Ja kestääkö/riittääkö vakio iskarit jos ostaa vaikka 50/50 madallusjouset tohon vai onko ostettava koko alusta uus?? ja voitte laittaa linkkejä noista jousista/sarjoista tähä??
W124 200D alustasarja tai pelkät madallus jouset??
-
kotilainenW124
- Sisäänajossa

- Viestit: 7
- Liittynyt: Ke 23.03.2011 11:38
W124 200D alustasarja tai pelkät madallus jouset??
ostin tohon vakioalustaiseen 124:seen 18x8 tuuman vanteet et:llä 32 renkaina 235/40 ja ne tulee aika reippaasti ulos eli oisko mahollista saada renkaiden yläreuna edes kaaren tasalle alustasarjan avulla ku siinähän tulee negatiivista campeeria??
Ja kestääkö/riittääkö vakio iskarit jos ostaa vaikka 50/50 madallusjouset tohon vai onko ostettava koko alusta uus?? ja voitte laittaa linkkejä noista jousista/sarjoista tähä??
Ja kestääkö/riittääkö vakio iskarit jos ostaa vaikka 50/50 madallusjouset tohon vai onko ostettava koko alusta uus?? ja voitte laittaa linkkejä noista jousista/sarjoista tähä??
-
vierailija
- Sisäänajossa

- Viestit: 6
- Liittynyt: Ti 25.10.2005 22:29
Re: W124 200D alustasarja tai pelkät madallus jouset??
Moisesta kilpavarustelusta on kohtuus kaukana. Vaan nykyäänhän pitää olla kohtuuttoman kohtuuton, jotta muka tuntisi olevansa jotain...
Olisi sangen virkistävää lukea toisenlaisesta muokkauksesta: esim. alustan korotuksesta sekä rengas- ja vannekoon pienennyksestä, kun ensin on käyty kohtuuttomuuden äärirajoilla.
W124 200 D ei muuten ainakaan nelivaihteisena jaksa vetää ylikokoisella eli kehältään merkittävästi suuremmalla rengastuksella, jos pumppua ei säädetä kovalla kädellä. Renkaiksi jämäkät ja tarkasti ohjautuvat 195/65-15-perusrenkaat ja jousiksi alkuperäiset jäykät taksijouset, niin kylläpä meno on ryhdikästä, jämäkkää ja ennen kaikkea huoletonta. Jos alusta on vähänkin liian matala, etupuskurin alareuna ja pohjamuovi karahtavat jo naurettavan pieniin routakuoppiin.
Olisi sangen virkistävää lukea toisenlaisesta muokkauksesta: esim. alustan korotuksesta sekä rengas- ja vannekoon pienennyksestä, kun ensin on käyty kohtuuttomuuden äärirajoilla.
W124 200 D ei muuten ainakaan nelivaihteisena jaksa vetää ylikokoisella eli kehältään merkittävästi suuremmalla rengastuksella, jos pumppua ei säädetä kovalla kädellä. Renkaiksi jämäkät ja tarkasti ohjautuvat 195/65-15-perusrenkaat ja jousiksi alkuperäiset jäykät taksijouset, niin kylläpä meno on ryhdikästä, jämäkkää ja ennen kaikkea huoletonta. Jos alusta on vähänkin liian matala, etupuskurin alareuna ja pohjamuovi karahtavat jo naurettavan pieniin routakuoppiin.

