w210 / bose?

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko

w210 / bose?

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

tietäskö kukaan (ja varmasti tietää jälleen)...

mulla on tossa w210:ssa takaämyreissä bosen merkit....ja jotenkin luulen että ollut myös edessä...? vai onko näitä järjestelmiä ollut niin että ovikaiuttimet on jotkin vakiot ja hattuhyllyllä boset?

kaiuttimia on joka ovessa ja takahattuhyllyllä....yht 6kpl. siis.

kuin tuohon yhdistelmään kytketään ihan tavallinen mankka ilman että noiden bosen kaiuttimien omat ilmeisesti aktiivivahvistimet menee hajalle..

löytyi vahingossa tallia penkoessa paketissa oleva pioneerin mankka....en näköjään ole koskaan asuntovaunuun sitä saanut laiteltua...joten josko tähän mersuun?

mistä alan etsiä adapteria jottei tarttis tehdä mitään liitäntöjä apikoilla jne....
Opel, "weird lieben autos"....
sähköputkimies
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja sähköputkimies »

Itse en ole ruuvaillut, mutta tämmöinen kuva löytyi koneelta:

Kuva

Bosen setti, jossa edessä erillis-sarjat, takaovissa kaksitiet ja hyllyllä 6,5" subit. Kontissa vahvistin(ja cd-boxi).
Aufrecht Melcher Grossaspach
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

sähköputkimies kirjoitti:Itse en ole ruuvaillut, mutta tämmöinen kuva löytyi koneelta:

[ http://i7.photobucket.com/albums/y258/sahkoputkimies/AMG/B823050000100390.gif ]

Bosen setti, jossa edessä erillis-sarjat, takaovissa kaksitiet ja hyllyllä 6,5" subit. Kontissa vahvistin(ja cd-boxi).
kiitti.
toi selventi sen verran että mulla on vain takahyllyllä boset....ei erillis sarjaa edessä eikä vahvistinta takalootassa....

thanks, koitan jostain liikkeestä adapteria kysellä...
Opel, "weird lieben autos"....
j0mppu_
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja j0mppu_ »

mulla ainakin omassa -96.ssa clasicissa on ainakin ovissa nokian kajarit ja diskantit.. varmaa vaihtelee
masaf1
Mersumies
Mersumies

Re: w210 / bose?

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Onkos hyviä neuvoja, että lieniskö vahvarissa vika, kun tänä aamuna käynnistin auton niin volumet meni ihan perkeleen kovalle? Comandin nupista kun kääntää pienemmälle, niin ei oo volaa ollenkaan. Eli kaks asentoo volumeissa: ei mitään, tai helvetin kovalla.

Mistähän tätä lähtis purkamaan? (Kuhan pääsen himaan niin testerillä, mutta olisko vastaavanlaisia kokemuksia kellään)
masaf1
Mersumies
Mersumies

Re: w210 / bose?

Viesti Kirjoittaja masaf1 »

Itse itselleni vastaten: taisi olla hetkellisesti vaan bitti poikittain comandin ja vahvistimen välillä, vika ei ole esiintynyt kuin tuon yhden ainoan kerran. Tuo vika esiintyi siis aamulla sisätilanlämmittimen käytön jälkeen, onhan se saattanut aiheuttaa kondenssia takakonttiin ja sen takia tulla kontaktihärö tms. tiltti, vaan iltapäivällä toimi ihan hyvin ja on myös siitä lähtien joka aamu toiminut normaalisti.
Vastaa Viestiin