Onko sama mistä hankkii uuden alipainepumpun; Motonet, Veho, Venetmäki....
eli ovatko kaikki uudet pumput ns. "turvallisia" pumppuja?
200D alipainenpumppu
ootpa melko härskihartikainenPetri K kirjoitti:Kannattaa varmaan kysellä itse liikkeestä onko liuku vai kuulalaakerilla, liukulaakeri on turvallisempi malli. Omassa 200D -88 on kyllä vielä tuo alkuperäinen "huono" pumppu kiinni, pyörinyt jo 880 tkm eikä oireile vieläkään. Olen kyllä ajatellut vaihtaa kun saan miljoonan täyteen

pers reijän ympärillä,pelottaa että se hajoaa johtuu muuten näistä foorumin kirjoitetuista varoituksista


190D -87
- Jani Haataja
- Mersumies
- Viestit: 588
- Liittynyt: Ti 09.12.2003 10:23
- Paikkakunta: Eura
- Viesti:
Mun edellisestä mersusta meni alipainepumppu aivan yhtäkkiä ja hajotti samalla koko koneen... Tosin se varoitteli 2 vuotta ennemmin kun kalvo meni särki. Mittarissa oli silloin noin 680 tkm.
MB W124 230EA 1986
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Audi 100 2.0 1986
Ex MB:
W201 190D -84
W123 300D -81
W123 240D -79
W123 220D -78
W124 200D -88
W123 300D -85
http://w123club.digitalfinland.net/
http://sekuvain.com
Tuosta alipainekalvosta varoitteli auton edellinen myyjäkin kun auton ostin. Aikaa tästä on jo 12 vuotta ja 630 tuhatta km.
Jotkut yksilöt vain kestää, tiedä sitten mistä johtuu. Kaasujalkaa ei ole ainakaan säästelty missään vaiheessa, Öljyt tosin olleet synteettisiä koko ajan kun auto on minulla ollut.
Jotkut yksilöt vain kestää, tiedä sitten mistä johtuu. Kaasujalkaa ei ole ainakaan säästelty missään vaiheessa, Öljyt tosin olleet synteettisiä koko ajan kun auto on minulla ollut.