_zanttu_ kirjoitti:siis nyt meni vähä ohi tarkottakko että tossa linkissä oleva on sama ku meikäläisellä? jos tarkoitat niin asiahan ei ole näin munhan on ensinnäkin manuaali lootalla:)
itse autosta kun tuli puhe niin kerrotaanpa vähä mitä nykyään kuuluu. eli päädyin olemaan myymättä mesee pois. eipä näin luotettavaa peliä kannata näin valtion palveluksen aikana ruveta mihinkää hukkaamaan h&r -60/40 alusta tuli tossa viime lomilla ruuvattua paikoilleen. tipahtihan se aikas mukavasti suurempaa alusta remonttia en alkanut tekemään kiireen vuoksi vaan ajattelin suosiolla lykätä sitä myöhempään ajankohtaan kuviakin kyllä lisään kunhan vaan saan räpsittyä
Oot vissiin niksulassa kärsimässä tuomiotas? Oon joskus kattellu tätä siel parkkiksel Komia on.
tarkoitin et tuo automaatti on mun vanha autoni! ei kai sitä kukaan tohon rahaan vain ole menny ostamaan... kun ostin sen-06 loppu vuodesta ja annoin siit 3950e!
juu niinisalon parkkipaikalta voi viä tammikuuhun asti bongata ja mika230 sitä on kyllä kans tullu ihmeteltyä että onko joku tohon hintaan ostanu vaikka komeessa kunnossa ainakin kuvien perusteella onkin
w124 300CE24V
EX w202 c200 kompressor
EX 190e 2,3 Avantgarde Azzurro
se on ollut mun jälkeen ollu myynnissä jo 2 autoliikkeessä, et varmaan on myyty seuraavaan kun ei tuota (luulisin) ainakaan ketään yksityinen tuolla rahalla osta täytys ladata tänne kuva siitä kun oli vielä mulla, kun purin siitä etupuskurin ja valkoiset takavalot en kuin annoin vaihdossa mutta se kansio on vielä jäljellä...
seuraavaks pitäis alkaa metsästään paremman näköisiä vanteita.
suunnitelmissa myös ainakin uusien etuloksujen laitto ja ehkä myös konepellin maalaus jos vaan aikaa, kiinnostusta ja maalauspaikka löytyy
alustana h&r 60/40. jousien kumeista ei ole sen suurempaa tietoa koska kiireen takia ei niitä paljoo keretty mittaileen mutta kun intti loppuu tammikuussa olis tarkotus tehdä samalla pienimuotoinen alustaremppa jossa muummuassa nekin tulee vaihtumaan
w124 300CE24V
EX w202 c200 kompressor
EX 190e 2,3 Avantgarde Azzurro
nyt olis sellasta kysyttävää että onko teillä tenavissa minkälaisia pohja panssareita? ittellänihän ei tällä hetkellä ole öljypohjan ja kestopäällysteen välissä yhtään mitää mitään joka aiheuttaa pieniä pelkotiloja aina aikaajoin:D nyt varsinkin kun autohan madaltui viellä jonkun verran lisää kun laitto talvikeikot alle:D oonko nyt ihan ulapalla vai onko totta että näihin on saanut lisä varusteena pohjapanssarin? jos on niin minkä laisesta suojasta on kyse? peitääkö ö-pohjan ja laatikon vai kuinka paljon?
yksi vaihto ehtohan on vain nostaa auto ylös ja alkaa itse taitteleen levyä koneen alle mutta ainahan helpompaa se olis tehdä jos olis joku malli mistä ruveta soveltaan
w124 300CE24V
EX w202 c200 kompressor
EX 190e 2,3 Avantgarde Azzurro
-86 190E ja löytyy paksua rautaa oleva järeä pohjapanssari. Mun käsittääkseni pitäis olla vakiovaruste neloskoneisessa tenavassa? Kutoskoneisessa on sellanen muovilirpake vaan.
Whaeva kirjoitti:-86 190E ja löytyy paksua rautaa oleva järeä pohjapanssari. Mun käsittääkseni pitäis olla vakiovaruste neloskoneisessa tenavassa? Kutoskoneisessa on sellanen muovilirpake vaan.
Ei ole vakiona teräksistä/alumiinista panssaria. Vakiona on ollut kaikissa (ainakin dieseleissä) muovinen pohjapaneeli. Se ei juuri suojaa, sen tarkoitus on ääneneristys ja polttoainetalous.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Whaeva kirjoitti:-86 190E ja löytyy paksua rautaa oleva järeä pohjapanssari. Mun käsittääkseni pitäis olla vakiovaruste neloskoneisessa tenavassa? Kutoskoneisessa on sellanen muovilirpake vaan.
Ei ole vakiona teräksistä/alumiinista panssaria. Vakiona on ollut kaikissa (ainakin dieseleissä) muovinen pohjapaneeli. Se ei juuri suojaa, sen tarkoitus on ääneneristys ja polttoainetalous.
Kyllä se metallinen panssari ainakin kovin yleinen on neloskoneisissa, oliskohan sitten joku yleinen suomi-varuste.
Whaeva kirjoitti:-86 190E ja löytyy paksua rautaa oleva järeä pohjapanssari. Mun käsittääkseni pitäis olla vakiovaruste neloskoneisessa tenavassa? Kutoskoneisessa on sellanen muovilirpake vaan.
Ei ole vakiona teräksistä/alumiinista panssaria. Vakiona on ollut kaikissa (ainakin dieseleissä) muovinen pohjapaneeli. Se ei juuri suojaa, sen tarkoitus on ääneneristys ja polttoainetalous.
Kyllä se metallinen panssari ainakin kovin yleinen on neloskoneisissa, oliskohan sitten joku yleinen suomi-varuste.
Ei oo kyllä itellä tullu vielä metallista panssaria vastaan, nyt kolmas 190:nen menossa ja kaikissa on ollut muovinen.
mika230;
Sun ex-auto on bongattu Alavuden autoliikkeen pihalla, mutta ei ole enää hetkeen siellä näkynyt. Voihan olla että joku on siitä tuon hinnan maksanut, eihän se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa Ainakin yksi puolituttu oli ostamassa kyseistä autoa, mutta jätti kuitenkin ostamatta, mutta ei hinnasta johtuen
Onko muilla foorumilaisilla avantgarde azzurroja vai jääkö luku kahteen? =)
kaippa sitä itekkin vois tänne taas väliin jotain huudella ku kerran taas on topikki herätetty tuli kesä kiekoiksi hommattua 3 osaiset lorinser rsk5 joista ei ole tullut kuvia ottettua 10sek googletuksella löytyneet samanlaiset (joskin vaan paljon parempi kuntoset ) http://www.mk3concepts.com/lorinser/lorinser3.JPG. speksit on 17" ja 8" ja kumit 195/40. keskiöt maalasin jollain volvon harmaalla ja kehät on kiillotettu. vanteet on viä tällähetkellä purettuna tallin lattialla odottelemassa uusia kehä pultteja. pitänee saada aikaseks niiden kuvien ottaminen niin on sitten jotain mitä ihmetellä
itse auto on muuten samassa jamassa kun ennenkin paitsi että takaoven emäntä kolhi talvella ,airbagin valo pitäis käydä nollaamassa ennen leimalle menoa ja myöskin kattoluukun mekanismi on paskana, tosin uusi odottaa matkahuollosta hakua. Leimalla käynnin jälkeen olis tarkotuksena laskee autoa viä hieman alemmas ainakin jousien kumit vaihtamalla ja jos se ei tunnu riittävän niin sitten jotenkin muuten (laikkaaalla ) Taka oveekin pitäs varmaan alkaa oikoon kun siihen on kohta jo koko talvi haettu inspiraatioo
w124 300CE24V
EX w202 c200 kompressor
EX 190e 2,3 Avantgarde Azzurro
Komiat vanteet oot löytäny!
Itte odottelen paketin saapumista, tuli tilattua uus maski, takavalot ja led-valot mittaristoon, saa vanhukseen vähän uutta ilmettä
Olis kiva nähdä sun auto oikeen livenä, toistaiseks oon nähny vasta yhen azzurron, niin ja tietysti oman.
juupa juu. leima painaa päälle. parin vviikon sisään pitäs katsastaa. eilen käytiin pyörän kulmissa ja toissa päivänä kävin käyttään vikakoodin luvussa että mikä on on kun airbagin valo palaa no valoohan ei saatu sammuun mutta kolme eri vikakoodia saatiin pihalle, jotka on
1. airbag ignition circuit, driver side
2. passenger side belt buckle switch
3. airbag control unit supply voltage
asentaja sano et ensinmäiseks kanttaa kattoo joku spiraalijohto ohjaus pylväästä, ja repsikan turvavyön johdon liitin. eli kysymys kuuluu mistä löytyy joku turvavyön liitin ? joku muisti kuva et olis b pilarissa? ja sitten että tuleeko se spiraalijohto ratin ja ohjaus pylvään välissä vai missä? airbagin irrotin mutta ratti on kiinni yhdellä isolla kuusiokolopultilla jota en viä saanu auki ja pidemmälle en oo päässy .
mikäpä tässä vehkeessä ny ei kierossa olis tuli tänään käytyä kokeileen leimalla
- takarenkaiden kantavuus jää 6kg vajaaks akselimassasta.
-kuskin puolen eturenkaan laakerissa väljää
- molempien raidetangon päiden säätömutteri auki
-takavalot tummennettu
mikä hauskinta niin raidetangot auki koska kävin viimeviikolla vianorilla pyöränkumien säädössä ja olivat jättäneet ne auki. kauheesti kaveri myös etti vanteista leveyttä kun oli sen mielestä liian kaponen kumi mutta kun ei merkintöjä löytyny nii anto asian olla. no onpahan tässä taas kuukausi aikaa ihmetellä pitäs varmaan ettiä jostain lainaan 17` leimaus vanteet laillisella rengastuksella niin sais edes oikeen tuumakoon papereihin
w124 300CE24V
EX w202 c200 kompressor
EX 190e 2,3 Avantgarde Azzurro
kirjotetaas taas piiiiitkästä aikaa tännekkin jotain. elikkäs kaiken näköstä pientä on tapahtunu mm. kannentiiviste hajonnu, porkkana vilkut löytäny paikoillee jne. kannentiivisteen vaihdon yhteydessä tuli kansi oikaistua ja venttiilinvarren kumit vaihdettua, joskohan nyt se öljyn kulutus vähän pienenis mutta nyt tuli myös aika laittaa auto taas myyntiin koska motivaatio koko laitteeseen on aivan hukassa edes takaoven lommoo en oo jaksanu alkaa oikoon.
mutta pidemmittä puheitta pari kuvaa kun kerrankin oli kunnon kamera