Alatukivarren puslien vaihto
Alatukivarren puslien vaihto
300E -89 etualatukivarren puslat, 4 kpl kumipuslia, ovat tiensä päässä. Kuinka vaihto sujuu helpoimmin? Onko koko paketti irroitettava vai voiko sen tehdä montusta käsin?
Mulla näyttääpi olevan sama homma edessä. Toiselta puolelta on kumit tursunneet pois ja välystä on melkoisesti
Paikallaan kun kääntää rattia laidasta toiseen, kuuluu oikeen kolaus. Onhan tuo etupää vähän vetelältä tuntunutkin
. Täytyypä tilata kumit ja ruvetat tuumailemaan miten ne sinne sopii. 



Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*
Kiitos neuvoista! Katsotaan, kuinka onnistuu!
Takapyörien säätötankojen vaihdossa meinasi mennä pikkusormi, kun toisen puolen kiinnityspultti piti rälläköidä poikki. Pääsi laikka hiukan haukkaamaan...!
Nyt on käsi taas siinä kunnossa, että voi jatkaa hommia.
Nelipyöräsuuntaus on ehdoton, jos tehdään pyöränkulmiin vaikuttavia hommia.
Viime syksynä vaihdatin vasemman raidetangon pään eräällä verstaalla. Kaveri väitti, ettei pyöriä tarvitse suunnata, koska he mittasivat tangon pituuden tarkasti.
No, jonkin ajan kuluttua kyllästyttyäni auton kiemurteluun, vein oikealle verstaalle ja haritusta oli vain vaivaiset 11 mm! Että se siitä mittaamisesta.
Takapyörien säätötankojen vaihdossa meinasi mennä pikkusormi, kun toisen puolen kiinnityspultti piti rälläköidä poikki. Pääsi laikka hiukan haukkaamaan...!
Nyt on käsi taas siinä kunnossa, että voi jatkaa hommia.
Nelipyöräsuuntaus on ehdoton, jos tehdään pyöränkulmiin vaikuttavia hommia.
Viime syksynä vaihdatin vasemman raidetangon pään eräällä verstaalla. Kaveri väitti, ettei pyöriä tarvitse suunnata, koska he mittasivat tangon pituuden tarkasti.
No, jonkin ajan kuluttua kyllästyttyäni auton kiemurteluun, vein oikealle verstaalle ja haritusta oli vain vaivaiset 11 mm! Että se siitä mittaamisesta.