Geartronic
Ex: S211 E320 V6 CdiA, 7G-tronic, Avantgarde -06
(Modif. softa by Karala + dpf-surgery: ~300hv/700nm)
Ex: Volvo S60 T5 -01 (vakio)
Ex: Tyscon Race 350R (YFM) -12
Ex: McCulloch M11597 -11
Ex: W211 E220 CdiA, Classic -04, Motorbit 180hv/410nm
Ex: Audi A6, 4.2 V8 Q -00, vakio 300hv
Ex: Audi A6, 2.7 BTQ -98, ABT 300hv
Ex: VW Passat, 1.8T -97, UpSolute 193hv
Re: ML320 puutuu kierroksilla
Mutta yhden pytyn elo ilman kipunaa ei voi viedä kaikkia tehoja. Vai voisiko motti mennä vikatilaan kun sytkäkatko tulee? Välillä saattaa heti käynnistyksen jälkeen kiihtyä normaalisti satasenkin vauhtiin mutta sitten kaput. Ja nelonen todellakin tulee mukaan joka kerta kun käyttää virrat pois. Testasin sylinterien sytkäeroja ja tyhjäkäynnillä nelosessa on poikkeamaa muihin, mutta ei muilla kierrosalueilla.
Re: ML320 puutuu kierroksilla
Veikkaan vahvasti katalysaattoria(reita)!
tässähähän oli foorumilla vähänaikaa sitten samanlaisista oireista kärsivä ML jossa viaksi ilmeni katalysaattorin tukkiutuminen.
taisipa joku laittaa linkin englantilaiselle sivulle missä hinta katille oli roimasti halvenpi,haulla varmaan löytyy

tässähähän oli foorumilla vähänaikaa sitten samanlaisista oireista kärsivä ML jossa viaksi ilmeni katalysaattorin tukkiutuminen.
taisipa joku laittaa linkin englantilaiselle sivulle missä hinta katille oli roimasti halvenpi,haulla varmaan löytyy


ML W164
Re: ML320 puutuu kierroksilla
Juu katteja on jo ehdoteltukin. Yksi puola myöskin menossa vaihtoon, sytyttää liian myöhään, tosin vain tyhjäkäynnillä. Uusi ilmamassamittari ei vaikuttanut. Ihanan kallista vianetsintää kun mitään kokeiltua osaa ei saa palauttaa, onneksi jotain löytyy purkaamostakin. Katit pääsee kirurgiseen operaatioon ja sisälmykset otetaan pöydälle. Miten tämä kaikki sattuikin alkamaan kun tankkiin lorahti uutta viinakeitosta, ei mene enää, vaikutti tai ei. Auto kun on tuotu USA:sta, mutta voisiko olla eri säädöissä kuin eurooppalaiset?
Re: ML320 puutuu kierroksilla
katit vaan auki yläpuolelta
vieläkös bensakoneissa on joku oktaanin valitsin niinkuin 190E tenavassa oli!?

vieläkös bensakoneissa on joku oktaanin valitsin niinkuin 190E tenavassa oli!?
ML W164
Re: ML320 puutuu kierroksilla
Laitoin uuden puolan paikkaansa mutta edelleen katkoja sytkässä. Nappasin toisesta puolasta yhden johdon lainaan ja jippii. Eli vika taisi olla hyvin yksinkertainen, tulpanjohdot tulleet tiensä päähän. Toki tuokin mielessä oli mutta ei usko riittänyt että molemmat olisi menneet. Ja reipas hinta, 350€, ei innostanut kokeilemaan. Laitetaampa tilaukseen, vai onko tiedossa kellään edullisemmin? Yllättävän sekaisin moinen vika saa auton, 20 vuotta sitten kiesi olisi vain olut tehoton mutta tuskin pätkinyt tuolla tavalla. Miten onkaan ikävä vanhaa 124 riisseliä...