Moi
Onko turboissa vakiomallia tuo öljyn syöttö?
Eli kun kysessä on tuollainen ahdin Schwitzer S1BG niin mikä on öljysyötön koko ja kierre??
Mittailin että m11 1.00 nousulla, mutta sellaista ei hydrauliikka/pnematiikka puolelta löydy?
Eli mikä on koko ja kierre?
Schwitzer S1BG Oil inlet
Schwitzer S1BG Oil inlet
Viimeksi muokannut hietsu, Su 27.02.2011 17:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Schwitzer S2BG Oil inlet
omistan samanlaisen ahtien mutta siinä öljyn kierto on on kylla laipoilla 

w201 om605
Re: Schwitzer S1BG Oil inlet
Korjataan ahtimen tyyppi S2BG-->S1BG
http://personal.inet.fi/koti/hietsu/images/s2bg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Teipin alla suoraan jenka.
http://personal.inet.fi/koti/hietsu/images/s2bg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Teipin alla suoraan jenka.
Re: Schwitzer S1BG Oil inlet
jos ei muuten niin yrittää selvitellä missä vehkeessä ollu ja sitäkautta..
w201 om605
Re: Schwitzer S1BG Oil inlet
voi olla, että on joku ei niin standardinen jenka. vaikea, tai mahdoton löytää sopivaa letkua, tai nippaa. joku pätevä koneistaja tekee sulle siihen sen nipan, taikka muunnoskappaleen. hinta tietenkin silläkin, mutta saa ainakin toimiin.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: Schwitzer S1BG Oil inlet
Piti vilkasta taulukosta kun tossa vieressä just lojui. 
Noiden tietojen perusteella lähin olis JIC 7/16-20 tai SAE 7/16-20 (ulko kierre 11.1 ja 30kierrettä/tuuma)
Ei nyt täysin vastaa mitat, mutta ei voi tietää mittaustarkkuuttakaan.

Noiden tietojen perusteella lähin olis JIC 7/16-20 tai SAE 7/16-20 (ulko kierre 11.1 ja 30kierrettä/tuuma)
Ei nyt täysin vastaa mitat, mutta ei voi tietää mittaustarkkuuttakaan.
*W202 200CDI -00* W124 300TDT -93 (Ex) W124 200D -88 (Ex) W124 300D -90 (Ex) S124 300TE 4matic -89 (Ex) W210 220D -97 (Ex) W638 110D -99 (Ex) W123 300D -82 (Ex)