Räjäytyskuvia Mersuun kuin Mersuun
Räjäytyskuvia Mersuun kuin Mersuun
Muistinvirkistämiseksi, vaikka kaikkihan tämän jo tietää
Räjäytyskuvia Mersuun kuin Mersuun linkistä:
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000" onclick="window.open(this.href);return false;
Syötä sinne autosi Rekisteriotteesta Valmistenumero, esim: WDB2032451F277561
Osa tekstistä on Itä-Ystäviemme kyrilliikkaa, mutta tärkeimmät tekstit kuitenkin ENGLANNIKSI.
Vielä kun saisi sieltä itse kuvatkin tallennettua jotenkin omalle koneelle .mht tiedostoina tms...
Back in 2004 se vielä onnistui, mutta nyt ei enää.
Jospa joku vois auttaa uusavutonta?
Räjäytyskuvia Mersuun kuin Mersuun linkistä:
http://www.auto-parts.spb.ru/cat/cats/m ... ent=dr2000" onclick="window.open(this.href);return false;
Syötä sinne autosi Rekisteriotteesta Valmistenumero, esim: WDB2032451F277561
Osa tekstistä on Itä-Ystäviemme kyrilliikkaa, mutta tärkeimmät tekstit kuitenkin ENGLANNIKSI.
Vielä kun saisi sieltä itse kuvatkin tallennettua jotenkin omalle koneelle .mht tiedostoina tms...
Back in 2004 se vielä onnistui, mutta nyt ei enää.
Jospa joku vois auttaa uusavutonta?
- hismajestics
- Mersumies
Re: Räjäytyskuvia Mersuun kuin Mersuun
Kyllä onnistuu.
En syöttänyt valmistenumeroa siihen VIN-kenttään, vaan etsin autoni mallin ja tyypin listasta. Sitten klikkailemalla sain esiin räjäytyskuvia
En syöttänyt valmistenumeroa siihen VIN-kenttään, vaan etsin autoni mallin ja tyypin listasta. Sitten klikkailemalla sain esiin räjäytyskuvia
//johannes
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
---------------------
250CE -72 M104 3,2L
Projektiketjut: http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=156709
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=121349
Joo, kyllä ne räjäytyskuvat varmaan saa näkyville useammalla eri tavalla. Itse syötän aina siihen VIN kenttään autoni valmistenumeron, ja kaikki kuvat kyllä näkyy ruudulla ONLINE. Ongelmani on ainoastaan, että kuinka kummassa saisin ne kuvat tallennettua oman tietokoneen kovalevylle? Siis ko.koko sivun kerrallaan kuvineen kaikkineen. Aiemmin 2004 se vielä onnistui, kun tallensin sivu kerrallaan .mht tiedostona. Nyt ei auta html:nä tallennuskaan. Uskoisin että täältä foorumilta löytyy useita tietokoneneroja mersunerojen lisäksi, joista joku yst. voisi varmaan auttaa....?
----
W203 C200T Kompressor 2002 -- Italian uustuontia
----
W203 C200T Kompressor 2002 -- Italian uustuontia
Ainakin mulla onnistuu tallentaa kuvat painamalla "print screen" nappulaa ja sitten vaan pastettamalla kuva kuvankäsittely ohjelmaan.
yksittäisen kuvan tallentamiseen on aika monta tapaa... itse käytän sitä tapaa, että avaa kuvan omaan ikkunaan ja sitten tallentaa sen siitä koneelle "tallenna kuva nimellä" valintaa käyttäen...
luulin ensin, että halutaan kaikki kyseiseen autoon liittyvät kuvat tallentaa yhdellä kertaa ja siihen en ainakaan minä keksinyt mitään ratkaisua, kun kokeilin...
luulin ensin, että halutaan kaikki kyseiseen autoon liittyvät kuvat tallentaa yhdellä kertaa ja siihen en ainakaan minä keksinyt mitään ratkaisua, kun kokeilin...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Täällä onnistui "tallenna sivu nimellä" koko sivun tallentaminen.
Firefox.
Firefox.
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Minulla on esim. entisen W202 Espiritin kaikki räjäytyskuvat tallella. Ja mikäli muistan oikein, niin ei minun silloin aikoinaan tarvinnut muuta kuin tallentaa sivu kerrallaan .mht tiedostona kovolle. Kaikki kuvat tuli kotiin samantien. Parin kolmen tunnin hommahan siinä oli silloisilla nettinopeuksilla. Mutta tässä uudessa Itä-Ystäviemme räjäytyskuvastossa niitä perhanan sivuja ei voi tallentaa suoraan omalle kovolle sillälailla, että ne tärkeimmät elikkäs HAJOITUS-Räjäytyskuvat tallentuisi siinä samalla (kaikki muu teksti kyllä tallentuu ihan OK). Eikä myöskään onnistu kuva kerrallaan tallentaminen......
Pirskules kun en ole mikään tietokoneasiantuntija, notta osaisin selittää tämän probleemin asiaankuuluvin tietokonetermein....
Pitää varmaan asentaa FIREFOX Harri126:n vinkin perusteella!
Joten palaillaan astialle tuonnempana.
BRG: Falcon ED
W203 200T Kompressor
W202 180C Espirit
Pirskules kun en ole mikään tietokoneasiantuntija, notta osaisin selittää tämän probleemin asiaankuuluvin tietokonetermein....
Pitää varmaan asentaa FIREFOX Harri126:n vinkin perusteella!
Joten palaillaan astialle tuonnempana.
BRG: Falcon ED
W203 200T Kompressor
W202 180C Espirit
Itse tein niin että copypastesin ensin kuvat ja sitten osaluettelon Excel-taulukkoon. Pikkasen muokkausta, niin ulkoasu on hyvin lähellä tuota nettisivua.
S204
Edelleen, ongelmana on, että en saa kuvia mitenkään tallennettua omalle kovolle. Ei auttanut Harrinkaan vinkki, vaikka asensin Firefoxin.... Warmaankin on jo aika ajanut ohi minun tietokonetaidoissa..
BRG: FalconED vm. 1962
BRG: FalconED vm. 1962
Kyllä se minulla onnistui todella hyvin. Käyttöjärmestelmänä Ubuntu 10,04 ja selaimena Firefox. Ei minkäänlaisia vaikeksia tallentaa html muodossa. Kyseinen tiedosto auki ja hiiren oikenpuoleisella näppäimellä napautus josta aukeaa valikko. Tästä valitaan tallenna tiedosto nimellä. Jos selaimena on explorer niin tilanne voi olla toinen. Muistaakseni aikoinani windowsia ja exploreria käyttäessäni niin homma ei toiminut. Ei ollut tallennusominaisuutta. Nykyisestä windowssista ja explorerista en osaa sanoa.
Yli 25 vuotta mersuilua
Copypasteaminen tosiaan onnistuu vaikkei tiedoston tallennus onnistuisikaan. Kuvan kohdalla vaan oikeanpuoleista nappia ja Copy tai mikä komennon nimi sitten milloinkin on. Sitten pastettaa vaikka Painttiin ja tallentaa siellä.
S204