om606 ja kylmänä joutokäynnin korotus?
om606 ja kylmänä joutokäynnin korotus?
eli ongelmana on liian matala joutukäynti kylmällä moottorilla, haulla löysin että 200d on joutokäynnin korottaja...elikkäs sijaitseeko se imusarjassa egr hässäkän vieressä mistä menee tanko kaasu vipuun ja sehän on alipaine toiminen, yleisin vika varmaan kalvon puhkeaminen mutta ei oikein tuntunu olevan alipainetta kun otin letkun irti...jos jollain parempaa tietoa/kokemusta ni olisin kiitollinen tiedoista....
Re: om606 ja kylmänä joutokäynnin korotus?
eikö kellään ole ollu vastaavaa vikaa tai tietoa asiasta?
Re: om606 ja kylmänä joutokäynnin korotus?
Eiköhän vika ole sähköisestä kylmäkäynnistyksen rikastuksesta ruiskutuspumpussa.stoni kirjoitti:eikö kellään ole ollu vastaavaa vikaa tai tietoa asiasta?
Pitäisi tietää tarkemmin mikä auto on kysymyksessä W124 vai W210 ?
Vikakoodailua, huolto-ja vikavalojen kuittauksia, vikojen etsintää ym. ym. starilla.
Re: om606 ja kylmänä joutokäynnin korotus?
siinä on pumpun peräosassa sellane pyöreä morkooli punanen, siihen tulee sähköliitin 2 piikkinen kiinni joko siinä vika taikka jossain muualla sähkö laittees helpolla vois päästä jos sen irrottais ja laittais vähä lisää tyhjäkäyntiä. ruuvista....
Star lukua
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
Ohjelmointia
Nyk MB w204 -13 180cdi +200hp/+500nm
EX MB-200d 87- (Tuning)
Ex MD-E300DT 95- ST
Re: om606 ja kylmänä joutokäynnin korotus?
Tällainen on W124sen mekaanisessa syöttöpumpussa. W210:ssa on täysin sähköohajttu pumppu joten nuo tyhjäkäynnin korotukset on moottoriohjauspoksin ohjelmassa.iso E kirjoitti:siinä on pumpun peräosassa sellane pyöreä morkooli punanen, siihen tulee sähköliitin 2 piikkinen.
Kumpikohan kysymyksessä...
Re: om606 ja kylmänä joutokäynnin korotus?
w124 on kyseessä...pitääpi yrittää kurkkia sitä mötikkää kun kerkiää...se sähkö murkulako niistä hajoaa? mistä semmosta osais käydä ostattelemaan??