Jos jollain on tietoa tekeekö esim. Blaupunkt yhä puukoristeisella paneelilla olevia cd-autoradioita, voisi jakaa informaatiota tänne suuntaan. Olen myös kuullut huhuja, että Kenwood olisi tehnyt vastaavia...mutta mistäs noita juttuja tarkistat
On nimittäin pieni tyylivirhe pistää kokopuupaneloituun w123:een mustaa tai älyttömillä neonväreillä varustettua mankkaa.
Otan yhteyttä Blaupunktin maahantuojaan tai edustajaliikkeeseen mistä on myös nykyinen puuradioni, voin sitten kertoa uutisia tänne. Jos niitä on.
Niin ja nyt siis ei haeta 50-luvun Philipsin Ecuadorin vientimallin putkiradiota
Minulla ei ainakaan ole tiedossa, että tekisi. Äkkiähän sitä näppäräna miehenä sellaisen itsekin sorvaa! Muistaakseni jossain joku oli johonkin soittimeen sellaiset omat puut viritellytkin, löytynee jostain Auto-Sound- tai Hifi-lehdestä vuosikerroista 1995-2003 tai jostain.
Ja eikös Blaukkarin huippumalleissa ole ihan ruuvilla siinä etupanelissa teräslevy? Siihen vain viilu kiinni.
Purkaa sen alkuperäisen etupaneelin ja vie sen jollekkin kynäruiskumaalarille ja käskee tekemään siihen semmoisen jäljitelmä maalauksen. Jos kaveri on osaava niin sävyeroa ei pahemmin huomaa.
äsh... Suoraan sanottuna kuulosta hieman hankalalta.
Toi kynäruisku vois ollakin, riippuu varmaan vaan sen maalattavan pinnan muodosta ja tasaisuudesta..._????
raul kirjoitti:äsh... Suoraan sanottuna kuulosta hieman hankalalta.
Toi kynäruisku vois ollakin, riippuu varmaan vaan sen maalattavan pinnan muodosta ja tasaisuudesta..._????
Kiitos ehdotuksista, funtsitaan!
No en ehkä mihinkään ihan uuteen muljoonan euron soittimeen tekisi.
Se homma riippuu sen maalarin ammattitaidosta.
Jos kiinnostaa, niin voin laittaa sinulle privana tietyn autoradioharrastajan yhteystiedot. Harrastaa pääasiassa vanhoja "kiikarimankkoja", mutta usein löytyy myös tuoreempaa Beckeriä/Blaukkaria.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tyttöystävän isän autossa(w202 -98 ) oli Pioneeriltä sellanen puupaneloitumankka,ja oli lähes saman näköstäkin kun muu puuverhoilu!Voin tässä joku päivä kysästä sen mallin,kun satun sinnepäin suuntaamaan.
Jep ja Sonyllakin oli muutama vuosi sitten vielä joku cd-mankka, väriltään todella lähellä zebranoa. Toi mun oma Blaupunkt Modena on oikeastaan "pähkinäpuuta"... Mikä nyt ei tähän päivään asti ole häirinnyt mutta...
Muutamista alan liikkeistä olen ehtinyt näistä kyselläkin, vastaus on useimmiten että tuskimpa kukaan enää niitä tekee, tosin tuntuu kuin ei heillä olisi tietoa näistä vanhemmistakaan malleista.
Toi Blaukkari oli sentään ostettu v.2000...
Tällä hetkellä eniten kaipailisin mp3-soitinta, mutta taitaa tää puukoristeinen silti ajaa vielä senkin ohi...
Jep, Pioneerilla on ollut ainakin noita W eli wooden -malleja ja myös Kenwoodilla on ainakin joskus ollut puukuorisia malleja tarjolla. Itse askartelin yhtenäisen puupanelin keskikonsoliin ja viilutin Kenwoodin (Mask-toiminnolla eli kääntyvällä etupaneelilla varustetun) etulevyn takapuolen joten kun mankka on kiinni niin keskikonsolissa ei näy kuin puupanelia...
Varsinaiseen kysymykseen palatakseni niin kyllä niitä on, mutta osuuko ko. mallien puujäljitelmä yksiin W123:n muiden puuosien kanssa onkin vaikeampi kysymys. Maalauttamalla saisi ainakin originellin näköisen ja mahdollisesti sävyn lähemmäksi toivottua.
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Serkun kautta oon ostanu kaikki soittimet, kun se kerran myi "sukulais" alennuksella, ja muistaakseni tuon hinta oli kun kerran kyselin jotain 300-400 e itelle, ovh tais olla reipas 500e.
hihhei...
Faijan Saabissa on Sonyn CD-mankka jossa on jonku pähkinäpuun värinen jäljitelmä. Voin katsoa siitäkin mallin ja voisi ehkä olla myytävänäkin jos hinnasta sovitaa
En ole ostamassa CD-mankkaa vaan mp3-soitinta... Kiitos kuitenkin.
Ongelma oli aiemmin siinä ettei blaukkarissa ollut rca-lähtöjä mutta viime viikolla ostin sellasen adapteri-härpäkkeen siihen joten hifi-päivitys siltä osin onnistui... Enää tosiaan haluttais vaan saada mp3 soitin kun ei jaksais miljoonia cd-levyjä kanniskella autossa...