Tasonsäädöstä.
Tasonsäädöstä.
Elikkä katsastuksessa käskivät paineakulta iskareille menevät letkut vaihtaa. Eli kiinnostas tieto että lähteekö letku muuten irti ku iskarin irrottamalla vai mahtuuko ottamaan muuten sitä pois. yritin otta iskaria ja letkua irti niin että otin letkun paineakulta irti ja iskarin ylä ja alapäästä irti ja vetää alas päin vaan ei tieten mahu tulemaan siitä jousikupissa olevasta reiästä yhtenä pakettina vai mahtuuko? ja kyseessä on 123 farmari.
Re: Tasonsäädöstä.
Muisti palaa pätkittäin... mutta sellainen mielikuva on, että siellä hytin puolella on huoltoluukut joista pääsee yläkautta irrottamaan ne putket. Eli iskareita ei tarvitse irotella. Liota liitosta ensin yön yli rost-offilla.
Ihmetyttää vaan, että miksi ihmeessä ne pitää vaihtaa?
Ihmetyttää vaan, että miksi ihmeessä ne pitää vaihtaa?

Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 3041
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Tasonsäädöstä.
^Pykivät ainakin mulla sen verran pahasti että alkoivat vuotamaan.
S123 ja S124 taitaa olla tolta osin erilaiset, satakaksnelkussa lähtee iskarilta kumiletku, joka vaihtuu liittimellä teräsputkeksi -> paineakulle. Sitä liitintä on syytä kuumentaa kuin naapurin Pirkkoa että aukeaa.
S123 ja S124 taitaa olla tolta osin erilaiset, satakaksnelkussa lähtee iskarilta kumiletku, joka vaihtuu liittimellä teräsputkeksi -> paineakulle. Sitä liitintä on syytä kuumentaa kuin naapurin Pirkkoa että aukeaa.
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Re: Tasonsäädöstä.
pitääpä käydä kahtomas onko niitä huoltoluukkuja. Vuotivat sen verran hyvästi että menee vaihtoon.