onko jollain kokemusta että on 103 koneesta tullu öljyt nesteitte sekaan? kun ei selvää vuoto kohtaa löytyny kansipahvista.
tosin pahvi oli aika laho jo,ei siitä ottannu selvää.
mites ootta putsannu puolitettua konetta limasta?
kannattaa kattoo tarkkaan, että se kansi on ehjä. en tiedä voiko mennä sillain halki, että halkee öljykanavan lähistöltä ja menee vesitilaan tms. palotilastahan noi normaalisti halkee, jos on haljetakseen.
asetoonilla, jarrucleanerilla ja teräslastalla noita pintoja on hyvä putsailla. ja valurautasen lohkon tason voi vetää rälläkällä teräsharjalaikalla, kun ei ihan hullunlailla paina sitä ja jää junnaan samaan kohtaan. kevyesti vaan ruosteet ja pahvin jämät pois. niihin liimoihin se teräsharja ei oikein toimi, levittää vaan eteen päin sitä sotkua.
maanantaina lähtee mankiselle kansi koeponnistukseen,saa nähdä onko halki. vingulla ja kiillotuslaikalla olen pinnat aina puhdistanu mutta noi jäähdytyskanavat on täynnä öljyä ja samaten kennot sun muut.
Kone kasaan ja tulille.
Jäähytys systeemiin pesuaineet sisälle. Ja huuhtelua perään. Ja jos tuntuu ettei lähde kerralla puhtaaksi niin pesuaineet uusiksi sisään.
Noin sen helpoiten saa puhtaaksi.
niin, jos jäähdytysjärjestelmää meinaa putsata, ni siihen on olemassa ihan omat aineet. mää oon joskus putsannu tinnerillä ja pyykkipulverillakin. sinne vaan vanhojen jäähdytys nesteiden sekaan ja kone käyntii.
hehku eipä taida olla,yks paikka mistä minun mielestä vois öljy päästä niin on öljynsuodattimen jalka jonka läpi jäähdytysneste kulkee.
kennot ja paisarin ajattelin kylmällä vedellä hanapaineella huuhdella se mitä sitte jää niin vedetään tuolla degreserillä. pitääpi korjaamolle tilata tuota ,forte aineita meillä onkin moottoriin ja lqm tuotteita laatikkoon.
skye kirjoitti:onko jollain kokemusta että on 103 koneesta tullu öljyt nesteitte sekaan? kun ei selvää vuoto kohtaa löytyny kansipahvista.
tosin pahvi oli aika laho jo,ei siitä ottannu selvää.
mites ootta putsannu puolitettua konetta limasta?
[ http://img98.imageshack.us/img98/1195/asdasdasdasdasdasdasde.jpg ]
on joo automaatti, ei noi nesteitte seassa olleet öljyt haiskahtanu yhtään ATFlle kyllä sen hajun tunnistaa kun niitte kans on niin paljo tekemisissä.
kyllä se vaan on tiiviste antanu periksi, tänään sain vietyä koneistamolle huomenna kuulee sitte onko kansikin halki. samalla heittää toi megasquirtti paikoilleen kun alkaa kasaamaan kö vetelee yli 20litraa kamaa satasella ja oli imusarjassa palamatonta bensaa ainakin muutama desi..... tänään sain suuttimet soviteltua paikoilleen toivottavasti huomenna sitte pääsee laittelee kiskoa.
ilman muuta, venttiilit kokeilin cleanerillä suihkuttaen imu/pako sarjasta venttiilien päälle vuotoja ei ollut yhdessäkään ainut mikä vuoti oli klassinen venttiilivarrenkumit jokaikinen oli kostuttanut öljystä venttiilin varren! ne onkin jo tilattu yläpään tiivistesarjan mukana.