Kiinnostuin eräästä "ässästä" ja haluaisin asiantuntijoiden mielipiteen.
Tietoja:
MB 126 280 -85
-Uudet jouset, 500sel (alle 1v. vanhat)
-Kaikki jarrut ja levyt
molemmat nokka akselit, nostajat ja silppeet
-sytytys osat
-Tulpanjohdot
-suodattimet
-öljyt
-startti ja laturi läpikäyty
-pyörien laakerit
ja paljon muuta...
-vetonivelet on vaihdettu ja autossa on vetokoukku.
Varusteita:
Sähköinen kattoluukku, keskuslukko kaukosäädöllä, hälytin, käynnistyksen
esto.
-Takakaarissa auton ainoat ruosteet. hiukan pintaruostetta.Pohja on täysin ruosteeton.
-Kattoluukun vaijerit pitäisi säätää tai vaihtaa, aukeaa vinossa.
-Automaattiryyppy ei toimi kuin vasta pakkasilla
-Moottori on 2,8 twincam kutonen ja laatikko 4vaihteinen manuaali.
KATSASTETTU 12/03
Mitä tässä siis pitäisi nyt katsoa ja ottaa huomioon näiden normaalien asioiden lisäksi. Onko jotain "tyyppi"kohtaista tietoa tästä mallista?
Kiitos!
MB 126 280 -85 ostajalle ohjeita.
Jos ruostepuoli kiinnostaa, niin tsekkaa...
-takakontti
-kaikkien tiivisteiden aluset
-kylkimuovien ympärykset ja kiinnitykset
-kallistuksenvakaajien yms. läpiviennit pyöräkoteloissa.
Vaihteisto ja kytkin kannattaa kokeilla huolella eri nopeuksilla yms.
Kylmäkäynnistys on yksi juttu, mutta siitä näköjään oletkin tietoinen.
Jos em. asiat on OK, ei minun parin vuoden w126 280S vm 82 kokemuksella tule muuta mieleen.
Jatkakoon kokeneemmat.
-takakontti
-kaikkien tiivisteiden aluset
-kylkimuovien ympärykset ja kiinnitykset
-kallistuksenvakaajien yms. läpiviennit pyöräkoteloissa.
Vaihteisto ja kytkin kannattaa kokeilla huolella eri nopeuksilla yms.
Kylmäkäynnistys on yksi juttu, mutta siitä näköjään oletkin tietoinen.
Jos em. asiat on OK, ei minun parin vuoden w126 280S vm 82 kokemuksella tule muuta mieleen.
Jatkakoon kokeneemmat.