onre kirjoitti:Jos tohdit pistää tänne (tai viestillä) auton VIN-koodin, voin kurkata WIS:stä että mikä laatikko tuossa on ollut. Omassani on kantakortin mukaan 722.3.

Sen verran nuori mersumies ja vähän kokenut, että pitää ja niin hölmö kysymys tehdä että mistäs toi VIN-koodi löytyy
Nozki kirjoitti:Niin, en mä nyt ajatellutkaan, etteikö se olis aika selvä asia, että 6 sylinteriä ääntelevät yhdessä eri tavalla kuin 4, mutta tulinpa sen nyt jostain syystä kirjoittaneeksi keskellä yötä...
Juu ei toi oma järki oikein sillon pelannu. Ei se aina tahdo pelata kyllä päivälläkään
jusa82 kirjoitti:Perävälitys = tuurilla se perä joka on tehtaalla laitettu.
No ei nyt sentään.
Eli; auton alle ja katseet perän banjoon päin.
Siinä on sitten itse murikka osan alakulmassa semmoinen "puolikuun" muotoinen alue jota perän takakansi ei peitä.
Porakoneeseen teräsharja kiinni ja pörität varovasti sillä välityksen näkyviin. Pitäisi olla 3.46 jos puhutaan siitä 280:stä, jos olet ostanut sen.
Täältä voit tulla hakemaan oikeanlaisen perän autoosi jos sulla on siinä nyt kiinni 3.96, ainakin mitä juttujen perusteella (siis autoa rakenneltu aika vapaasti).
No kun on pieni kutina että toi ei olis alkuperänen 280E. Voisko se olla mahdollista että se olis 200 bensa ollu. Otteessa kyllä ei oo mitään prosentteja.

No eikös sekin selviä tolla VIN-koodilla. Niin ja on se se 280E mistä puhuin.
Edit: No löytyhän se koodi. En ookkan ennen tajunnu että se VIN-koodi on se mikä on siinä kilvessä

Joka päivä oppii uutta kun avaa silmänsä ja kattoo mersun konepellin alle
