Ois tiedossa 80luvun alkupuolelta ajokunnossa oleva pitkä mese edullisesti. Perä on todennäköisesti läpimätä! Kannattaako ruveta laitteleen ajankanssa. Onko isokin hitsaaminen, vai joutaako heittää vesilintua mokomalla vehkeellä?
Joo, mersut on siitä kivoja vehkeitä että korjauspeltejäkin saa hyvin ja aika edullisesti. On ne nyt muutenkin kivoja... Paljonko tuomosessa longissa mahtaa olla käyttövoimavero?
Lahdessa muistan nähneeni joskus 1983-84 mustan pystylamppuisen langin erään autovuokraamon takapihalla.
Senverran oli erikoisen näköinen, että mieleen jäi. Muistaakseni kunto ei ollut häävi, niilä oli kai tarkoitus kunnostaa se ajoon?
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
.:Mese-kuski:. kirjoitti:NONIIN eli juuri tuollaista tarkoitin!
( empä osannu hakee vanhaa topiccia omin avuin)
Lienee aika harvinainen ilmestys suomessa, onkohan hengissä enää yhtään yksilöä
Ei ole kovin kauaa, kun näin paikallisen 240D v115:sen liikenteessä. Kunto ei ole mikään huippu, mutta näkyy tuo vaan liikkuvan vuodesta toiseen. On aika karun näköinen, kun on musta ja jouset kuoleentuneet kulkee aika matalalla.. Niin ja on siinä takalasin ritiläkin
En tiedä mikä on tilanne W123:n kanssa, mutta ainakin W114/115:ssa nuo lang-mallit ovat kaikkein kalleimpia ihan Saksassakin. Sellaisen kun saisi museopeliksi.
Saul kirjoitti:En tiedä mikä on tilanne W123:n kanssa, mutta ainakin W114/115:ssa nuo lang-mallit ovat kaikkein kalleimpia ihan Saksassakin. Sellaisen kun saisi museopeliksi.
En nyt löytänyt mihin olin laittanut erään linkin mobile.de:stä mutta 250 Lang pyynti jotain 18.000 euroa...
Hieroin tuossa kauppaa Britteinsaarella olevasta 250b langista -79. Oli edelleen ensimmäisellä omistajalla ja ajettu vain 49 000 mailia. Hintakaan ei ollut paha vanhasta, mutta ´lähes´ uuden veroisesta vanhasta rouvasta.
Hintakin oli jo sovittuna ja tilailin lentolippuja, kun sain tietää että nopeampi ostaja vei.. Hiukan harmitti..
No ei auta kuin pitää silmät ja korvat auki vastaisuudessakin.