Kuka tietää W210:n huolto ohjeet.
Jakoketju 100tkm?
Automaattiöljyt 80-100tkm?
Kannattaa varmasti hoitaa varmuuden vuoksi.
Onko muuta joka pitäisi tarkistaa/vaihtaa?
Onko tämä malli ilman sitä "vika-tila ohjelmaa"?
Mistä saisi Turbodiesel merkin takaluukulle, ja miten laittaa kiiini, ei kai yks kirjain kerrallaan?
E300TD saapui eilen
E300TD saapui eilen
C 200CDI -01
300CE-24 -92
E300TD -98
280CE -75
300CE-24 -92
E300TD -98
280CE -75
Re: E300TD saapui eilen
Etsi tuolta torrent paikoista hakusanalla autodata download niin löydät sieltä varmasti.
Tai panet googleen hakusanaksi autodata download
Tai panet googleen hakusanaksi autodata download
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: E300TD saapui eilen
Pääsääntöisesti jakoketjun vaihtoväli noin 400tkm/sitten kun alkaa rallattamaan. Automaatin öljyt 50-60tkm välein ml. suodatin. Peräöljyt suosittelen vaihtamaan, jos ei ole faktaa, milloin ne on vaihdettu. Itse vaihdan peräöljyt samaan aikaan, kun laatikkoöljyt, eli 30-40tkm välein, koska sinne perään ei sitä öljyä mene kuin vähän reilun litran. Peräöljyt kun vaihdat/vaihdatat, niin muista puhaltaa paineilmalla perän huohotin auki. Tahtoo paskottua tukkoon. Maltilla, sitten sitä painetta sinne koteloon.vassor99 kirjoitti:Kuka tietää W210:n huolto ohjeet.
Jakoketju 100tkm?
Automaattiöljyt 80-100tkm?
Kannattaa varmasti hoitaa varmuuden vuoksi.
Onko muuta joka pitäisi tarkistaa/vaihtaa?
Onko tämä malli ilman sitä "vika-tila ohjelmaa"?
Mistä saisi Turbodiesel merkin takaluukulle, ja miten laittaa kiiini, ei kai yks kirjain kerrallaan?
Turbodiesel merkin saa marmoritiskiltä, vahtaamalla ebay.de markkinapaikkaa tai kyselemällä tällä sivustolla ilmoittelevilta varaosakauppiailta.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Re: E300TD saapui eilen
No niin nyt ajettu vähän lisää.
Ja jotain vikoja löytyy, kattoluukku ei ollutkaan jäissä vaan jumissa, oikea sarana tempuilee.
Sitten "syöttö ohjauksessa" jotain hämärää, kylmänä ja vähällä kaasulla ei oikein tajua
mitä pitäis tehdä, ihan niin kuin syöttö takkuilee, ei yski mutta ei käy ihan tasaista.
(melko vastaava temppu joka se tekee jos on liukasta ja liikaa kaasua)
Tätä se ei tee lämpimänä eikä myös korkealla kierroksella, todella vanhan näköinen tuo pa suodatin.
Kai se selviää.
Ja jotain vikoja löytyy, kattoluukku ei ollutkaan jäissä vaan jumissa, oikea sarana tempuilee.
Sitten "syöttö ohjauksessa" jotain hämärää, kylmänä ja vähällä kaasulla ei oikein tajua
mitä pitäis tehdä, ihan niin kuin syöttö takkuilee, ei yski mutta ei käy ihan tasaista.
(melko vastaava temppu joka se tekee jos on liukasta ja liikaa kaasua)
Tätä se ei tee lämpimänä eikä myös korkealla kierroksella, todella vanhan näköinen tuo pa suodatin.
Kai se selviää.
C 200CDI -01
300CE-24 -92
E300TD -98
280CE -75
300CE-24 -92
E300TD -98
280CE -75
Re: E300TD saapui eilen
Nykimisen oireet viittaa vähän ilmojen saamiseen polttoainelinjoissa, koska nykii kylmänä ja käynti paranee kun ajelee. Vaihda se pa-suodatin ensin jos epäilyttää, että on vanha. Saattaa korjautua jopa silläkin.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Re: E300TD saapui eilen
Ja ne perinteiset moniventtiilin polttoaineletkujen liitosten o-renkaat vaihtoon.