väyrysen ohjelmointi
väyrysen ohjelmointi
Oisko kellään tietoa että pystyykö w210 2.9td ohjelmoimaan tietokoneella lisää hönkää koneesta ja millä ohjelmalla se onnistuu vai pystyykö sitä ees koneella säätää
Re: väyrysen ohjelmointi
Ei siihen tehoa saa ohjelmoinilla
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: väyrysen ohjelmointi
No millä sit sais sitä tehoo no pystyykö tota ees ohjelmoimaan yleensä millään?
Re: väyrysen ohjelmointi
Eipä tuota tehoa saa lisää kun ruvaamaalla pumpusta lisää syöttöä tai vaihtamalla turbo tehokasempaan ja ruuvata säädöt kohdaleen
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Re: väyrysen ohjelmointi
Höh.
Myydäänhän tuohon teholastuakin.
http://www.voimaa.com/tuotteet.php?vehicle_mark_id=22" onclick="window.open(this.href);return false;
Myydäänhän tuohon teholastuakin.
http://www.voimaa.com/tuotteet.php?vehicle_mark_id=22" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: väyrysen ohjelmointi
Mitenkähän paljon tuo vaikuttaa kulutukseen?? onko kellään kokemusta?patrol31 kirjoitti:Höh.
Myydäänhän tuohon teholastuakin.
http://www.voimaa.com/tuotteet.php?vehicle_mark_id=22" onclick="window.open(this.href);return false;
mb w210 290td -97
Re: väyrysen ohjelmointi
no sillonha sitä voi myös ohjelmoida mutta millä?
Re: väyrysen ohjelmointi
ohjelmointi tapahtuu muistipiiriä vaihtamalla juotos työkaluillajara_ kirjoitti:no sillonha sitä voi myös ohjelmoida mutta millä?
Re: väyrysen ohjelmointi
no miten ku sen piirin vaihtaa niin voiko sitä sit pukata uutta ohjelmaa läppäriltä ja millä ohjelmalla se ohjelmointi onnistuu
Re: väyrysen ohjelmointi
Perus evryn rakentaa parilla eurolla ja kyllä sillä persdynon mukaan varmaan mukavasti 15-20hv/~50Nm tulee lisää jos melko täysille säätää.
Ainakin vauhtipyörän saa jurisemaan ja mustaa tulemaan tuutin täydeltä, jos ei mitään muuta.
Pakopaineet vaan tolla vakio turbolla lisäsyöttöjen kera on jo jotain ihan kauheata. En viittiny pitkään leikkiä tuolla, mutta mukavasti sillä kiusas kaverin 170hv E240 V6:ta. Ei ohite tullu kuin vasta 170 jälkeen.
Nyt ois hyllyssä venaamassa 300:n vakio KKK14 turbo. Bosion kärjet ja isompi cooleri vielä hommattava.
Ainakin vauhtipyörän saa jurisemaan ja mustaa tulemaan tuutin täydeltä, jos ei mitään muuta.

Pakopaineet vaan tolla vakio turbolla lisäsyöttöjen kera on jo jotain ihan kauheata. En viittiny pitkään leikkiä tuolla, mutta mukavasti sillä kiusas kaverin 170hv E240 V6:ta. Ei ohite tullu kuin vasta 170 jälkeen.
Nyt ois hyllyssä venaamassa 300:n vakio KKK14 turbo. Bosion kärjet ja isompi cooleri vielä hommattava.
Re: väyrysen ohjelmointi
uudet tyhjät piirit (2kpl) "kirjoitetaan" siihen tarkoitukseen tarkoitetulla laitteella ja piirit vaihdetaan moottoriohjauspoksin sisään.jara_ kirjoitti:no sillonha sitä voi myös ohjelmoida mutta millä?
Suoraan tietokoneella tuota ei voi "ohjelmoida"
Aina pitää vaihtaa nuo kaksi piiriä uusiin ja valmiiksi kirjoitettuihin jos haluaa muutoksia ohjelmaan.
Pelaa hienosti 300sen kkk k14 turbolla ja tehokkaammalla ohjelmalla.