W114 280 CE herätys
W114 280 CE herätys
Tuli tänään heräteltyä vanhus käyntiin.Yllättävän helposti lähti,uusi akku kiinni ja pariin kertaan virrat päälle
ja pois,ei tarvinnut kauan startata.Vähän kävi huojuen aluksi,oisko ilmamääräanturi vähän jumissa ,3 v seissyt.
Tänään,kun luin tyttären nimen iltapäivälehdistä tuli sellainen fiilis,että laitan ajoon ja menen sillä koulun juhliin.
Vähän tuntu venttiilivarrenkumit falskaavan,muuta ihmeempää en huomannut.Jäi seisomaan heti katsastuksen jälkeen 11/08 samat ruvet edelleen muutamissa paikoissa.Aika putsaaminen oli sisällä,mutta se ihmesieni on oikeesti ihmesieni.Leimalla pitää käyttää,ei saa enään ajaa 2 kk käyttämättömyyspoiston jälkeen,vaikka olikin
juuri katsastettu ennen sitä.Olen tässä miettinyt antaisinko tyttärelle ajoon kesäksi,olisihan se vähän erilainen
auto juuri kortin saaneelle tytölle,toisaalta tiedän paljonko M 110 juo ja minä ne bensat joudun maksamaan
,eli ei vielä kirkossa kuulutettua,toisaalta jos saan hänet sillälailla innostumaan mun vanhuksista,ei se haittaa.
Kieltämättä oli aika hienot fiilikset tänään tyttären ja coupen vuoksi,ajoin sillä pikku lenkin sivutiellä ikkunat ja
kattoluukku auki.
ja pois,ei tarvinnut kauan startata.Vähän kävi huojuen aluksi,oisko ilmamääräanturi vähän jumissa ,3 v seissyt.
Tänään,kun luin tyttären nimen iltapäivälehdistä tuli sellainen fiilis,että laitan ajoon ja menen sillä koulun juhliin.
Vähän tuntu venttiilivarrenkumit falskaavan,muuta ihmeempää en huomannut.Jäi seisomaan heti katsastuksen jälkeen 11/08 samat ruvet edelleen muutamissa paikoissa.Aika putsaaminen oli sisällä,mutta se ihmesieni on oikeesti ihmesieni.Leimalla pitää käyttää,ei saa enään ajaa 2 kk käyttämättömyyspoiston jälkeen,vaikka olikin
juuri katsastettu ennen sitä.Olen tässä miettinyt antaisinko tyttärelle ajoon kesäksi,olisihan se vähän erilainen
auto juuri kortin saaneelle tytölle,toisaalta tiedän paljonko M 110 juo ja minä ne bensat joudun maksamaan
,eli ei vielä kirkossa kuulutettua,toisaalta jos saan hänet sillälailla innostumaan mun vanhuksista,ei se haittaa.
Kieltämättä oli aika hienot fiilikset tänään tyttären ja coupen vuoksi,ajoin sillä pikku lenkin sivutiellä ikkunat ja
kattoluukku auki.
Harrastan kun töiltäni kerkiän
Re: W114 280 CE herätys
Noni, oikee meininki. Oliko kuvia autosta?
Kivasti olet ajatellut tyttären juhliin autolla mennä. Minulla samat ajatukset mutta odotan vielä iskarinletkuja,mutta voi olla, että saan ne paikoilleen ja se ajo olisi myös samalla oikeastaan minun ensimmäinen ajo ko MB 560 SELlillä, lukuun ottamatta muutaman kymmenen metrin siirtelyä. Mene sinä ainakin sillä juhliin ja minä yritän mennä ja muuten vastaaviin juhliin koululle, kun kerran nimi oli lehdessä myös.harrip kirjoitti:Tuli tänään heräteltyä vanhus käyntiin.Yllättävän helposti lähti,uusi akku kiinni ja pariin kertaan virrat päälle
kattoluukku auki.
Kyllä on ehdottomasti hyvä idea! Hyväs lykyssä ventiilinkumit vielä vetreytyy. Ainaki mun 230 w123 sauhutti 3v seisonnan jälkeen pari tuntia mutta nykyää se on loppunut. aikasemmin oli ilmaisesti ollut jotku semisynteettiset öljyt ja laitoin tilalle teboilin 10-30 mineraaliöljyt niin loppu sauhuttelu.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Ite ajelen keväästä syksyyn kaikki ajot pystärillä, tosin vasta n. 20tkm 3:ssa vuodessa.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
niin, tuskin se bensan kulutus mikään kynnyskysymys ole ellei aja satoja kilometrejä viikossa?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Kuvia en ole näköjään autosta ottanut yhtään,täytyy ottaa.Jäi seisomaan,kun ostin se vaimolta salaa,nythän se on jo vanha juttu.Ainoa negatiivinen juttu autossa oli positiivinen pystykallistuma takaakselilla,nyt sekin on jo rauhoittunut,ilmeisesti,kun taakse oli vaihdettu jouset,ne olivat vähän turhan jäykät tai pitkät.Kyllä minä sen
tällä viikolla leimaan ja sillä mennään Helsingin kaupunginteatterille
Harrastan kun töiltäni kerkiän
No juu, hyvältä kuulostaa! Onnittelut vain molemmista asioista kans! Pakko vain todeta, että ihan vähän pisti hymyilyttämään tuo vaimolta salaa ostaminen.harrip kirjoitti:Kuvia en ole näköjään autosta ottanut yhtään,täytyy ottaa.Jäi seisomaan,kun ostin se vaimolta salaa,nythän se on jo vanha juttu.Ainoa negatiivinen juttu autossa oli positiivinen pystykallistuma takaakselilla,nyt sekin on jo rauhoittunut,ilmeisesti,kun taakse oli vaihdettu jouset,ne olivat vähän turhan jäykät tai pitkät.Kyllä minä sen

W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
S211 E 220 CDI -09
Elät siis täysin tossun alla
203 cdi
123 200 d mr
+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua
w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
123 200 d mr
Jaahas, toi oli vissiin mulle tarkoitettu... Halutessaan tuon vois ottaa vaikka kettuiluna, mutta enhän mä nyt sellaiseen viitsi ryhtyä.jusa82 kirjoitti:Elät siis täysin tossun alla
No, itse asiasta: en myönnä. Enhän mä muuten vois harrastaa Mersujen ruuvaamista ja niillä ajelemista ja varsinkaan tänne kirjoittamista.

W124 250 D -92
C123 280 CE -81
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
S211 E 220 CDI -09
Nyt en kyllä tajua tuosta lauseesta oikein yhtään mitään.
Eli saat harrastaa siis tietyin edellytyksin(kö)?
Meillä on selvät rajat. Saa harrastaa, jos romut eivät saavu kotipihalle. Siksi ovat täällä samalla paikkakunnalla mökillä.
Meillä on selvät rajat. Saa harrastaa, jos romut eivät saavu kotipihalle. Siksi ovat täällä samalla paikkakunnalla mökillä.
203 cdi
123 200 d mr
123 200 d mr
No voi hitsin hitsi...jusa82 kirjoitti:Nyt en kyllä tajua tuosta lauseesta oikein yhtään mitään.
Miljoonat pahoittelut offtopicista, mutta pakko tähän nyt on jotain vastata. Tän jälkeen en ajatellut kommentoida tässä ketjussa tätä aihetta enempää - perustetaan sit vaikka tarvittaessa Offtopic-alueelle erikseen vaikka joku sellainen ketju, että "Onko Nozki tossun alla vai ei, ja jos on, niin millä perusteilla"

Kuitenkin, mainitulla lauseella viittasin siihen, että en myönnä eläväni tossun alla. Nimittäin, jos olisin täysin tossun alla, niin minulta mitä ilmeisimmin olisi kielletty vanhojen Mersujen ruuvaaminen ja foorumille kirjoittaminen, koska kummastakaan ei erityisemmin ole tyttöystävälleni mitään välitöntä hyötyä / etua / iloa. Hän ei ole autoharrastaja. Mutta koska kuitenkin saan harrastaa, niin en ilmeisestikään ole täysin tossun alla. Mitä tulee mersuharrastamisen edellytyksiin, niin ei niistä ole tarvinnut keskustella sen enempää, kun osaan itsekin pitää jonkinlaista rajaa siinä, paljonko käytän aikaa mihinkin asioihin.
Että tämmöstä. Toivottavasti selvensi, mitä tarkoitin. Erinomaista päivänjatkoa kaikille!

T:Timo
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
S211 E 220 CDI -09