tulokos tähän nyt uudet suuttimet, tai kärjet? mulla on yleisestiottaen raksutellu vähän normaalia enemmän jonkin aikaa remontin jälkeen. ja jos on suuttimia laiteltu, niin nekin raksuttelee aikansa, kunnes tasaantuu.
palotilassa oleva noki ilmeisesti vaimentaa paloääniä jonkin verran ja noi suuttimet hakee vielä paikkaansa. tuhannen kilsan päästä ääni on jo ihan eri.
C250td -99 Mikä rikki?
Re: C250td -99 Mikä rikki?
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Joo raksatus loppuu kuin seinään kun kierrokset nousee sinne 1400.
Tuntunu vaan että aikaisemmin raksatus loppui aikaisemmin kuin noilla kierroksilla.
Lisäksi vielä joutokäynnnillä savuttaa hieman ja savu haisee palamattomalle dieselille??
Ajosssa en huomannut että savuttaisi, voi savuttaakin...
Uudet kärjet on kaikissa suuttimissa ja säädätetty dieselhuollossa, kärjet merkkiä Boshi vai Bosio vai mikä se oli. Ei Bosch.
Huomenna pitää kaks 50km siivua vetästä, saa nähää kuin pelaa...
Tuntunu vaan että aikaisemmin raksatus loppui aikaisemmin kuin noilla kierroksilla.
Lisäksi vielä joutokäynnnillä savuttaa hieman ja savu haisee palamattomalle dieselille??
Ajosssa en huomannut että savuttaisi, voi savuttaakin...
Uudet kärjet on kaikissa suuttimissa ja säädätetty dieselhuollossa, kärjet merkkiä Boshi vai Bosio vai mikä se oli. Ei Bosch.
Huomenna pitää kaks 50km siivua vetästä, saa nähää kuin pelaa...
Mulla vastaava OM605 tyhjäkäynti-raksuttaa eri soudilla riippuen koneen lämmöstä...Enpä ole juur huolestunut, nimittäin olen ajellu klonksvagenin 2.4 viisylinterisellä riiselillä jossa on boschin mekaaninen jakajapumppu. Ja tuo mylly vasta raksuttaa...koko vessa tärisee ja humppaa aiva mahottomasti, koko kori resonoi. Että tämä mecen viisylinterine on vielä aikas sivistyny käynniltää. On vissii haastava toi viismukisen tyhjäkäynti.
Juu auto toiminut nyt hyvin remontin jälkeen kun ajettu n.600km.
Se joutokäynnin kova raksatus on palannut normaalille tasolle eli hiljeni ajamalla, niin kuin asiantuntijat kertoivat.
Toivotaan että toimisi vielä muutaman vuoden hyvin...
Kiitokset kaikille vinkeistä ja neuvoista!
Se joutokäynnin kova raksatus on palannut normaalille tasolle eli hiljeni ajamalla, niin kuin asiantuntijat kertoivat.
Toivotaan että toimisi vielä muutaman vuoden hyvin...
Kiitokset kaikille vinkeistä ja neuvoista!