W201 sopivat aluvanteet?
Jeppistä!
Nyt olis tosiaan tarvis laittaa alle(tai no ekaks ostaa) ne vanteet ja renkaat, on meinaan talvinakit alla vieläkin. Joo tiedän olen huono ihminen ja lainrikkoja...
Ei vaan on oikein asiaakin:
Mahtuuko 8" vanne W201alle sekä eteen, että taakse ilman onkelmia? Eli ilman jo aiemmin mainittuja etukaarien pokkauksien poistoja?
Huomenna joku vannekauppias rikastuu meitsin ostoksen verran, en siis ole kriminelli pitkään.
Jake
Nyt olis tosiaan tarvis laittaa alle(tai no ekaks ostaa) ne vanteet ja renkaat, on meinaan talvinakit alla vieläkin. Joo tiedän olen huono ihminen ja lainrikkoja...
Ei vaan on oikein asiaakin:
Mahtuuko 8" vanne W201alle sekä eteen, että taakse ilman onkelmia? Eli ilman jo aiemmin mainittuja etukaarien pokkauksien poistoja?
Huomenna joku vannekauppias rikastuu meitsin ostoksen verran, en siis ole kriminelli pitkään.
Jake
tuommoset meinasin omaan laittaa 8*16", vielä harkinnassa.
http://www.artec-gmbh.de/programm.php?a ... nu=nachfzg
http://www.artec-gmbh.de/programm.php?a ... nu=nachfzg
No nii... Nyt on vanteet ja renkaat hankittuna, tosin tuskaa ja tulikivia meinas vaatia. Ekaks duunikaverin piti tuoda vantet saksasta (n.400e), no kuinka ollakkaan niita kyseisia vanteita ei sit loytynytkaan 3 eri kaupungista ja 4 eri putiikista (putiikki on nimeltansa ATU. Loytyy netista www.atu.de ) juuri mun haluamaa vannetta.
No sitten aloin keskittaa tarmon kotimaan kioskeihin, DR WHEELGOODlla oli sellaiset vanteet joita hamusin saksasta, tosin 150e kalliimalla.
Soitto sinne ja varmistus, etta ne loytyy varastosta, ensimmaista vaihtoehtoa ei ollut, joten "vaihtoehto 2" kehiin.
Eilen riensin duuni ajalla sinne ja kas... ei ollut niitakaan. Tassa vaiheessa olin jo paattanyt, etta lahden taalta vain vanteiden kanssa, eli taas valkkaamaan vanteita. Uusi vaihtoehto loytyikin yllattavan nopeasti ja sita katsastamaan. Myyja oli mielestani loistava, kun kertoi kaiken nakoista nippeli tietoa (tai ainakin minut se vakuutti). Vanteita katottiin ja ne olivatkin sitten NE vanteet jotka ostin(510e).
Ei muuta kuin rillat takakonttiin ja kohti duunia.
Duunista piti tietty lahtea aikasemmin kun tyoaika loppuu.
Siis nokka kohti Lapinjarvea, ja siella lapinjarven huoltopiste niminen paikka, joka tuo itse maahan Federal merkkista rengasta.
Kaykaa tsekkaamassa www.lapinjarvenhuoltopiste.com sielta loytyy hinnasto renkaisiin ja muuhun salaan.
Varmistin taas paivalla, etta kyseisia kumeja loytyy ja niita oli. tiedustelin myos, etta ne asennettaisiin myos alle, koska olin aika lahella sulkemis aikaa liikkeella. Isanta sanoi ettei uskalla luvata, mutta katotaan.
Renkaat laitettiin vanteille ja samalla yhdelle nosturille tuli tilaa ja sain kiekot alle.
Renkaille (205/40/17)ja asennus toille tuli hintaa 408e, eli rinkulat tuli sitten maksamaan yhteensa 918e.
Ainakin mina olen tyytyvainen niihin, voisin laittaa kuvia kunhan ensin pesen auton ja otan niita kuvia ja ahellan ne tanne foorumiin.
Jake
No sitten aloin keskittaa tarmon kotimaan kioskeihin, DR WHEELGOODlla oli sellaiset vanteet joita hamusin saksasta, tosin 150e kalliimalla.
Soitto sinne ja varmistus, etta ne loytyy varastosta, ensimmaista vaihtoehtoa ei ollut, joten "vaihtoehto 2" kehiin.
Eilen riensin duuni ajalla sinne ja kas... ei ollut niitakaan. Tassa vaiheessa olin jo paattanyt, etta lahden taalta vain vanteiden kanssa, eli taas valkkaamaan vanteita. Uusi vaihtoehto loytyikin yllattavan nopeasti ja sita katsastamaan. Myyja oli mielestani loistava, kun kertoi kaiken nakoista nippeli tietoa (tai ainakin minut se vakuutti). Vanteita katottiin ja ne olivatkin sitten NE vanteet jotka ostin(510e).
Ei muuta kuin rillat takakonttiin ja kohti duunia.
Duunista piti tietty lahtea aikasemmin kun tyoaika loppuu.
Siis nokka kohti Lapinjarvea, ja siella lapinjarven huoltopiste niminen paikka, joka tuo itse maahan Federal merkkista rengasta.
Kaykaa tsekkaamassa www.lapinjarvenhuoltopiste.com sielta loytyy hinnasto renkaisiin ja muuhun salaan.
Varmistin taas paivalla, etta kyseisia kumeja loytyy ja niita oli. tiedustelin myos, etta ne asennettaisiin myos alle, koska olin aika lahella sulkemis aikaa liikkeella. Isanta sanoi ettei uskalla luvata, mutta katotaan.
Renkaat laitettiin vanteille ja samalla yhdelle nosturille tuli tilaa ja sain kiekot alle.
Renkaille (205/40/17)ja asennus toille tuli hintaa 408e, eli rinkulat tuli sitten maksamaan yhteensa 918e.
Ainakin mina olen tyytyvainen niihin, voisin laittaa kuvia kunhan ensin pesen auton ja otan niita kuvia ja ahellan ne tanne foorumiin.
Jake
190E 2.0 Sportline -92
300 SE -88
300 SE -88
Itse ostin 7*17 vanteet ET 40 ja kumeiksi Hankookin K104 205/45 17. Auto on hieman normaalia matalampi, mutta ei tietääkseni ole mitään erityistä alustasarjaa ja mahtuu tosi hyvin pyörimään, ei mitään ongelmia. Muutenkin renkaat on ihan hyvän tuntuiset ja ihan hyvä ajaakin, vaikka ei ole hirveesti aiempia kokemuksia vastaavanlaisista matalaprofiili kumeista. Viime kesänä oli alla 195/65 15 kumit ja jyrskytti joka montussa kaarien etuosiin kiinni.
____________________________________
MB 190 D 2.5 Turbo -90
MB 190 D 2.5 Turbo -90
Moikka!
Oli olevinaan niin kiiru etten oo kerinny laittaa näitä kuvia tänne, tosin en oo varma onnistunko nytkään, mut yritetään ainakin....(usean yrityksen jälkeen)...
Ei kyl tää on nyt sellasta hepreaa, ettei tästä tuu mitn.
Voisko joku jeesaa, lähettäisin kuvat jollekin osaajalle?
Jake
Oli olevinaan niin kiiru etten oo kerinny laittaa näitä kuvia tänne, tosin en oo varma onnistunko nytkään, mut yritetään ainakin....(usean yrityksen jälkeen)...
Ei kyl tää on nyt sellasta hepreaa, ettei tästä tuu mitn.
Voisko joku jeesaa, lähettäisin kuvat jollekin osaajalle?
Jake
190E 2.0 Sportline -92
300 SE -88
300 SE -88
Sen parempaa henkilökohtaista kokemusta en omaa, mutta kun rengasliikkeessä kävin kyselemässä 190 w201 mersuuni, niin sanoivat että 215/35/18" sopii eteen hienosti, eikä ota kiinni, kunhan on täysin oikea ET.
8" leveitä vanteita eteen ja 8 tai 9 tuumaiset taakse tietty vähän leveimmillä kumeilla jos haluaa.
Eteen ei kuulemma oikein saa millään korkeampaa tai leveämpää kumia.
Omassa autossani on varmaankin 40mm madallussarja ja kysyin, että mitä tapahtuu jos laitan 70mm madallussarjan, niin vastaus oli, että viimevuonna 190 mersuun olivat laittaneet kyseisen kokoiset vanteet + kumit ja auto oli ollut niin lintassa ettei ennen ole niin matalaa nähnyt tms ja hyvin pyöri.
Jos ja kun vanteet autooni ostan ( ei ole kunnon kesärenkaita ollenkaan), niin tuskin sitä alle 18" vanteita on mitään järkeä ostaa =D
8" leveitä vanteita eteen ja 8 tai 9 tuumaiset taakse tietty vähän leveimmillä kumeilla jos haluaa.
Eteen ei kuulemma oikein saa millään korkeampaa tai leveämpää kumia.
Omassa autossani on varmaankin 40mm madallussarja ja kysyin, että mitä tapahtuu jos laitan 70mm madallussarjan, niin vastaus oli, että viimevuonna 190 mersuun olivat laittaneet kyseisen kokoiset vanteet + kumit ja auto oli ollut niin lintassa ettei ennen ole niin matalaa nähnyt tms ja hyvin pyöri.
Jos ja kun vanteet autooni ostan ( ei ole kunnon kesärenkaita ollenkaan), niin tuskin sitä alle 18" vanteita on mitään järkeä ostaa =D
itse kokeilin tuota sarjaa myös mutta otin aika nopeesti pois ku oli niin löysä vaikka oli konin säädettävät iskaritkin.. puotti aika runsaasti alaspäin ja perä putosi enemmän kuin keula.perttu_n kirjoitti:Leisjöfors vai mikälie olikaan. Kuuleman mukaan ihan ok sarja, iskarit ovat vielä tavalliset finanssitilanteen vuoksi :(
Vito 134 cdi
w212
w212