kaasuvivusto OM606&605 st
kaasuvivusto OM606&605 st
606 tulossa w124 pellinalle. mekaanisella pumpulla luonnollisesti. pistäkääs kuvia ja selitettä millaisia systeemejä ootte kehitellyt. itsellä yksi toimiva ajatus mielessä mutta jos sattuu oleen muita hyviä ajatuksia miten saa mekaanisen pumpun kaasuvivun skulaan 606:ssa ja 605:ssa
sunnuntaina pitäis päästä laittaan kone paikalleen joten kiirus olis saada vähän neuvoja ja kuvia.
sunnuntaina pitäis päästä laittaan kone paikalleen joten kiirus olis saada vähän neuvoja ja kuvia.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
Riippuu vivuston malli tarvitko kd vaijerille paikkaa vai et.
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
no eipä ainakaan toistaiseksi. pakkopykäliä on tullu käytettyä. kun ny saa pelittään eka ja saa ajoon ton. sit myöhemmin voi miettiä sitä kickdownia. mut kaikki kuvat on tarpeen ja jotain selitettä jos jaksaa vähän kirjotella
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
ite värkkäsin om603 turporieskan vivustoista aika pienellä vaivalla toimivan "keksinnön", jos semmosen hommaat niin se aukee ilman piirtelyä ja sepustelua
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
ihtelle tuli pumpun toiselle puolelle ku meinas ottaa aina hehkun liittimeen se orkkis vivusto kiinni. Tossa kuva josta ny ei oikee mitää selkoo saa
Vaijeri tuli jostai 300 24v bensasta muistaakseni. Alkuperänen kävi liika lyhkäseks


Vaijeri tuli jostai 300 24v bensasta muistaakseni. Alkuperänen kävi liika lyhkäseks

Re: kaasuvivusto OM606&605 st
toihan näyttää ihan toimivalta ja simppeliltä, ite piti laittaa noita orkkis vipuja kun piti saada toi tieto tonne lootallekin paineen tarpeesta ennen kuin pumpulta pyydetään jotain
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
tuo antin vivusto on hyvännäkönen, mutta tomaattiin se ei oikeen sovellu jos tai kun haluaa säilyttää alipainemodulaattorin
itellä orkkis 603tbo vivusto

ja imusarjan päällä tommonen "pilkki"

Tuo vivusto o helppo laittaa ku käyttää myös 603tbon suodatinjalkaa, sillon sopii myös orkkis öljynjäähytinletkut ja vakkarin boksi
itellä orkkis 603tbo vivusto

ja imusarjan päällä tommonen "pilkki"

Tuo vivusto o helppo laittaa ku käyttää myös 603tbon suodatinjalkaa, sillon sopii myös orkkis öljynjäähytinletkut ja vakkarin boksi
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
onkos sulla apg tossa pumpussa miten pitkä ton vivun liikerata jos säädät syötöt maximiin, ite jouduin "venyttään" tota
s-mutkaa tossa kaasuvivustossa että sain max. syötöt pumpulta
s-mutkaa tossa kaasuvivustossa että sain max. syötöt pumpulta
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
kyllähän tuo kaasuvipu liikkuu huomattavasti enempi ku vakiossa, ja s-mutkaa myös venytetty.
Oliskoha ollu myös niin että pumpun kyljessä oleva kaasuvivun pallonivel siirretty myös sinne alempaan reikään liikeradan kasvattamiseksi
Oliskoha ollu myös niin että pumpun kyljessä oleva kaasuvivun pallonivel siirretty myös sinne alempaan reikään liikeradan kasvattamiseksi
-04 903 316cdi automaatti
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
-01 903 316cdi sprintshit
-95 903 312D
-87 124 tdt 4matic 2+3 paku x2
-93 escort rs cosworth
-73 escort 1600gt mexico
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
no se siirtohan sen tietysti tekee
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
Joo ihtellä siinä mieles oli helppo ku manuaali mallia. Nyt voi olla että joutuu muokkaamaan kun kaasuvivuston liikerata kasvoi
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
Niinpä, syötön säätö tällä nykyisellä tavalla = ikävä. Helpompi katsoa kaasupolkimen liike kerran kuntoon ja sitten siitä sammuttimesta säädellä, nyt tarvii polkimen / vipujen liikeratoja ihmetellä kun syöttöä säätelee, jos hommat ei oo valmiiks mietitty loppuun asti nii voi tulla kalliiks kun rupee niitä esim dyno ajalla rakenteleen
Re: kaasuvivusto OM606&605 st
taidanpa tuon 603 kaasuvivuston suosiolla laittaa tuohon. ei tarvi leikkiä insinööriä. tiedän että moinen kötöstys ja vivustohelvetti on persiistä mutta se on ainakin toimiva ja kd:n saa futaan samalla.
w124 300tdt om 606+8mm mynä + hx50mfs. w201 black low & high volume. bmw+om???