
Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (MYYNNISSÄ HALVALLA!)
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee
mun suosikkitopic elää 

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee
No oijoi ku tekee hyvää välillä katsella ahdettua BENSAA ja vieläpä kaiken lisäksi REMMIllä! Mahtaa olla hivenen sivistyneempi kampe käytökseltää ku dieselit
Nättiä jälkeä oot kyllä saannu aikaseks

Nättiä jälkeä oot kyllä saannu aikaseks

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee
pirun komiaa jälkee on kyllä ja pikkusen harvinaisempi kampe tällä foorumilla tämmönen cossumersu missä on oikeen cossun oma kone ahettu eikä mikään diisselli
eihän tässä voi muutaku jäädä vesi kielellä odottaan elävää kuvaa kyseisestä rakkineesta 


c36 AMG -94
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee
Joo melko sivistynyt laite luulis tulevan jo siitäkin syystä että lain sallimat tehorajat tuskin ylittyvät edes vahingossa 
Tänään koitin ensimmäisen kerran keskustella Tatechin kanssa läppärin välityksellä mutta ei saanut yhteyttä.
En tiä oisko USB->RS232 adapterissa vika vai missä. Täytyy huomenna selvitellä lisää.
Kun sen saa pelittään ja antureiden toiminnan testattua niin siten voiskin ottaa ensi savut.

Tänään koitin ensimmäisen kerran keskustella Tatechin kanssa läppärin välityksellä mutta ei saanut yhteyttä.
En tiä oisko USB->RS232 adapterissa vika vai missä. Täytyy huomenna selvitellä lisää.
Kun sen saa pelittään ja antureiden toiminnan testattua niin siten voiskin ottaa ensi savut.
Viimeksi muokannut jesse, Ti 31.05.2011 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee
mikä käyttis sulla on koneella... ainakin megasquirtin kanssa varminta on käyttää vanhaa kunnon XP:tä... linuxin, vistan ja win 7 kanssa on tiedossa lähinnä yhteysongelmiajesse kirjoitti: En tiä oisko USB->RS232 adapterissa vika vai missä. Täytyy huomenna selvitellä lisää.

ja sitten vain yksinkertaisesti on niitäkin USB->RS232 adaptereita, mitkä ei toimi minkään kanssa

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee
On koitettu nyt win 7 koneella + ubs adapterilla ja myös xp-koneella jossa kiinteä sarjaportti. Sama ongelma molemmilla, eli ei se sitten voi adapterissa olla.
Kumma juttu, tulee virrat ja maat oikein tatechille ja RS232 piuhan pinnitkin on oikein kytketty.
Kumma juttu, tulee virrat ja maat oikein tatechille ja RS232 piuhan pinnitkin on oikein kytketty.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee
Onko koneessa sopivat ajurit USB-RS232 -adapteria varten? Googlaa esim. usb rs232 driver, niin saat lisätietoa.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee
Kyllä siinä ajurit pitäis olla kunnossa. Ja tatech tosiaan tunnistaa että COM1 portti on olemassa mutta ei vain osaa keskustella sen kanssa. Oon myös koittanut muutella niitä sarjaportin asetuksia (bit rate, pariteetti ja mitä lie niitä onkaan) mutta ei auta.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee
Tämän takia rakennetaan dieseleitä...
Hienoa jälkeä.



Hienoa jälkeä.

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (projekti jatkuu jällee

kyllä se tästä vielä...
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (ensi savut otettu!
Ensi savut otettu viimein!
Tatechin kaveri kävi tallilla jeesaamassa.
Win7 koneella (jossa USB-RS232 adapteri) ei saatu yhteyttä boksiin toimimaan kunnolla joten otettiin käyttöön vanha sarjaportillinen xp-läppäri.
Muutamien alkuongelmien jälkeen tärähti käyntiin ja käytettiin samantien lämpimäks.
Remmi pysy rullillaan, mikään ei vuoda ja anturit näyttäs pelaavan.
Seuraavaks jarrut kuntoon ja sit dynoon.
Ahtimen bypass venttiilin ohjaus pitää miettiä uusiks. Siinähän on alipainekello ja olin laittanut sen letkuun vastaventtiilin joka toimii kyllä muuten hyvin mutta kun se kerran imasee venttiilin auki niin sehän ei siitä enää palaudu
)
En tiä kestäiskö alipainekellon kalvo jos vastaventtiilin ottais vaan kylmästi pois. Tapa jolla letku on kiinni kellossa viittaa siihen että se ei ole tarkoitettu kestämään painetta. Letku siis vain tönätään sellasen putken päähän eikä siihen saa mitään klemmariakaan kun se on sellasessa poterossa.
Tietääkö kukaan miten tämä yleensä on hoidettu?
Tatechin kaveri kävi tallilla jeesaamassa.
Win7 koneella (jossa USB-RS232 adapteri) ei saatu yhteyttä boksiin toimimaan kunnolla joten otettiin käyttöön vanha sarjaportillinen xp-läppäri.
Muutamien alkuongelmien jälkeen tärähti käyntiin ja käytettiin samantien lämpimäks.
Remmi pysy rullillaan, mikään ei vuoda ja anturit näyttäs pelaavan.
Seuraavaks jarrut kuntoon ja sit dynoon.
Ahtimen bypass venttiilin ohjaus pitää miettiä uusiks. Siinähän on alipainekello ja olin laittanut sen letkuun vastaventtiilin joka toimii kyllä muuten hyvin mutta kun se kerran imasee venttiilin auki niin sehän ei siitä enää palaudu

En tiä kestäiskö alipainekellon kalvo jos vastaventtiilin ottais vaan kylmästi pois. Tapa jolla letku on kiinni kellossa viittaa siihen että se ei ole tarkoitettu kestämään painetta. Letku siis vain tönätään sellasen putken päähän eikä siihen saa mitään klemmariakaan kun se on sellasessa poterossa.
Tietääkö kukaan miten tämä yleensä on hoidettu?
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (ensisavut otettu!)
Auto oli dynossa kesäkuun lopulla ja tulos oli juuri se mitä odotinkin, eli 230hv. Max vääntö 270Nm ja käyrä tosi lätty:)
Ahtopaine oli jossain 0,3-0,4 välissä, ei oikein saanu tarkkaa arvoa selville kun MAP arvo heitteli aikalailla.
Muuten kaikki meni ihan putkeen mutta Innovaten laajakaista lambda ei suostunut pelittään ja piti vaihtaa se lennossa PLX:n vastaavaan.
Ja täytyy kuulemma siirtää HOME anturi nokka-akselille (tai virranjakajaan) jotta saa kiihdytyspumput säädettyä kunnolla.
Nythän sekä HOME että RPM anturit on kampuralla joten suihkutus on "ryhmä" moodissa, pitää olla kuulemma sekventiaalinen.
Innovaten lambdankin sain toimiin sitten lopulta tallilla kun vähän muutin sen virransaantia.
Kyllästyin taistelmaan RS323-USB-adapterin ja win7 läppärin kanssa ja käytän säätöön nyt vanhaa läppäriä jossa natiivi sarjaportti.

Muuta tehty:
- jarrunesteet vaihdettu
- takajarrujen männät herkistelty, pölytiivisteet ja palat uusittu
- käsijarrukengät uusittu
- uudet takaiskarit asennettu ja eteen tulossa myös uutta osaa


- ruosteita korjailtu etolokarien takaa
Mun kaaliin ei kyllä mahdu mikä idea siinä on ollut kun tuossa korin etuosan ja "hytin"
liitoskohdassa ei ole ollenkaan pohjamaalia! Ihan viivasuorat rajat näkyy mihin pohjamaali loppuu, eli se on jotenkin tarkoituksella suojattu ennen maalausta. Ja luonnollisesti tuo liitoskohta on ruostunut melko pahasti molemmin puolin autoa. Varsinkin alaosasta jossa oli molemmin puolin jo reikiäkin. Eikä tämä ole mikään poikkeustapaus, vaan käsittääkseni nämä ruostuu todella usein juuri näistä kohdista. Ja varmaankin juuri samasta syystä, eli pohjamaalin puutteesta.
Voiko olla että korin etuosa on tehtaalla liitetty muuhun koriin vasta pohjamaalauksen jälkeen?? Eihän siinä mitään järkeä tunnu olevan mutta ei tätä millään muullakaan selitä.


Vasen pyörän kotelo:




Ei näin
:


Reilusti peltiä pois ja uutta tilalle:





Tunkin paikat ja vasen helma:








Hall-anturi siirretty virranjakajaan, jotta saatiin ruisku sekventiaaliseksi:

Muita kuvia:





Ahtopaine oli jossain 0,3-0,4 välissä, ei oikein saanu tarkkaa arvoa selville kun MAP arvo heitteli aikalailla.
Muuten kaikki meni ihan putkeen mutta Innovaten laajakaista lambda ei suostunut pelittään ja piti vaihtaa se lennossa PLX:n vastaavaan.
Ja täytyy kuulemma siirtää HOME anturi nokka-akselille (tai virranjakajaan) jotta saa kiihdytyspumput säädettyä kunnolla.
Nythän sekä HOME että RPM anturit on kampuralla joten suihkutus on "ryhmä" moodissa, pitää olla kuulemma sekventiaalinen.
Innovaten lambdankin sain toimiin sitten lopulta tallilla kun vähän muutin sen virransaantia.
Kyllästyin taistelmaan RS323-USB-adapterin ja win7 läppärin kanssa ja käytän säätöön nyt vanhaa läppäriä jossa natiivi sarjaportti.

Muuta tehty:
- jarrunesteet vaihdettu
- takajarrujen männät herkistelty, pölytiivisteet ja palat uusittu
- käsijarrukengät uusittu
- uudet takaiskarit asennettu ja eteen tulossa myös uutta osaa


- ruosteita korjailtu etolokarien takaa
Mun kaaliin ei kyllä mahdu mikä idea siinä on ollut kun tuossa korin etuosan ja "hytin"
liitoskohdassa ei ole ollenkaan pohjamaalia! Ihan viivasuorat rajat näkyy mihin pohjamaali loppuu, eli se on jotenkin tarkoituksella suojattu ennen maalausta. Ja luonnollisesti tuo liitoskohta on ruostunut melko pahasti molemmin puolin autoa. Varsinkin alaosasta jossa oli molemmin puolin jo reikiäkin. Eikä tämä ole mikään poikkeustapaus, vaan käsittääkseni nämä ruostuu todella usein juuri näistä kohdista. Ja varmaankin juuri samasta syystä, eli pohjamaalin puutteesta.
Voiko olla että korin etuosa on tehtaalla liitetty muuhun koriin vasta pohjamaalauksen jälkeen?? Eihän siinä mitään järkeä tunnu olevan mutta ei tätä millään muullakaan selitä.


Vasen pyörän kotelo:




Ei näin



Reilusti peltiä pois ja uutta tilalle:





Tunkin paikat ja vasen helma:








Hall-anturi siirretty virranjakajaan, jotta saatiin ruisku sekventiaaliseksi:

Muita kuvia:





Viimeksi muokannut jesse, Ma 14.05.2012 10:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (update: käytetty dynos
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 41#p773141" onclick="window.open(this.href);return false; auttakaa viisaammat!:D
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (leimattu ja MYYNNISSÄ!
Vähän päivitystä pitkästä aikaa..
Eli auto leimattiin viime syksynä ja oli ajossa n. 500km ennen lumien tuloa.
Ihan soiva peli siitä tuli, hienosti käy ja kukkuu.
Vääntökäyrä on tosi tasainen ja meno sen mukaista eli lähtee heti kun kaasuun koskee ja
vetää tasaisesti koko kierrosalueen läpi, niinkuin remmipelin pitääkin
Tällä ahtimella ei mikään supertykki mutta systeemit rakennettu niin että potkua saa tarvittaessa lisää pienellä vaivalla eli isompaa
ahdinta vaan kiinni.
Periaatteessa olis hieno vielä jatkaa itse tämän parissa (isompaa ahdinta...), mutta seuraava projekti polttelee jo mielessä ja rakentelutilaa on valitettavasti vain yhdelle
Eli tämä peli olis nyt myynnissä!
Riippuen siitä minkälaista kiinnostusta tämä herättää, yksi vaihtoehto on että pidän auton itsellä ja vaihdan ahtimen isompaan Eaton M90:een, joka itseasiassa odotteleekin jo hyllyssä
Tämän topicin lukemalla saa pintapuolisen käsityksen siitä mitä autolle on tehty mutta tässä pääasiat "pähkinänkuoressa":
- Vuosien 06-11 aikana, ilman kiirettä rakennettu aito 190E 2.3-16 "Cosworth"
- Kori täysin läpikäyty ja oikeasti ruosteeton (hitsaukset puskusaumoilla, tarvittaessa tinattu, suojattu happomaalilla ja kunnon pintamaaleilla, kaikki kotelot ruiskutettu kotelonsuoja-aineella), tämä topic puhuu puolestaan
- Eaton M45 remmiahdin + Tatech 5 moottorinohjaus, penkitetty 230hv / 270Nm
- Hukkakipinäsytytys, 2x hall anturit, Bosch motorsport tulpanjohdot
- Suuttimet Bosch
- Custom johtosarja, kaikki liitokset tinattu
- Martelius 2,5" rosteriputkisto
- AM-Works custom bensakisko + paineensäädin + custom teräspunos bensalinjat
- PLX laajakaistalambda (näytöllä, kytketty Tatechiin)
- Setrab öljynjäähdytin
- Unipoint sähköflekti
- Intercooler omilla mitoilla, 3" lähdöillä, iso K&N kartiofiltteri
- Kone läpikäyty, mekaaninen kunto erittäin hyvä, suurin osa kulutusosista vaihdettu, puristuspaineet spekseissä, ei syö öljyä jne..
- Alustassa Bilstein Sprintit ja Koni madallusjouset
- Sport Getrag 265 laatikko käännetyllä vaihdekaaviolla (sama kuin M3:ssa), sisässä Redlinen öljyt, äänetön
- Kitkalukkoperä, äänetön
- Paljon uutta osaa vaihdettu, mm.:
- Kaikki jakopään osat: jakoketku, pyörät, laahaimet, kiristin, stefat
- Jarrulevyt, kaikki palat ja jarrunesteet vaihdettu
- Uudet rättinivelet ja kardaanin keskilaakeri
- Etuiskarien "ylänivelet"
- Moottorin tukikumit
- Käsijarrun vaijerit ja kengät uusittu
- jms..
Muita tietoja autosta:
- Musta täysnahkasisusta, hyvässä kunnossa
- Korin väri metalli blauschwartz (199)
- Alkuperäinen 16V levikesarja lukuunottamatta takaspoileria
- 17" Alessio alumiinivanteet (virheettömät) + Marangoni renkaat 215/40, pintaa hyvin jäljellä
- VIN: WDB2010341F150717
Jesse Rontu
jesse.rontu@gmail.com
Eli auto leimattiin viime syksynä ja oli ajossa n. 500km ennen lumien tuloa.
Ihan soiva peli siitä tuli, hienosti käy ja kukkuu.
Vääntökäyrä on tosi tasainen ja meno sen mukaista eli lähtee heti kun kaasuun koskee ja
vetää tasaisesti koko kierrosalueen läpi, niinkuin remmipelin pitääkin

Tällä ahtimella ei mikään supertykki mutta systeemit rakennettu niin että potkua saa tarvittaessa lisää pienellä vaivalla eli isompaa
ahdinta vaan kiinni.
Periaatteessa olis hieno vielä jatkaa itse tämän parissa (isompaa ahdinta...), mutta seuraava projekti polttelee jo mielessä ja rakentelutilaa on valitettavasti vain yhdelle

Eli tämä peli olis nyt myynnissä!
Riippuen siitä minkälaista kiinnostusta tämä herättää, yksi vaihtoehto on että pidän auton itsellä ja vaihdan ahtimen isompaan Eaton M90:een, joka itseasiassa odotteleekin jo hyllyssä

Tämän topicin lukemalla saa pintapuolisen käsityksen siitä mitä autolle on tehty mutta tässä pääasiat "pähkinänkuoressa":
- Vuosien 06-11 aikana, ilman kiirettä rakennettu aito 190E 2.3-16 "Cosworth"
- Kori täysin läpikäyty ja oikeasti ruosteeton (hitsaukset puskusaumoilla, tarvittaessa tinattu, suojattu happomaalilla ja kunnon pintamaaleilla, kaikki kotelot ruiskutettu kotelonsuoja-aineella), tämä topic puhuu puolestaan
- Eaton M45 remmiahdin + Tatech 5 moottorinohjaus, penkitetty 230hv / 270Nm
- Hukkakipinäsytytys, 2x hall anturit, Bosch motorsport tulpanjohdot
- Suuttimet Bosch
- Custom johtosarja, kaikki liitokset tinattu
- Martelius 2,5" rosteriputkisto
- AM-Works custom bensakisko + paineensäädin + custom teräspunos bensalinjat
- PLX laajakaistalambda (näytöllä, kytketty Tatechiin)
- Setrab öljynjäähdytin
- Unipoint sähköflekti
- Intercooler omilla mitoilla, 3" lähdöillä, iso K&N kartiofiltteri
- Kone läpikäyty, mekaaninen kunto erittäin hyvä, suurin osa kulutusosista vaihdettu, puristuspaineet spekseissä, ei syö öljyä jne..
- Alustassa Bilstein Sprintit ja Koni madallusjouset
- Sport Getrag 265 laatikko käännetyllä vaihdekaaviolla (sama kuin M3:ssa), sisässä Redlinen öljyt, äänetön
- Kitkalukkoperä, äänetön
- Paljon uutta osaa vaihdettu, mm.:
- Kaikki jakopään osat: jakoketku, pyörät, laahaimet, kiristin, stefat
- Jarrulevyt, kaikki palat ja jarrunesteet vaihdettu
- Uudet rättinivelet ja kardaanin keskilaakeri
- Etuiskarien "ylänivelet"
- Moottorin tukikumit
- Käsijarrun vaijerit ja kengät uusittu
- jms..
Muita tietoja autosta:
- Musta täysnahkasisusta, hyvässä kunnossa
- Korin väri metalli blauschwartz (199)
- Alkuperäinen 16V levikesarja lukuunottamatta takaspoileria
- 17" Alessio alumiinivanteet (virheettömät) + Marangoni renkaat 215/40, pintaa hyvin jäljellä
- VIN: WDB2010341F150717
Jesse Rontu
jesse.rontu@gmail.com
Viimeksi muokannut jesse, Ke 09.04.2014 11:10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (leimattu ja MYYNNISSÄ!
ei saa myydä, arvaa nyt tekeekö mieli ostaa lisää autoja pihaan 

W211
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Vanhat:
W124 300DT -92, W201 2.5DT -89/90, W123 280 -84
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (leimattu ja MYYNNISSÄ!
Ohhoh, nyt se siitä sitten luopuu. Tuo voima ei tosiaan ole mikään räjähtävä, mutta sen luonne on varmasti upea 

Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Projekti: W201 2.3-16 KOMPRESSOR (MYYNNISSÄ HALVALLA!)
Auto olis nyt myynnissa halvalla kun olis vähän kiirus...
Eli H. 5000e
Hintapyyntö selkeesti alle sen mitä osista saa erikseen, mutta nyt ei ole aikaa osakauppaan.
Ilmoitus nettiautossa:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/6347624" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesse
jesse.rontu@gmail.com
044-4166536
Eli H. 5000e
Hintapyyntö selkeesti alle sen mitä osista saa erikseen, mutta nyt ei ole aikaa osakauppaan.
Ilmoitus nettiautossa:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/6347624" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesse
jesse.rontu@gmail.com
044-4166536
Projekti topic (190E 2.3-16 Kompressor): http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=39366
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/
Projektikuvia: http://s21.photobucket.com/user/jessero ... /projekti/