E220 T -94

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Elikkä tämmönen mersu tarttui näppeihin. 280tkm ajettu. Tuotu saksasta suomeen 2004. Ihan käyttöautona palvelee, mutta kyllähän tämän ikäinen auto on aina jollakinlailla projekti. Jotain pientä kynsimistä aina löytyy. Aikalailla ruosteeton peli ja kaikki toimii niinku pitää.Laatikko vaihtaa napakasti niinku näissä malleissa pitääkin. En tiedä onko näissä e-malleissa huonommat penkit kuin aiemmissa. Ainakin mun aiemmassa -91:ssä oli kuskinpenkki parempi istua, vaikka sillä oli menty jo ainakin 650tkm:ä. Muuten kyllä sisusta on täysin ehjä ja siisti. Onko tuo sitten se karo-sisusta? En ole varma.

Varustelista:

211 automatic limited slip differential(ASD)
240 outside temperature indicator
291 airbag for front passenger
300 storage box in front tray
412 electric sliding roof
420 automatic transmission 4-gear
515 MB radio classic with traff. mess., rds
531 automatic antenna
541 double roller blind usd.as lugg. and passeng. guard
570 folding armrest, front
583 electric window lifter 2-way
591 wd green glass all-rnd. htd. rear wind esg.
611 exit lights for driver doors
620 air pollution control
680 fire extinguisher
873 seat heater for left and right front seats
885 highten theft protection
744 dark blue soft top fabric 5010

Tarkoitus tässä tehdä piakkoin perushuolto, eli öljyt, tulpat, suodattimet jne. Kesällä varmaan sitten vaihtelen laatikon ja perän öljyt ku pääsee paremmin värkkäämään. Tällä hetkellä tallin valtaa impala niin ei oikein mahu. Tänään tässä kun autoa yleisesti tutkiskelin, niin löytyi yksi vikapaikka. Kuskinpuolelta oli kallistuksenvakaajan ja korin välinen kiinnikerauta mennyt poikki. Hitsasin sen takaisin ehjäksi. Hyvä että tuli ilmi, koska leimalle täytyy viedä 30.3 mennessä ja tuosta olisi kyllä tullut sanomista.

Tuo ASD perä on kyllä hyvä.Mukava paiskoa talvikelillä menemään. :D

Tuo double roller blind on ilmeisesti jokin tavaratilan suojaverho. Se on kyllä jäänyt jonnekkin matkan varrelle. Täytyy jossain vaiheessa etsiä semmonen jostakin.

Radio on vissiinkin ollut alunperin mallia kasetti? Tässä on kuitenkin cd-mankka. Mersun mallia sekin.

Kuvia:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja Sergey »

varsin siistin näkönen peli kuha pesasee vähä :)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Tekis kyllä vähä mieli madaltaa ja laittaa 17" huulivanteet alle kuten edellisessä w124:ssa, mutta tuo on kyllä niin hyvä ajaa tuolla vakioalustalla ja renkailla, että en tiedä viittinkö alkaa pilaamaan, koska se on tosiasia, että kun leveämpää kumia tulee alle, niin ajo-ominaisuudet ei kyllä parane. Tai ehkä se madaltaminen ei niinkään huononna, mutta leveät renkaat ei sovellu suomen urasille ja monttusille teille. Mutta ois se kyllä niiiin paremman näkönen 8)
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja Sergey »

no ei kyllä merkittävästi muutu ajettavuus kun maltillisella linjalla pysyy. Mulla ku oli toi 320TE niin 225/45/17 renkailla ajo oli liki täsmälleen yhtä hyvää ku 195/65/15 renkailla. Uraherkkä se ei ollu ollenkaan. Renkaat oli Falken Ziex 452. Itseasiassa mä pidin enemmän niistä kun se vetelyys oli poissa mutta ei vaikuttanut vielä esim ajomeluun eikä pikkukivet tuntunu persees.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
masa66
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 481
Liittynyt: Su 29.01.2006 15:26
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja masa66 »

Sergey kirjoitti:no ei kyllä merkittävästi muutu ajettavuus kun maltillisella linjalla pysyy. Mulla ku oli toi 320TE niin 225/45/17 renkailla ajo oli liki täsmälleen yhtä hyvää ku 195/65/15 renkailla. Uraherkkä se ei ollu ollenkaan. Renkaat oli Falken Ziex 452. Itseasiassa mä pidin enemmän niistä kun se vetelyys oli poissa mutta ei vaikuttanut vielä esim ajomeluun eikä pikkukivet tuntunu persees.
Komppaan Sergeytä tässä asiassa :)

T. Masa
Avatar
h3ba
Mersumies
Mersumies
Viestit: 954
Liittynyt: Pe 22.06.2007 12:43
Paikkakunta: Haparanda

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja h3ba »

woke kirjoitti:Kuskinpuolelta oli kallistuksenvakaajan ja korin välinen kiinnikerauta mennyt poikki. Hitsasin sen takaisin ehjäksi. Hyvä että tuli ilmi, koska leimalle täytyy viedä 30.3 mennessä ja tuosta olisi kyllä tullut sanomista.
Vähän OT. Itellä sama probleemo!

Joten kysymys kuuluu, voiko tuon osan jotenkin vaihtaa vai onko se sama hitsata ?
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14254
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

Onnea vehkeelle. Liekö ajettu peräpusu joskus vai minkähän takia törmäyslista on takana musta?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

h3ba kirjoitti:
woke kirjoitti:Kuskinpuolelta oli kallistuksenvakaajan ja korin välinen kiinnikerauta mennyt poikki. Hitsasin sen takaisin ehjäksi. Hyvä että tuli ilmi, koska leimalle täytyy viedä 30.3 mennessä ja tuosta olisi kyllä tullut sanomista.
Vähän OT. Itellä sama probleemo!

Joten kysymys kuuluu, voiko tuon osan jotenkin vaihtaa vai onko se sama hitsata ?
Toki sen voi vaihtaakkin. Kl-varaosilla uusi maksaa 15€. En viittiny uutta osaa alkaa tilaileen niin hitsasin sen.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Timo L. kirjoitti:Onnea vehkeelle. Liekö ajettu peräpusu joskus vai minkähän takia törmäyslista on takana musta?
Jaa empä tiiä. Hoksasinpa muuten vasta nyt että on musta. :D
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
mikipp
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 418
Liittynyt: Ma 28.09.2009 18:14
Paikkakunta: oulu

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja mikipp »

tämä on mun kaverin entinen auto...itelläki oli aikomus ostaa toi mutta en viittiny ku siinä oli leima niin lähellä ja oli aikasta suolanen hinta mun budjettiin.
Avatar
h3ba
Mersumies
Mersumies
Viestit: 954
Liittynyt: Pe 22.06.2007 12:43
Paikkakunta: Haparanda

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja h3ba »

woke kirjoitti:
h3ba kirjoitti:
woke kirjoitti:Kuskinpuolelta oli kallistuksenvakaajan ja korin välinen kiinnikerauta mennyt poikki. Hitsasin sen takaisin ehjäksi. Hyvä että tuli ilmi, koska leimalle täytyy viedä 30.3 mennessä ja tuosta olisi kyllä tullut sanomista.
Vähän OT. Itellä sama probleemo!

Joten kysymys kuuluu, voiko tuon osan jotenkin vaihtaa vai onko se sama hitsata ?
Toki sen voi vaihtaakkin. Kl-varaosilla uusi maksaa 15€. En viittiny uutta osaa alkaa tilaileen niin hitsasin sen.
Jahaa nuinki edullinen, häätyy katsoa kummin tekee 8)
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12277
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja Sergey »

oliko viel nii että sen saa väärinppäinki asennettua, ja värinpäin se ei kestä kovinkaan montaa vuotta.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Messerschmitt
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1370
Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
Paikkakunta: Utajärvi / Oulu

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja Messerschmitt »

Sergey kirjoitti:no ei kyllä merkittävästi muutu ajettavuus kun maltillisella linjalla pysyy. Mulla ku oli toi 320TE niin 225/45/17 renkailla ajo oli liki täsmälleen yhtä hyvää ku 195/65/15 renkailla. Uraherkkä se ei ollu ollenkaan. Renkaat oli Falken Ziex 452. Itseasiassa mä pidin enemmän niistä kun se vetelyys oli poissa mutta ei vaikuttanut vielä esim ajomeluun eikä pikkukivet tuntunu persees.
Ei niin, äitin w202seen tuli sama rengastus Toyon renkailla ja ei voi sanoa että huonommaksi meni.
-92 w124 300D turbo-
-Toyota Carina E -92 (the old reliable)
-Chevrolet Corvette 1969 Stingray Convertible-
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Sergey kirjoitti:no ei kyllä merkittävästi muutu ajettavuus kun maltillisella linjalla pysyy. Mulla ku oli toi 320TE niin 225/45/17 renkailla ajo oli liki täsmälleen yhtä hyvää ku 195/65/15 renkailla. Uraherkkä se ei ollu ollenkaan. Renkaat oli Falken Ziex 452. Itseasiassa mä pidin enemmän niistä kun se vetelyys oli poissa mutta ei vaikuttanut vielä esim ajomeluun eikä pikkukivet tuntunu persees.
No joo. Eipä kait. Mulla oliki edellisessä 235/40 ja 235/45 kumet ja takana leveämmät vanteet kuin edessä. Kyllä tuo 225/45/17 ois aika passeli, mutta vaatii kyllä sitte sen madalluksen jos laittaa isompaa vannetta alle.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
JiiTee_
Mersumies
Mersumies
Viestit: 659
Liittynyt: To 10.09.2009 11:19
Paikkakunta: Oulainen

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

woke kirjoitti:
Toki sen voi vaihtaakkin. Kl-varaosilla uusi maksaa 15€. En viittiny uutta osaa alkaa tilaileen niin hitsasin sen.
En tiedä kannattiko muuten kuin hätävararatkaisuna mutta kun yks ylivieskalainen osti meikältä kallistuksenvakkaajan niin ei tarvinu ku uloimmat kiinnikkeet irroittaa, nämä sisemmät paukahti poikki kun vähäsen vasaraa näytti. Toista oli ainakin aikasemmin hitsattu. Hauraanoloiseksi näytti ja tuntu menneen (ei toki johtuen hitsauksesta vaan siitä että kilometrejä ja ikää on kertynyt).
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92

Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Lämppärin hanikoihin vaihdettu polttimot ku kaikki oli pimeänä. Vielä pitäisi vänkärin puolelle ja keskelle vaihtaa tuuletussuuttimien rulliin polttimot. Niin ja valokatkaisijaan.

Uuden piiskaosan kävin tuohon sähköantenniin tilaamassa ku entinen oli tyvestä poikki. Meni tilaukseen ja viikko menee että tulee saksasta. Hintaa oli 42€.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
h3ba
Mersumies
Mersumies
Viestit: 954
Liittynyt: Pe 22.06.2007 12:43
Paikkakunta: Haparanda

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja h3ba »

Täytyypi siis alkuviikosta tilailla kl-varaosilta uus osa...

Ja itse topicin autoon, on tosiaanki mukava tuo ASD! Itellä ei nykysessä sitä ole, mutta edellisessä oli. Ja täytyy huoli pitää että seuraavassakin ois 8)
Ja miksei tuota nyt VÄHÄN laskea vois, sehän ei karkaa hankasta kuitenkaan..... 8)

Ite jotenki tykkää tuosta hopeasta, siihen jotkut 35%/50% kalvot ympäriinsä niin on ainakin meikäläisen silmään just sopiva!
xXx:
MB S210 320CDI Avantgarde -00 Kutikuti by Tapio89
MB S124 300TDT -92
MB C124 300CE 24V Sportline -91
MB W124 300D -93
MB W201 190D -86
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Jahas. Lauantaipäivän ratoksi tuli moniurahihna vaihdettua. Oli kyllä sen näkönen että millon lie vaihettu vai liekkö alkuperänen :-) Ei siitä löytyny ees mitään merkintöjä enään ja oli murtumia täynnä. Samalla tarkistin tasonsäädön/asd säiliöstä öljytilanteen. Ei perkule ollu pintaa ku vähän yli sen kohan mistä lähtee letku pumpulle. Melkein litra sinne meni että sain pinnan tikulle. En tiedä tarkistetaanko määrä virallisesti kylmänä vai lämpimänä. Mulla oli kylmänä ja laitoin pinnan min ja max merkkien väliin. Tuo öljy ei tietenkään kait pitäis vähentyä jos ei jostakin vuoda. Täytyy nyt tarkkailla että miten alkaa pinta säiliössä pysymään.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Kuva


Nyt on uusi antenni laitettu. Kuuluu radiosta muutaki ku ylesuomi :-)

Seuraavaksi täytyy jossain vaiheessa päivittää paremmat kaiuttime nuitten alkuperäisten pahvikaiuttimien tilalle. Etukaiuttimiksi olen suunnitellut tällaisia http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... &tuote=334

Taakse sitten tällaiset http://www.fanaticaudio.com/tuotteet.ph ... &tuote=333
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Nonii. Nyt on taas uus lisenssi voimassa. Vähän piti pakoputkea korjailla ennen konttorille menoa ku meni keskipöntön jälkeen poikki.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Vähän tuli taas huoltoa tehtyä. Ilmansuodatin ja uudet tulpat. Aikaisempien huoltomerkintöjen mukaan noilla tulpilla oli menty 87000km :shock: Sen ne oli kyllä näkösetki http://aijaa.com/v.php?i=000147747885.jpg[/url]Kärkiväli tulpissa oli semmoset 2mm. Huoltokirjan mukaan tulppien vaihtoväli on 30000km.

Samalla tuli vaihdettua kirkkaat sivuvilkut. Enpä aiemmin ole huomannutkaan että ovat eri korkeudella. Vänkärin puolella on heti siinä listan yläpuolella ja kuskin puolella noin suojankaaren yläreunan korkeudella. Kumpi näistä sitten on oikea paikka? No eipä tuo niin haittaa kun ei kumpaaki kylkeä kuitenkaan näe yhtäaikaa :-)

Edit: Uudet tulpat on bosch SuperPlus FR8DC+. Luki muuten paketissa made in russia :lol:
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Kylläpä muuttu vaihteen vaihtojen tuntuma aivan erilaiseki ku laitettiin uusi kardaanin tukilaakeri+kumi. Vanhasta oli kumi aivan entinen. Nyt vaihdot tuntuu paremmilta eikä tunnu nykäisyä.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Tutkiskelinpa siinä auton omistushistoriaa. Auto tullut siis suomeen huhtikuussa 2004. Ensimmäiset 3 vuotta omistajana kokkolalainen hautaustoimisto :D Ei ole varmaan liiemmin revitelty :lol:
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Rupesin tutkiskelemaan tuota toista infrapuna-avainta kun se ei toiminut. Katkaisijahan sieltä oli irti http://aijaa.com/v.php?i=005497802230.jpg

Tinasin katkaisijan paikolleen ja nyt avain toimii. Täytyy pitää nyt toista avainta autossa matkassa niin ei jää ainakaan reissun päälle sen takia jos toinen avain sattuu hajoamaan.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Nyt saa kesä tulla ku on kattoluukku rempattu :-) Luukku oli aivan jumissa ja kiskothan siellä oli palasina Kuva
Semmonen nelisen tuntia siinä rempassa meni. Koskaan aiemmin en ollu kattoluukkuremonttia tehny että siinähä se katellessa suurin osa ajasta meni. Kyllä sielä kiskoissa oli vaan aikapaljon kaikkea töhnää. Rasvaa siellä ei kyllä juurikaan näkynyt että sillä kait se on hajonnutkin. Ainut vaan että vänkärin puolen kiskosta meni heti rikki se vipstaaki joka sitä verhoilua nostaa ylös. Näkyi olevan toisessakin murtumaa siinä vivussa, että saapa nähä kauanko sekään kestää. No toimiipa nyt kuitenkin ja katon sisäänähn se kuitenkin menee ihan ok.

Luukun pysähtymiskohdankin sain säädettyä kohdalleen. Nappia pitää kyllä pitää pohjassa kokoajan jos haluaa että luukku liikkuu mutta stoppaa kyllä sitten oikeassa kohdassa. Jossain täällä foorumilla oli juttua että pitäisi mennä yhdellä painalluksella siihen stoppikohtaan, mutta ei se tässä mallissa ainakaan sillain toimi.

Hoksasin samalla että se ns. mukavuustoimintokin löytyy. Eli jos on ikkunoita tai kattoluukku auki niin kaukosäätimen nappia kun pitää pohjassa, niin ikkunat ja luukku mene kiinni. Sitten kun ovet avaa ja pitää nappia pohjassa niin aukeaa ikkunat. Luukku ei aukea. Ihan kätevä toiminto joskus.

Edit: Kattoluukun kiskojen ja saranoiden voiteluun käytin crc multilubea.
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Avatar
woke
Mersumies
Mersumies
Viestit: 698
Liittynyt: To 09.02.2006 22:32
Paikkakunta: Kemi

Re: E220 T -94

Viesti Kirjoittaja woke »

Moottoriin vaihdettu uudet liukasteet. Teboilin gold s 5w-40 .
W210 E300DT -98, Pontiac Bonneville -65, Suzuki bandit 1200s -02
Ex S124 E220 T -94
Ex w211 220cdi A -06
Ex w210 E300DT -98
Ex w124 300DA -91
Vastaa Viestiin