Vanhan teipin irroitus
Vanhan teipin irroitus
Pitäisi tuosta ambulanssin takaluukusta saada varmaan 100 vuotta ollut teippi pois, maalia enempää tärvelemättä. Ei auttanut oikein läpö, eikä tinnerikään. Mitä konsteja olette tuollaisiin käyttänyt.
Re: Vanhan teipin irroitus
Itse olen ottanut toffee-laikalla, pilipaliteemassa 4,99e. Siellä se on nimellä koristenauhan irrotin.

124 penssiini matikki
Uskaltaisko tollasella poistaa tarranjämiä laseista?
edit: niin, ja minkälaisia kierroksia tuo vaatii?
Vanhat teipit lähtee näin:
Ensin tukankuivaimella pehmitetään teippi ja vedetään sitä irti reunasta koko aika reunaa lämmittäen.
Sitten tarrajämät lähtee VP-Citruksella. Sitä saa spraypullossa. Sitä ruiskutetaan, anntetaan vaikuttaa ja pyyhitään rätillä jämät pois. Lähtee tosi hyvin.
Ensin tukankuivaimella pehmitetään teippi ja vedetään sitä irti reunasta koko aika reunaa lämmittäen.
Sitten tarrajämät lähtee VP-Citruksella. Sitä saa spraypullossa. Sitä ruiskutetaan, anntetaan vaikuttaa ja pyyhitään rätillä jämät pois. Lähtee tosi hyvin.
Ajopelit:
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Yamaha XJ900, -90
Suzuki T500 Titan, Japanin Jawa, -73 museorekisterissä
Honda CB 350, -72, cafe racer
MB, ML. -05, 320 CDI, automaatti, emännän auto
MB, ML, -09, 320 CDI, automaatti, omassa käytössä
MB, ML, -05, 320 CDI automaatti, vara-auto
MB 124 -88 300 CE Coupe Automatic, pukeilla ja otan käyttöön kun pääsen eläkkeelle 2024.
Yamaha RD400 vm-78, historic race kilpapyörä, museorekisterissä.
Mehtuuauto Chevrolet Fleetside Silverado -89 Pick Up, 4*4 Aut., 6,2 L V8 Detroit Diesel
Vene,Bella 7501 , Volvo Penta DuoProp 130 hv meridiesel sisäperämoottori
FORD 3600 traktori, vm 75
Zippobensaa eli naftaa olen käyttänyt menestyksekkäästi. 

-82 500 SEC
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
-92 SL500
-94 SL600
-97 SLK200
- 05 C5 2.0i 16 V Aut.
-63 VW Karmann Ghia
-97 Honda VF 750 C Magna
Ei lähde tosi kauan ollut teippi noin, kokeiltu on. Tuota kumilaikkaa täytyy kokeilla kun pääsee tuonne isompaan kaupunkiin. Paikallisissa maxitörkytavarahalleissa ei ollut tuommoisia.kttopar kirjoitti:Vanhat teipit lähtee näin:
Voihan sillä lasistakin ottaa tarroja pois mutta itse olen käyttänyt ikkunakaavinta, tuossa muutama:onre kirjoitti:Uskaltaisko tollasella poistaa tarranjämiä laseista?

Kaapimen kanssa on käytettävä RUNSAASTI esim ikkunanpesuainetta ettei naarmuta lasia eikä tarra/liima
tartu uudestaan ja kulma pitää olla loiva, mattopuukon teräkin käy.
Nii... ja laikan kierroksista että joissakin lukee max 2500rpm ja toisissa max 4000rpm itse käytän noin 2500rpm
muuten alkaa savu nousemaan mutta kokeilemalla löytää oikean nopeuden ja kulman, kuluu muuten aika nopeasti ja roskastaa.
Ja lempinimi tulee tuoksusta.... joka on tietty toffee

124 penssiini matikki
Ja tuo toffeelaikka tekee helposti "kolon/jäljen" kumiin ja muoviin, joten tarkkuutta!!!
124 penssiini matikki