Mittaristo.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
cosworth
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Mittaristo.

Viesti Kirjoittaja cosworth »

Moro! Kertokaas pitääkö mittariston taakse vaihtaa jotain osia? vai mitä tehdä. Kun kyseessä on cossu mersu johon edellinen omistaja vaihtanut tiheämmän perän välitys 3.47 ja alkuperänen 3.06. Ongelma on se että mittari valehtelee noin 30 km/h Liikaa mitä tehdä?
Blobbers
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: Mittaristo.

Viesti Kirjoittaja Blobbers »

Moi. Itelläni tenavassa sama homma ja mitä nyt oon kyselly muilta nii vaihelaatikossa se anturi mittaa eli sinne pitää jotain vaihtaa jos haluaa mittarin kuntoo. Näin olen kuullut saattaa niitä jotain muitakin tapoja olla.
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ei kai 190ssä ole sähkötoimista nopeusmittaria?

Vaijeri niissä kaikissa on ollut mitä itse olen rapannut. :D
Siihen versioon taas ei auta kuin vaihtaa koko nopeusmittari perävälitykselle sopivaksi.

Pientä korjausta voisi tehdä siirtämällä viisaria akselillaan. Mutta tuskin täysin oikein toimivaa noin suurelle heitolle saa.
arska10
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Viesti Kirjoittaja arska10 »

Jos siirtää sitä viisaria niin kanattaa tarkasti merka entine asento se on semmoista kokeilua jos ei halua vaihtaa koko nopeusmittaria
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin ;)
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Blobbers
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Blobbers »

Joo kyl noi vaijerilla on tulipas vaan tyhmästi kirjotettua, onneksi tarkat ihmiset korjaa :P
Vastaa Viestiin