kannattaa ehdottomasti vielä taistella asian eteen, tuntuu uskomattomalta että yhtäkkiä noita ei muka korjattaisi, koita vaikka raision vehoa tälläkertaa ....Pekka M. kirjoitti:Tuomio tuli muutamassa päivässä ja paikka oli Suutarila, Veho Vauriokorjaamo tossa kehä kolmosen varressa. Homma hoitu
muuten hyvin, palvelu oli kohteliasta yms. mutta lopputulos oli
asiakkaan kannalta huono.
Happamat ovet
joo, samanmoista tuomiota enteilen oman auton kohdalla kans. Palvelu ja suhtautuminen kyllä ihan yllättävänkin positiivista, mutta sitten se mutta... saas nyt lopullisesti nähdä, kävin näyttämässä ja kuvauttamassa alkuviikosta.
henkisesti oon jo kyllä varautunut siihen, että korjaus-/ehostustoimenpiteisiin saapi ryhtyä ihan itse, saavat sitten mun puolesta pitää omavastuunsakin.
henkka
henkisesti oon jo kyllä varautunut siihen, että korjaus-/ehostustoimenpiteisiin saapi ryhtyä ihan itse, saavat sitten mun puolesta pitää omavastuunsakin.
henkka
vielä paluu aiheeseen
joo, lopullinen tuomiokin on itsekin saatu. Ovien vaihto kaikkinensa maksaisi kuulemma arvion mukaan noin 2700 euroa, josta asiakkaan, eli minun osuuteni olisi 30 prossaa eli jonkin verran yli 800 euroa. Saavat mun puolesta pitää ovensa, ne kun takuuvarmasti tulee omatoimisesti kuntoon edullisemminkin. Vähän jäi tästäkin episodista paska maku, eli koritakuun pätemiseksi täytyy ehdottomasti käyttää autonsa Veholla, jotta saavat edes mahdollisuuden korin kunnon tarkistamiseen, eri asia on että tekevätkö niin. Omatoimisella ruostesuojauttamisella yms. kun ei tunnu olevan mitään arvoa, korkeintaan itselle.
Katkeraa tilitystä, mutta mä ihan oikeasti epäilen, että ehkäiseekö korjaamohallin halogeenivalo ruostumista...?
Henkka
Katkeraa tilitystä, mutta mä ihan oikeasti epäilen, että ehkäiseekö korjaamohallin halogeenivalo ruostumista...?
Henkka
Henkka
Mini Cooper Clubman -09
ex. Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
ex. E 200 CDI -99
Mini Cooper Clubman -09
ex. Honda Accord 2.2 i-CTDi -06
ex. E 200 CDI -99
Kyllä se veho osaa noi metkut 
Valitus vaan vireille jos autoa ei ole maalattu ikinä aikaisemmin, niin
silloin takuu kattaa nuo ruostevauriot.
ps. Muistakaahan kuivata tiivisteen aluset kun olette pesseet auton

S211 280CDI 4matic avantgarde 2007
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
Meilläkin ukon väyryseen (-99) vaihdettiin ovet Suutarilan Vehossa tossa alkutalvella. Tänään kuulin, että niitä olis jo vaihdettu tuhansiin yksilöihin???
Voiko mersun laatu olla oikeesti noin p***aa.
Kattoiko kukaan tota kuningaskuluttajaa? Oliko siellä mitään puhetta vaihdettujen ovien määristä?
Taidan vaan ajella W124:lla, vaikka oonkin hieman haaveillut 300 TE:n vaihdosta väyrysfarkkuun.
Voiko mersun laatu olla oikeesti noin p***aa.
Kattoiko kukaan tota kuningaskuluttajaa? Oliko siellä mitään puhetta vaihdettujen ovien määristä?
Taidan vaan ajella W124:lla, vaikka oonkin hieman haaveillut 300 TE:n vaihdosta väyrysfarkkuun.
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320, CLK 320, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 3*OG900
Isä kertoi, että naapurin isännän 1997 (?) E 290 Turbodieseliin vaihdettiin kaikki ovet. Isäntä oli saanut kuulemma himpun vajaa 100 mk per päivä korvausta toisen auton käytöstä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Sellaisen käsityksen näistä kertomuksista saa että paremmin Veho tälläiset asiat hoitaa noin yleisesti ottaen kuin esim. Ford, jolla on myös ollut tuota ruostumisherkkyyttä (takaluukku&kynnyskotelot [puhumattakaan muista teknisistä vioista]).
Että eipä nyt niin herkästi tuomita vehoa/mersua.. nykyautojen harmeja ja on niitä muissakin merkeissä, ehkä turhan paljon julkisuutta on saanut ja iso osa siitä on vaan sellaista: "eihän mersussa VOI tälläistä olla".
P.S. Syytän (edelleen) e.m vioista tiukentuneita säännöksiä/lakeja maalauksessa ja ruostesuojauksessa ym. En jaksa uskoa että Mersulla on ollut tarvetta tai halua tuollaisiin säästötoimenpiteisiin jolla riskeerataan auton laatu!
Että eipä nyt niin herkästi tuomita vehoa/mersua.. nykyautojen harmeja ja on niitä muissakin merkeissä, ehkä turhan paljon julkisuutta on saanut ja iso osa siitä on vaan sellaista: "eihän mersussa VOI tälläistä olla".

P.S. Syytän (edelleen) e.m vioista tiukentuneita säännöksiä/lakeja maalauksessa ja ruostesuojauksessa ym. En jaksa uskoa että Mersulla on ollut tarvetta tai halua tuollaisiin säästötoimenpiteisiin jolla riskeerataan auton laatu!
Aika kylmäkiskoinen ja väheksyvä oli Kuningaskuluttajassa haastateltu jälkimarkkinointipäällikkö. Ei antanut julkisuuteen oikein hyvää kuvaa Vehon suhtautumisesta huolestuneisiin ja epätietoisiin asiakkaisiin. Selväähän tietysti on, ettei mies voi takki auki julistaa, että tänne vaan, kyllä me korjataan, mutta kyllä ko. hintaluokan auton ja ongelman kyseessä ollessa virallinenkin kanta voisi olla hieman rakentavampi. Kyseessä on kuitenkin hänenkin palkkansa maksavat asiakkaat, heidän tunteensa, rahansa ja tulevaisuuden ostopäätöksensä. Oma pirssini tuli jo ennen vuodenvaihdetta hoidettua kuntoon. Kaikki ovet ja takaluukku vaihtoon ja lähes ylimaalaus sävyeron eliminoimiseksi. Kiitos vaan paikalliselle Veholle ja sen jälkimarkkinointipäällikölle todella asiallisesta suhtautumisesta ja asioiden hoidosta. Hän säilytti minut tähdellisenä eikä seuraava autoni tule sittenkään olemaan Volvo.
E250 CDi W212
300E W124
230CE W124
280CE W123
Vaimolla:
A160CDI W168
Harrastepeleinä:
BMW Z3,
2 x Honda Accord Coupe MkI
2 x Honda Prelude mkII
Kupla 1300 museoituna
5 x Kupla 1303S,
2 x Kupla 1200 Jeans,
Mini 1000,
Taunus 1600L
+ muita projekteja...
300E W124
230CE W124
280CE W123
Vaimolla:
A160CDI W168
Harrastepeleinä:
BMW Z3,
2 x Honda Accord Coupe MkI
2 x Honda Prelude mkII
Kupla 1300 museoituna
5 x Kupla 1303S,
2 x Kupla 1200 Jeans,
Mini 1000,
Taunus 1600L
+ muita projekteja...
[quote="Pekka M."]Tuomio tuli muutamassa päivässä ja paikka oli Suutarila, Veho Vauriokorjaamo tossa kehä kolmosen varressa. Homma hoitu
asiakkaan kannalta huono.[/quote]
Onko tosiaan niin että 35%:n omavastuu??? Itse käytin 3 vkoa sitten W210:ni Suutarilan Veholla, otettiin digikuvat ja lähetettiin reklamaatio saksaan. En aio kyllä mitään 35 prossaa itse maksaa, on huollettu a ja b-huollot, lisäksi 12/99 rekisteröity ja ostin Vehosta (ns. iso huolto oli tehty Vehossa juuri ennen ostoa). Auto pesty ja puunattu aina, eikä kivenhakkaumien syytä taatusti ole!
PS. Oletteko huomanneet jo väykkyjen hyvityshinnan laskua kohdallanne?...(maine)
asiakkaan kannalta huono.[/quote]
Onko tosiaan niin että 35%:n omavastuu??? Itse käytin 3 vkoa sitten W210:ni Suutarilan Veholla, otettiin digikuvat ja lähetettiin reklamaatio saksaan. En aio kyllä mitään 35 prossaa itse maksaa, on huollettu a ja b-huollot, lisäksi 12/99 rekisteröity ja ostin Vehosta (ns. iso huolto oli tehty Vehossa juuri ennen ostoa). Auto pesty ja puunattu aina, eikä kivenhakkaumien syytä taatusti ole!
PS. Oletteko huomanneet jo väykkyjen hyvityshinnan laskua kohdallanne?...(maine)
nymis kirjoitti:Kyllä se veho osaa noi metkut

Kyllä ruosteen pahin vihollinen on kunnon pesu ja VAHAUS,ja juuri ne kohdat mitkä on aina hankalinta nähdä ja vahata,listojen alta ,tiivisteiden reunat huolella ja ovin reunat ,niin ei se sen kummempi homma ole ,on joskus surkuhupaisaa ,kun ei herätä tekemään asian eteen ennen kuin on jo myöhäistä,sittenhän sen parhaiten huomaa kun puhkee KUKKAAN ja alkaa hellevetin moinen kiroilu.Vois kyllä vähän katsoa itseä peilistä,??HOH hoijaa!!
siis vahatkaa ja huoltakaa niin mersunne ei ehkä ruostu ja iso talo tulee apuun kun ovi irtoo saranoista ruosteen takia.
Itse laitoin tuonti auton ja oli huollot tehty ,ja oli tietenkin oven tiivisteiden alla ruostetta,mutta kajaanin veholla oli palvelu kyllä hyvä,kuvat ja reklamaaatio lähti etipäin ,ja sanoivat et perästä kuuluu ,ois kiva saada uudet ovet vanhaan koslaan,ja vielä originaali tavaraa,kyllä takuu on hyvä kun se toimii?!!

Kävin tänään paikallisessa merkkikorjaamossa..kuulin väitteen, että Ruotsissa olisi mersun maahantuojan pakeilla tehty selvä päätös, missä kaikkien alle kuusi vuotta vanhojen "väyrysten" ovista ruosteet eliminoidaan, siis ovet vaihdetaan ilman isompia mukinoita ja erityistutkimuksia.
Korjausvaatimusta siellä ovat kai esittäneet taksimehet melko tiukkaan sävyyn!
Korjausvaatimus perustuu johonkin ruostumattomuustakuuseen, asiasta on käyty pitempään kädenvääntöä sielläkin.
Ilmeisesti ko.autojen omistajat saavat kutsun tarkistukseen tai jotain sellaista..kertoja väitti nähneesä asiaan liittyvän kirjeenkin!
En tiedä onko korjausta rajattu muuten, siitä ei ollut tarinaa.
Tällainen tarina, jonka oli esittänyt korjauskutsun saanut ruotsalainen mersumies!
Ruotsistahan tämä mersujen ruostejulkisuus on lähtenyt!
Tänään ihmettelimmme työkaverin kanssa oviviruosteita hänen hienosta E290 farkusta peräti vm-98.
Kyllähän sitäkin autoa on sen "pitkällä elinkaarella" vahattu ja kiillotettu, mutta ei ole auttanut..aluksi oli pientä kukkasta, hetken päästä ruoste on terälehdessään.
Koskahan meidän Veho ottaa selkeän vastuunsa ruosteista?
Korjausvaatimusta siellä ovat kai esittäneet taksimehet melko tiukkaan sävyyn!
Korjausvaatimus perustuu johonkin ruostumattomuustakuuseen, asiasta on käyty pitempään kädenvääntöä sielläkin.
Ilmeisesti ko.autojen omistajat saavat kutsun tarkistukseen tai jotain sellaista..kertoja väitti nähneesä asiaan liittyvän kirjeenkin!
En tiedä onko korjausta rajattu muuten, siitä ei ollut tarinaa.
Tällainen tarina, jonka oli esittänyt korjauskutsun saanut ruotsalainen mersumies!
Ruotsistahan tämä mersujen ruostejulkisuus on lähtenyt!
Tänään ihmettelimmme työkaverin kanssa oviviruosteita hänen hienosta E290 farkusta peräti vm-98.
Kyllähän sitäkin autoa on sen "pitkällä elinkaarella" vahattu ja kiillotettu, mutta ei ole auttanut..aluksi oli pientä kukkasta, hetken päästä ruoste on terälehdessään.
Koskahan meidän Veho ottaa selkeän vastuunsa ruosteista?
Itekki sain just tietää tästä w210 ruoste ongelmasta ja kävin näytätään sitä Veholla...No, ne otti kuvat ja sano lähettävänsä helsinkiin. Pitää palata asiaan tossa ens viikon puolella kuulemma. Saa nähä mitä ne tuumaa, mut sanoin jo heti kättelyssä et en maksa mitään, koska ei oo mun aiheuttama vika, vaan valmistusvirhe. Kyl ne siihen myönty, mut hieman huolestutaa ko yks b huolto on jääny tässä ihan lähiaikoina välistä.
Tosin niinku sillä muka ois jotain tekemistä ton ruostejutun kaa, mutta pakkohan niitten on jotenki vastustaa.

Tosin niinku sillä muka ois jotain tekemistä ton ruostejutun kaa, mutta pakkohan niitten on jotenki vastustaa.

nopeat syövät hitaat...