turbon ja pakosarjan välinen liitos vuotaa?
turbon ja pakosarjan välinen liitos vuotaa?
Eli kyseessä w210 200cdi ja otsikon mukainen liitos vuotaa? onko siihen olemassa valmista tiivistettä?
Re: turbon ja pakosarjan välinen liitos vuotaa?
Toki turbon liitokseen saa uutta tiivistettä, mutta itse käytän nykyään vain Loctite 5920 kupari liimaa. Suorat pinnat ei vaadi tiivistettä ollenkaan tuon liiman kanssa.
.
Kuhan ei olisi pakoputki tukossa.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
komppaan tätä. tosin käytän tavallista pakoputkelle tarkotettua asennustahnaa, mutta hyvin sekin toimii. ei vuoda, eikä tarvi tiivisteitä. sitä saa vaan laittaa aika varoen. ei liikaa, ettei tule vahinkoja, eikä liian vähän, ettei vuoda.Petehri kirjoitti:Toki turbon liitokseen saa uutta tiivistettä, mutta itse käytän nykyään vain Loctite 5920 kupari liimaa. Suorat pinnat ei vaadi tiivistettä ollenkaan tuon liiman kanssa.
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
etukatti on tyhjätty, mutta toista ei ja se voi olla tukossa. miten tuo tukkeutuminen oireilee?tuikku kirjoitti:.
Siten että vuotaa tuosta liitoksesta. Ethän vain jättänyt ensimmäiseen kattiin sitä reunamöhnää niinku minä? 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
kyllä mielestäni tyhjensin sen perusteellisesti, mutta voisko tuo toinen tukkeutua muuten vain?S202 kirjoitti:Siten että vuotaa tuosta liitoksesta. Ethän vain jättänyt ensimmäiseen kattiin sitä reunamöhnää niinku minä?
minkälainen operaatio tuon keskikatin tyhjennys, mitä materiaalia se on?
Samanlaista materiaalia. Voit leikata rälläkällä päällypuolelle reijän, hakata rojut pois ja hitsata pala takasi kiinni nii kukaan ei näe että se on tyhjätty
S124 300TE
W124 300D
W124 300D