Turvavyönojentajan vaihto SEC:iin - miten iso homma?
Turvavyönojentajan vaihto SEC:iin - miten iso homma?
Eli pitäs alkaa vaihtamaan turvavyönojentaja vänkärin puolelle. Mitä kaikkea sisustan osaa pitää ottaa irti että pääsee ojentajan vaihtamaan? Ja selviääkö ihan perustyökaluilla vai tarvitaanko jotain erikoisempaa?
W211 E200CDI Avantgarde (2008)
Re: Turvavyönojentajan vaihto SEC:iin - miten iso homma?
Ihan perus työkaluilla pitäs irrota osat. Ainaki omassa CE:eessä riitti normit työkalut. Ei pitäs olla iso homma jos kaikki lähtee nätisti irti.
CE 300 -88 Automaatti
190 -87
190 -87
Helppo homma, ottaa vaan verhoilun irti. Sitten kyllä näkee mitä tehdä!
Mikäs vika siinä on? Mikrokytkimet kantsii testata... Halpa korjaus jos joku niistä on sökö 

mietin vaan, että onko tuossa mitään kikkakolmosia noitten verhoilun osien kiinnityksessä, ja mitä kaikkea tarttee ottaa irti.
Ojentajan varsi katki ja todennäköisesti myös hammasrattaat. löyty koko paketti edukkaasti käytettynä niin helpompi näin
Ojentajan varsi katki ja todennäköisesti myös hammasrattaat. löyty koko paketti edukkaasti käytettynä niin helpompi näin

-
- Vakiokalustoa
Missähänpäin ne mikrokytkimet on ja onkohan niitä monta,mulla on sec:istä kuskinpuolen ojennin mykkänä ?
Muistakseni viisi(korjatkaa joku jos oon vääräs). Kun otat ojentajan irti ja käteen niin näet kyllä! Hirveen huono olen neuvomaanfour-matic kirjoitti:Missähänpäin ne mikrokytkimet on ja onkohan niitä monta,mulla on sec:istä kuskinpuolen ojennin mykkänä ?

Hmm, itellä ei työnnä vänkärinpuolella ulos, mutta vetää kyllä sisään kun vetää käsin ojentimen ulos. Oliskohan itelläki nuissa mikrokytkimissä vika, vai releissä? 

CE 300 -88 Automaatti
190 -87
190 -87
Voin melkein varmuudella sanoa että on! Eipä ole kallis rojektijuhakor kirjoitti:Hmm, itellä ei työnnä vänkärinpuolella ulos, mutta vetää kyllä sisään kun vetää käsin ojentimen ulos. Oliskohan itelläki nuissa mikrokytkimissä vika, vai releissä?

jep, sama veikkaus mulla. kaverin SEC:istä kolvasin ko. kytkimet ja taas pelittää.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
-
- Vakiokalustoa
Löytyyköhän tuohon takaverhoilun irroitukseen purkukuvaa mistäänpäin foorumia,ikkunan nostimetkin kaipais visiin voidetta kun eivät mene ihan alas vai johtuuko sitten säädöistä?
Ei ne täysin näkymättömiin menekään.four-matic kirjoitti:Löytyyköhän tuohon takaverhoilun irroitukseen purkukuvaa mistäänpäin foorumia,ikkunan nostimetkin kaipais visiin voidetta kun eivät mene ihan alas vai johtuuko sitten säädöistä?
-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
MB Coupes sivustolta löytyy ohjeistusta verhoilun purkuun
http://www.mbcoupes.com/repairarticles/ ... senter.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mbcoupes.com/repairarticles/ ... senter.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vakiokalustoa
Kiitos linkistä ja vinkeistä,eiköhän nuilla jotain saada tapahtuun