W210 eperin anturi
W210 eperin anturi
Missä mahtaa olla W210:n eperin ulkolämpötila-anturi? Autossa on Eperspächer kauko-ohjaimella ja tämä riitäisi minulle. Tyhmä vehje turhaan käynnistää lämmittimen joka kerta kun auton käynnistää talvella. Lyhyttä ajoa useamman kerran päivässä ja aina pöhisee. Ajattelin ottaa ajon aikaisen lämmityksen pois. Tarvittaessa sen kuitenkin saa päälle kauko-ohjaimella.
Re: W210 eperin anturi
teitämättä tarkemmin vuosimallia/versiota . mutta heitetään ,että edestä katsottuna jäähdyttäjän vasemmalla puolella alumiininen "nappi" noin 16mm halkaisialtaan. 

Eikö sulla ole siellä tuhkakupin vieressä katkaisinta mistä voi katkaista lämmityksen niin ettei se ala tohottamaan ajon aikana. Mulla ainakin on. Ensin siinä on kello ja ajastin napit ja sen yläpuolella on tää lämmityksen On Of nappi. Ihmettelisin jos sun autosta sellaista ei löydy. Vastaappa tähän jos löytyi. Mullakin on W210 vm 2000 autopaakari kirjoitti:Missä mahtaa olla W210:n eperin ulkolämpötila-anturi? Autossa on Eperspächer kauko-ohjaimella ja tämä riitäisi minulle. Tyhmä vehje turhaan käynnistää lämmittimen joka kerta kun auton käynnistää talvella. Lyhyttä ajoa useamman kerran päivässä ja aina pöhisee. Ajattelin ottaa ajon aikaisen lämmityksen pois. Tarvittaessa sen kuitenkin saa päälle kauko-ohjaimella.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Ei ole katkaisijaa. Mulla kun ei ole edes kiinteää kelloa. Kellonajat asetetaan kauko-ohjaimella niin kuin kaikki toiminnot siihen vehkeeseen. Kiitti vastauksista.