Moi,
Kävi niin että tuo kuskin puoleisen ovenavausvipu sisäpuolella meni ihan löysäksi, liekö joku vaieri katkennut, kun ovi ei siis sisältä enää aukee.
Kysymys kuuluu, onko tuo oven sisäverhoilu miten helppo itse irrottaa ja vaieri vaihtaa, vai viiäkö oikeen huoltoon??
Kuskin oven avaus sisäpuolelta..??
-
- Vakiokalustoa
Kuskin oven avaus sisäpuolelta..??
MB C220 Sport -94
Re: Kuskin oven avaus sisäpuolelta..??
Ei siellä ole vaijeria siellä on sellaisia koukkuja josta yksi on pudonnut pois paikoiltaan ne lukkorenkailla kiinni ei tuo ovi paneeli ole kovin vaikea
irroittaa jossain tällä foorumilla on ohjekkin mutta näin äkkiseltään muistelisin että tuo mistä vedetään ovi kiinni on kahdella ruuvilla kiinni
sitten ojen aukaisijan muovi suoja lähtee irti työntämällä sitä taaksepäin ja tästä itse paneelista en oo varma on siellä alhaalla ruuveja
jos on niin ne irti ja sitten nostaa pannelia ylöspäin niin pitäis irrota
irroittaa jossain tällä foorumilla on ohjekkin mutta näin äkkiseltään muistelisin että tuo mistä vedetään ovi kiinni on kahdella ruuvilla kiinni
sitten ojen aukaisijan muovi suoja lähtee irti työntämällä sitä taaksepäin ja tästä itse paneelista en oo varma on siellä alhaalla ruuveja
jos on niin ne irti ja sitten nostaa pannelia ylöspäin niin pitäis irrota
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin 
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan

Kas näin: http://www.202tech.com/howto/doorpanel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
S204
Noin se menee aika hyvin muistin ulkomuistista tuo ikkunoiden sähköinen ikkunan avauspainike lähtee irti vähän kangoittamalla tuota ei mainuttu
tuossa kuvassa
tuossa kuvassa
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin