Eli vakionopeudensäädin ei pysy päällä nopeuksilla n.110 ja yli. Tasaisella ok mutta jos tulee mäki ja systeemi painaa lisää kaasua, se lähtee pois päältä. Kuinka herkkä systeemi on esim. renkaiden kuluneisuudesta. Ymmärtääkseni se haistelee nopeuseroja ABS-antureiden kautta ja voiko kitkarenkaat "joustaa" niin paljon, että järjestelmä luulee renkaiden lyövän tyhjää taikka olisko vaihteistossa jotain antureita, jotka pelaa yhteen säätimen kans? Kertokaa te, oi viisaat, jos tiedätte.
C200 -96 automaatti 5 vaihteinen "sähköloota"
Vakionopeudensäädin temppuilee
Re: Vakionopeudensäädin temppuilee
Mahtaakos olla vaijeri välitteinen tempo? Oliskohan pieni säätö paikallaan, ts. ottaa turhat löysät pois 

177.145 M260.920
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
ex. 202.018 M111.921 722.6 ->240tkm
ex. 201.024 M102.961 722.4 ->350tkm
Säädin on alkuperäisasenteinen WDO ja jos olen ymmärtänyt oikein niin "kaasuläppää" ohjaa se musta mötikkä kaasuläpän akselin päässä. Toisessa päässä on luonnollisesti kaasuvivusto. Olen myös voidellut kaasuvivuston nivelet, akselit ja vaijerin mikäli ne olis takerrellessaan aiheuttanut kyseisen ongelman. Seuraava...
.

ei toimi
ittellä kanssa tökkii mutta vielä pahemmin. pitää välillä mutta nykii aina joten ei voi käyttää tai sitten hirttää tuo kiihdytys päälle. onneksi saanut aina pois päältä kuitenkn
pitää kuulemma Rollen tähtihuollon kautta vaihtaa koko osa tuosta järjestelmästä, mutta ajettelen kunhan kerkiän vielä käydä tarkistuttamassa weholla tuossa heidän sähkötesti järjestelmässä. oli meinaan sen verran suolainen osa hinnaltaan.
t.petri

pitää kuulemma Rollen tähtihuollon kautta vaihtaa koko osa tuosta järjestelmästä, mutta ajettelen kunhan kerkiän vielä käydä tarkistuttamassa weholla tuossa heidän sähkötesti järjestelmässä. oli meinaan sen verran suolainen osa hinnaltaan.
t.petri
mulla auttoi
100%:sti hieman erinlaiseen vikaan (ei ottanut "päälle" olenkaan tai välillä otti)kun putsasin kaikki liittimet.??!!