mikipako kirjoitti:Suosittelen siis mikäli autoissanne on sellainen ongelma että perä laskee, käyttämään auton heti huollossa ettei tule entisiä mersukuskeja.
No voi hyvää päivää... ai että oikeen suositeltavaa huollattaa auto kun huomaa että joku ei toimi niin kuin pitäisi...
Kannattais varmaan suunnitella ne autoinvestoinnit silleen että riittää rahat vielä niihin ylläpitokuluihinkin nii ei tarvi miettiä että huoltaisiko sitä vai ei kun huomaa että joku ei toimi niin kuin pitäisi Tuon nyt luulisi kuitenkin olevan päivän selvä asia uusilla ja uudehkoilla autolla ajaville että niitä toimintatonnin tai parin remontteja saattaa tulla oli se merkki sitten mikä tahansa.
villeeino kirjoitti:ainut mistä jäi paha maku suuhun oli viivan alle jäävä maksettava suoritus, joka oli 260€. mielestäni aika kova hinta, varmaan vehollakin ois teettänyt halvemmalla?! joten tuon hinnan puolesta en suosittele paikkaa mutta muuten ok...
niin kyllähän nuo ilmapussit on kuluvaa tavaraa. Jos semmosilla varustetun auton ostaa, niin luulis sen ymmärtävän. Itte hiukan jo kuorma-auto puolellakin pyörineenä otan ilmajousituksen enemmän mukavuuseikkana kun turvallisuusriskinä. en vielä ole kuullut että joku olisi niiden takia ajanu lepikkoon.
W123, W124, W201, W202 W210 ja Kaappi osia tarjolla! 045-8o46434
villeeino kirjoitti:ainut mistä jäi paha maku suuhun oli viivan alle jäävä maksettava suoritus, joka oli 260€. mielestäni aika kova hinta, varmaan vehollakin ois teettänyt halvemmalla?! joten tuon hinnan puolesta en suosittele paikkaa mutta muuten ok...
No halpahan se oli jos se sisälsi osat ja kaikki?
sori epäselvä kirjotus. siis osan tilasin ite kl-varaosilta hinta n.490€. ja siis tuo 260€ oli pelkkä työ...
ja niille jotka "itkee" tuota mun "valitusta"?! niin tarkotus oli tuoda esille juurikin tuo kallis asennus...mutta mitäpä sitä vatvomaan kun kiire oli saada auto takas tien päälle niin tuolta sain ajan nopeimmin
jooo kyl tossa satasen olis säästäny jossaki muussa puljussa. Mutta niin se vaa o että kulutusosat kuluu. Mersussa kautta aikain o jouset katkeillu, öljyt tai ilmat pihautettu pihalle. vaan kyllä se ilmajousikin antaa niin erinomaista kyytiä että tuo on halpa hinta siitä että vaihtas johonki surkeesee etuvetoTraktoriin rautajousilla. Ei se jylliksenkää etuakseliston jatkuvasti remppaaminen ole varmaankaan ilmaista tai edes hauskaa.
Sergey kirjoitti:jooo kyl tossa satasen olis säästäny jossaki muussa puljussa. Mutta niin se vaa o että kulutusosat kuluu. Mersussa kautta aikain o jouset katkeillu, öljyt tai ilmat pihautettu pihalle. vaan kyllä se ilmajousikin antaa niin erinomaista kyytiä että tuo on halpa hinta siitä että vaihtas johonki surkeesee etuvetoTraktoriin rautajousilla. Ei se jylliksenkää etuakseliston jatkuvasti remppaaminen ole varmaankaan ilmaista tai edes hauskaa.
villeeino kirjoitti:
sori epäselvä kirjotus. siis osan tilasin ite kl-varaosilta hinta n.490€. ja siis tuo 260€ oli pelkkä työ...
Merkkikorjaamollako ei ollut kiinteää etukäteishintaa tuolle työlle vaan halusivat tehdä tuntiveloituksella (onneksi ei ole omaa kokemusta siitä mitkä kaikki korjaukset on pakettihinnoiteltu)?
villeeino kirjoitti:
sori epäselvä kirjotus. siis osan tilasin ite kl-varaosilta hinta n.490€. ja siis tuo 260€ oli pelkkä työ...
Merkkikorjaamollako ei ollut kiinteää etukäteishintaa tuolle työlle vaan halusivat tehdä tuntiveloituksella (onneksi ei ole omaa kokemusta siitä mitkä kaikki korjaukset on pakettihinnoiteltu)?
no kait se oli joku pakettihinta koska tuntihintaa ei ollut eritelty. oli jtn. 1 x 160€ vaihtotyö, diagnostiikkalaitteen käyttö+kalibrointi 85€ ja sitte pien osia lopuilla...en älynnyt hintaa etukäteen kysyä, kun tiesin ettei siinä kauaa mene. veholla ohjeaika vaiholle ois ollu 2h mutta en sitten hintaa kysyny ku aika ois menny viikon päähän. vois kyllä ihan mielenkiinnosta kysästä hintaa.
Köh köh, ostin oikein liikkeestä isolla lainalla (tuohon autoon) 96vm V40 tuontiauton. Ihan vaan liikkeen takuulla ja noin 12kk/30-40tkm oli tarkoitus ajaa.. 30tkm se jaksoi just ja just ja sitten oli ihan pakko myydä (hyvä että edes lainan sai maksettua pois sillä).
Noh siitähän lakkasi ABS toimimasta heti kun talvinakit laittoi alle. Sitten pakkasilla lähti vetari paikoiltaa.. luulin että on kytkin ja vaihdettiin vaimon veljen kanssa sitten turhaan sen (kun oli jo purettu puoli autoa pilkkeiksi). ABS ei tullu millään kuntoon. Ja sitten aloin oikein silmillä katsomaan niin avot. Vasemmassa etukulmassa oli jonkun 2.0T:n tai T4:n tolppa kokonaisuudessaan.. auto siis 1.8.. Metsään vedetty ja korjattu vaan jollain mikä on käteen sattunut. Alkoi tuntua jo työväline niin kalliilta harraste-välineeltä, että se oli pakko pistää kiertoon...
Pommi se tulee autosta kuin autosta jos se jätetään huoltamatta tai huolletaan miten sattuu. Jos alkaa epäilyttämään niin kiertoon, tai mielummin paaliin koko romu.
EX: Sekalaista..., '92 BMW 535i, '87 Volvo 745, '96 Volvo V40 1.8i, '00 M-B S210 320CDI, '88 M-B W124 200D, '89 M-B W201 200D, '88 M-B S124 300D, VW Polo SDI, Skoda Octavia 1,9TDI,
Kovassa ajossa: '01 Piinattu Rellu Megane Scenic
Modit: ei siitä koskaan autoa tule.