
tarkoitus olis kyllä vaihtaa o-renkaat polttoaineliittimiin kunhan ehtii.. saattaa auttaa käyntihäiriöihin..

Nyt kun ajelin niin ei nykinyt millään nopeudella. Auto on tosiaan ollu mulla vasta vähän aikaa ja ennen ostoa koeajoin 200 kilsaa eikä ollut nykimistä. Voisko se aiempi nykiminen sitten johtua siitä kun tässä on tuo dpf että olis juuri silloin ollut puhsistuspoltto päällä. Mites muilla kokemusta saattaako se aiheuttaa nykimistä?woke kirjoitti:Tuli laitettua tommonen w211 220cdi. Varsinkin kun ajelee 80 km/h tai alle vakkari päällä niin vähän tuntuu pientä nykimistä joka näkyy myös kiekkamittarin viisarissa pienenä liikkeenä. Sitten kun ajaa yli satasta niin ei tunnu nykivän. Johtuiskohan tuo siitä kyb ventiilistä? Voihan se tietty johtua jostaki muustakin. Autolla ajettu 138 tkm ja huoltovihkon mukaan öljyt on "vaihdettu" kerran 60tkm:n kohdalla. Tarkoitus on jokatapauksessa vaihtaa laatikkoon öljyt niin sehän ei paljon lisää kustannuksia jos vaihtaa sen ventiilinki samalla kertaa. Mitähän tuo laatikko tykkää tuosta nykimisestä? Outoa kyllä että wi nyi kun on enemmän kierroksia koneessa. Siihen kyb venttiilin vialisuuden toteamiseen ei taida olla mitään varmaa konstia?
Nyt kun ajelin niin ei nykinyt millään nopeudella. Auto on tosiaan ollu mulla vasta vähän aikaa ja ennen ostoa koeajoin 200 kilsaa eikä ollut nykimistä. Voisko se aiempi nykiminen sitten johtua siitä kun tässä on tuo dpf että olis juuri silloin ollut puhsistuspoltto päällä. Mites muilla kokemusta saattaako se aiheuttaa nykimistä?woke kirjoitti:Tuli laitettua tommonen w211 220cdi. Varsinkin kun ajelee 80 km/h tai alle vakkari päällä niin vähän tuntuu pientä nykimistä joka näkyy myös kiekkamittarin viisarissa pienenä liikkeenä. Sitten kun ajaa yli satasta niin ei tunnu nykivän. Johtuiskohan tuo siitä kyb ventiilistä? Voihan se tietty johtua jostaki muustakin. Autolla ajettu 138 tkm ja huoltovihkon mukaan öljyt on "vaihdettu" kerran 60tkm:n kohdalla. Tarkoitus on jokatapauksessa vaihtaa laatikkoon öljyt niin sehän ei paljon lisää kustannuksia jos vaihtaa sen ventiilinki samalla kertaa. Mitähän tuo laatikko tykkää tuosta nykimisestä? Outoa kyllä että wi nyi kun on enemmän kierroksia koneessa. Siihen kyb venttiilin vialisuuden toteamiseen ei taida olla mitään varmaa konstia?
turbinin lukon ventiili(solenoidi)jlzki kirjoitti:Kyb venttiili.Asiantuntjat.kertokaa,mitä se tekee tuolla vaihteistossa,eli miten vaikuttaa toimintaan?Ei riviasentaja kaikkee voi tietää!
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=jartuo kirjoitti:Sattuisiko kenelläkään kuvaa tuosta kyb venttiilistä? osa nro.35?
Tuo yllä oleva linkki ei toimi enää?
Onkos tuosta aivokoneiston puhdistamisesta kuvia olemassa jossain?jartuo kirjoitti:Tuosta löytyy kuulien sijainnit, jos putsaat sen aivokoneiston:
[ http://www.mese.fi/forum/userpix/7010_21042010_1.jpg ]
Kuvassapptalo kirjoitti:Huomenna olisi tarkoitus vaihtaa toi kyb venttiili.
Onhan noi kuvat nyt niin että kyb on vasemmalla puolella etummainen venttiili?
Mulla kylmänä vaihtaa kakkoselle nykäsemällä ihankuin turbiini olisi lukittuna ja n. 5 km. ajon jälkeen alkaa nykimään ja tätä kestää muutaman kilometrin.
Lämpöisenä pelaa normaalisti.
PS: Miten tota hakua käytetään kun ei löytänyt mitään "kyb" " kyp" "kyb-venttiili" sanoilla
löytyihän tämä messu näinkin, mutta 13 s. joutui kahlaamaan läpi.
pptalo kirjoitti: Lämpöisenä pelaa normaalisti.
.
Löytyisikö keneltäkään tätä kuvaa?jartuo kirjoitti:tässä vielä jollekkin kuulien sijainti
[ http://www.mese.fi/forum/userpix/7010_21042010_1.jpg ]