Ovipahvien kiinnikkeet W210:ssa.

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
Tape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Ovipahvien kiinnikkeet W210:ssa.

Viesti Kirjoittaja Tape »

Tulipahan erikoinen ongelma vastaan. Alkoi siitä, kun repsikan ovessa oli joku resonanssipärinä. Otin ovipahvin irti katsoakseni. Ne harmaat kartionmuotoiset kiinnikkeet olivat kaikki tallessa, mutta vain niistä kaksi oli ovipahvissa kiinni, kaikki muut olivat ovessa. Niitä kiinnikkeitä oli siis taustalevyineen irti. No, sain ne liimattua paikalleen. Repsikan puolen takaoven pahvi irvisti myös, joten käytin sen kans irti. Ihmetys oli valtava, kun kiinnikkeitä ei ollut yhden yhtä jäljellä! Yksi taustalevy on ovipahvissa kiinni, mutta siinä ei ole ehyttä kiinnikettä. Mitähän tuon auton kanssa on touhuttu....?

EPC:stä löytyy niitä itse kiinnikkeitä varaosina, mutta niitä levyjä en ainakaan nopealla katsannolla löytänyt. Mistähän niitä saisi? Onko kellään risoja ovipahveja, joista liikenisi?

Tässä kuva siitä yhdestä kiinnikelevystä, mikä pahvissa oli jäljellä. Kulmiin tulee semmosiet kaarevat ja ylös semmosiet kulmahässäkät, eli nuo kiinnikkeet ovat erilaisia eri kohdassa pahvia. Help!!

Kuva
juhape
Mersumies
Mersumies

Re: Ovipahvien kiinnikkeet W210:ssa.

Viesti Kirjoittaja juhape »

Mulla olis kaikkien ovien pahvit. Ehjiä ne kyllä on mutta kait niistä vois repiä noita kiinnikkeitä tarpeellisen määrän. Tai vaikka kävis koko pahvi suoraan jos olis samanlainen? Laita kuva etupuolelta niin vertaillaan.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Tape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Paljonko pyytäisit pahveista? Voin harkita ainakin takapahvien ostoa, riippuen hinnasta. Kaksi ovipahvia on vielä avaamatta, että en tiedä niitten tilannetta.
Tape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Parashan se mulle olisi, jos irroitat ja myyt niitä pelkkiä kiinnikkeiden mustia aluslevyjä. Käytän itse kuitenkin pelkät ne mustat lätkät. Koetan asap käyttää nuo muut ovet auki, niin tiedän, minkä verran niitä tarvitsisin.
Vastaa Viestiin