Autossa ei ole kilpeä josta näkyisi tehtaan ilmoittama kokonaismassa ja lupasivat huollossa varaosana sellaisen tilata (~50e) mutta
viikkojen odottelun jälkeen tuli maahantuojalta postia että jos haluaa auton rekisteriin Suomessa pitää tilata heiltä vastaavuustodistus
joka maksaa 450e.
Tilasin jo vastaavuustodistuksen muualta joka oli paljon halvempi ja jolla auton saa rekisteriin mutta alkuperäisessä
otteessa on pienempi kokonaismassa kun kerran Japanissa lasketaan vain 55kg/hlö eikä yhtään enempää ja haluan auton
niin monipaikkaiseksi kuin on vöitäkin.
Elikkäs, onko ainoa vaihtoehto tilata tuo 450e lappu?
Valmistajan kilpi?
Valmistajan kilpi?
124 penssiini matikki
Re: Valmistajan kilpi?
Siis, onko joku saanut tilattua varaosana valmistajan kilpeä jossa on massat?
124 penssiini matikki
Olen tilannut ja saanut Veholta R107:n tyyppikilven jossa on painot yms. En muista mitä maksoi. Auto oli jo silloin Suomen kilvissä, jos sillä on jotain merkitystä.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
-
- Mersumaanikko
hommaa se lappu jostakin puretusta sellistä, missä suunilleen sama tekniikka
mulla olis ollu kyllä 280:sen SE:n kilipiä 

mullon pelkkiä romuja vaan
Mulla kelpasi ihan itse meistattu kilpi, mihin painot tuli vastaavuustodistuksesta. Olisi kelvannut myös vaikka paperille kirjoitettu lappu teipattuna kiinni.
Ne sanovat (K1:llä) että vastaavuustodistuksen painoja ei saa käyttää??
Elikkäs mistä saisin kilven, auto on CL 600?
Elikkäs mistä saisin kilven, auto on CL 600?
124 penssiini matikki
Käviskö tuo väärän auton lappu, sehän on kuitenkin valmistusnumero kohtainen? Ja lapussa on myös tuo val.nro.touhottaja kirjoitti:hommaa se lappu jostakin puretusta sellistä, missä suunilleen sama tekniikk: