Noi A-mersut taitaa joidenkin mielestä olla mersujen irvikuvia,mutta mulle ne on kolahtaneet ihan täysillä Aika vähän näyttäis olevan kirjoituksia noista "norsunpoikasista" ja oliskin mukava nähdä kuvia muiden autoista,niistä vois saada pikkusen vinkkejä oman "koristeluun"
Pistän kuvaa omasta A160:sta heti kun likka luovuttaa pöllimänsä muistikortin takasin
Tyttö koulussa,tei iskun sen kameralle
Viimenen kuva vanne spesialisteille,onko nuo vanteet ihan perus kiinalaiset halppis vanteet? Näin ainakin itse epäilen
p.s Olis varmaan pikkusen pienemmätkin kuvat riittänyt
toihan on ihan makee, sisäväritys on vähän "bordellimainen"....
noita iskuja ei kannatta karmeesti tehdä lasten kameroihin ja tietsikoihin....
itse tein iskun kerran tietokoneelle (koko perheen) ja katselin "vieraspuolen" (pääkäyttäjänä) kuvia.....siellä oli tyttöjä puoli-ilkoisillaan sängyllä keimailemassa.....hetken katselin että jotain on tuttua noissa kuvissa kunnes hiffasin että nehän on poikani huoneesta (kundi oli tuolloin jotain 13v.) ´.......
Saksasta -09 joku on mukanaan tuonut tonkin,malli on 160A Elegance-99.
Mukavasti varusteita ihan perus meseen verrattuna mm. ilmastointi(manuaalinen) sähkö katto ja kokonahka penkit.
Ostin tuo vasta pari viikkoo sitten,eikä mitään valittamista ole ollut,mittarissa on 161 tkm ja tuntuu tehot (75kw) olevan tallella,käynnistettäessä kylmällä joutuu sahaamaa aika pitkään?
Keula on täynnä kiven iskemää,osaa on paikkailtu,mutta jos siistin haluais niin olishan toi maalautettava,tosin se saa odottaa pientä talouden kohentumista
EightWonder kirjoitti:Viimenen kuva vanne spesialisteille,onko nuo vanteet ihan perus kiinalaiset halppis vanteet? Näin ainakin itse epäilen
Kyseessä on Motoralin maahantuoma RS Gene. Hinnaltaan edullisen pään vanne. http://www.vanne.fi/-rs/RS-GENE/" onclick="window.open(this.href);return false;
Toi liike mistä ostin oman autoni myi myös tämmöistähttp://www.nettiauto.com/mercedes-benz/a/3716926 A 210 Mika Häkkinen edition? Onko tollasta "editionia"oikeesti olemassa?
Ihan kiva pelihän tuo olis,mutta hinta on mun mielestä aika paha vaikkei vertailukohtia ole ollutkaan.
Ite oon funtsinut 17" vanteita,mutta kun en ymmärrä noista ET hommista mitään pitäs mennä oikein liikkeeseen kyselemään.Tosin nuo nykyset kesäkumit on melkein uudet joten ei ihan tän kesän juttuja muutenkaan.
Renkaat on 15-195-50 ja ovat aivan lokarin reunan tasalla? Oikein ärsyttää kun oot pessyt ja vahannut niin ekan lenkin jälkeen on kyljet ravassa kun ei ole edessä roiskeläppiä
EightWonder kirjoitti:...ovat aivan lokarin reunan tasalla? Oikein ärsyttää kun oot pessyt ja vahannut niin ekan lenkin jälkeen on kyljet ravassa kun ei ole edessä roiskeläppiä...
Tyyli ja käytännöllisyys eivät aina kulje käsi kädessä. Minun mielestäni on kyllä paremman näköinen kun nätti vanne tulee "luukulle" kuin että se olisi syvällä holvin sisällä - vaikka siitä vähän kylkien rapaantumista seuraisikin.
Kun vuoden vaihteessa dieselin hinta nousee 10 senttiä litralta ja jatkossa kataisen viherpunikkihallitus tulee sontimaan autoilijan niskaan nostamalla kaikki mahdollisia veroja, tuli mieleen että kannattaisikohan sitä hankkia pienempikuluinen auto.
No, laitoinpa nettiautoon hakuja muutaman tonnin ritsoista ja vastaan tuli A-sarja. Koska en ole edes moisen kyydissä ollut ikina, ajattelin kysästä että kannattaaakos moiseen sekaantua 40k vuosiajoilla, vai löytyykö hintaluokassa 3000-5000€ parempia vaihtoehtoja työmatka-autoksi?
putukiffeli kirjoitti:Lainataan topikkia ja kysytään.
Kun vuoden vaihteessa dieselin hinta nousee 10 senttiä litralta ja jatkossa kataisen viherpunikkihallitus tulee sontimaan autoilijan niskaan nostamalla kaikki mahdollisia veroja, tuli mieleen että kannattaisikohan sitä hankkia pienempikuluinen auto.
No, laitoinpa nettiautoon hakuja muutaman tonnin ritsoista ja vastaan tuli A-sarja. Koska en ole edes moisen kyydissä ollut ikina, ajattelin kysästä että kannattaaakos moiseen sekaantua 40k vuosiajoilla, vai löytyykö hintaluokassa 3000-5000€ parempia vaihtoehtoja työmatka-autoksi?
Ihan vaan, että tuo 10 senttiä ja 40tkm vuodessa tekee vähän paremmallakin diisseliautolla semmosen pari kymppiä kuussa enempi tyhjää lompsaan. Ei kai siihen sentäs vielä kuole. Ja kyllä muutaman tonnin vanha valmiiksi loppuun höylätty aakkonen sekä reipas vuosittainen ajosuorite meikäläisellä aiheuttaisi ison kysymysmerkin syttymisen korvien väliin, ainakin vähänkin pidemmällä tähtäimellä. No, varsinkin ne vanhat ja halvat autot on aina yksilöitä, joten hyvällä tuurilla voi onnistuakin.
RH kirjoitti:reipas vuosittainen ajosuorite meikäläisellä aiheuttaisi ison kysymysmerkin syttymisen korvien väliin.
Sama kysymysmerkki minullekin syttyi kun aikoinaan eemelin hankin, mutta silti nykyinen 7.9L / 100 alkaa samaisessa pitkässä juoksussa hieman kyrsimään..
Enkä minä eemelistä ole mihinkään luopumassa ainakaan vielä, mutta eukon A4 V6 2.4 bensapeli joutais mennä vaihtoon. Tuumailin että josko antaisin eukolle mersun duuniautoksi ja hinkkaisin ite pikkuatolla nuo duuunimatkat. Sillä kun on puolet lyhyemmät matkat ja kaiken lisäksi 2 mukulaa tarhattavanaan..
Saattaapi toki olla, että ensimmäisen rekan ohitusyritykseni jälkeen jälkeen palattaisiin takaisin eemeliin
RH kirjoitti:reipas vuosittainen ajosuorite meikäläisellä aiheuttaisi ison kysymysmerkin syttymisen korvien väliin.
Sama kysymysmerkki minullekin syttyi kun aikoinaan eemelin hankin, mutta silti nykyinen 7.9L / 100 alkaa samaisessa pitkässä juoksussa hieman kyrsimään..
Enkä minä eemelistä ole mihinkään luopumassa ainakaan vielä, mutta eukon A4 V6 2.4 bensapeli joutais mennä vaihtoon. Tuumailin että josko antaisin eukolle mersun duuniautoksi ja hinkkaisin ite pikkuatolla nuo duuunimatkat. Sillä kun on puolet lyhyemmät matkat ja kaiken lisäksi 2 mukulaa tarhattavanaan..
Saattaapi toki olla, että ensimmäisen rekan ohitusyritykseni jälkeen jälkeen palattaisiin takaisin eemeliin
Jaahas,jälleen "pikkusen"jälki junassa,mutta parempi myöhään.....Oot varmaan jo ratkaisus tehnyt,mut tuommonen 170A Dieselin pitäs mennä matka-ajoa 4,5-5l satasella ja jos ajat sen 40t vuos niin sehän olis näin äkkiseltään laskettuna n.1200l dieseliä ja se x 1.4e =1680e/vuosi
3 vuodessa olis sulla ilmanen auto
Itsellä ei oo kokemuksia diiselistä,mutta tuo 160A bensa(102hv) menee maantielläkin ihan mukavasti ja jos itekseen vaan liikkuu niin ei ohittaminenkaan ihan lentokenttää vaadi
Puleerasin auton eilen. Tässä pieni "hehkutuskuva":
...ja täällä vähän lisää kuvatuksia. Kevään aikana aakkonen sai alleen uudet jouset ja iskarit, mallia Eibach ja Bilstein. Etenkin iskaripäivityksellä oli merkittävä positiivinen vaikutus ajokäytökseen.