No, jos vaikka huomenna...? Osote?eepi kirjoitti:Koska lähetät Lorinserit tänne päin?

No, jos vaikka huomenna...? Osote?eepi kirjoitti:Koska lähetät Lorinserit tänne päin?
Kylmäsen Usko.eepi kirjoitti:ei mä olen ihan tosissaa![]()
No toivotaan, ettei näin pääse käymään. En halua antaa turhia toiveita; nuo vanteet on suunnilleen viimenen asia, joka realisoidaan rahaks...eepi kirjoitti:jos lyöt vaikka pääs johonki ja haluut myydä ne, niin meikäläine on sit jonossa ekana
Mitähän tuo vaimo tuumais, kun alkais noita vanteita raijaamaan sisälle, että iskä rupes nyt sisustamaan...Sergey kirjoitti:jos ei oo autoo mihi laitta ani aina voi käyttää niitä pöydänjalkana.
sehän olis ihan oikee sisustus tyyliPakardinen kirjoitti:Mitähän tuo vaimo tuumais, kun alkais noita vanteita raijaamaan sisälle, että iskä rupes nyt sisustamaan...Sergey kirjoitti:jos ei oo autoo mihi laitta ani aina voi käyttää niitä pöydänjalkana.
Aenahan näetä tarjolla ja jopa annetaan ilimaseks hakupalakalla...Sergey kirjoitti:nonni! sit tääl olis. Ehyt ja puhas jne. HALPA!
Sori, kun taas lainaan topikkiasi.Pakardinen kirjoitti:Kylmäsen Usko.eepi kirjoitti:ei mä olen ihan tosissaa![]()
![]()
No toivotaan, ettei näin pääse käymään. En halua antaa turhia toiveita; nuo vanteet on suunnilleen viimenen asia, joka realisoidaan rahaks...eepi kirjoitti:jos lyöt vaikka pääs johonki ja haluut myydä ne, niin meikäläine on sit jonossa ekana
Ei ole. Ainakin noiden kunnon huulella olevien myyminen on silkkaa hulluutta... Ostat w124:n ja viskaat siihen ne.Västi kirjoitti:mutta onkohan nuiden Lorttojen myymisessä järkeä?
Hys hys.Pakardinen kirjoitti:Ei ole. Ainakin noiden kunnon huulella olevien myyminen on silkkaa hulluutta... Ostat w124:n ja viskaat siihen ne.Västi kirjoitti:mutta onkohan nuiden Lorttojen myymisessä järkeä?
No tuossa tapauksessa myyminen on tietysti hyvä vaihtoehto. Ei ne eepillä hukkaan menis... Aattelin vaan, että onko sulle liian mieto tuo etuvanteiden koko. Tieten, jos ostat pelkät takaset...eepi kirjoitti:Hys hys.Myyntiin vaan, etenkin kun jos ne mulle myydään ni varmasti tulee vanteille hullu vanteiden rakastaja joten ei ainakaan väärään osoitteeseen menis vanteet
No höh! Tuohan on vaan 0,8 % isompi rengas mitä vakio W126 esimerkiksi (205/65R15)Västi kirjoitti:Takakumit heitin roskikseen, vaikka olivat 05 valmistettu, kun olivat 245/50-16. Eihän nuilla munkeilla aja kukaan täysjärkinen.
Miksei. Nehän on oikeat old-schoolit, ei ainakaan liian matalat ja kovat sekä ylivenytetyt...Västi kirjoitti:Takakumit heitin roskikseen, vaikka olivat 05 valmistettu, kun olivat 245/50-16. Eihän nuilla munkeilla aja kukaan täysjärkinen.
Toihan taitaa olla se juttu niissä...Takakumi kirjoitti:Onko nuo nyt se mersumiesten päiväuni? ................. Ladan originellit on yhtä komiat, ei vain taida saa noin isossa koossa.
On.Takakumi kirjoitti:Onko nuo nyt se mersumiesten päiväuni?
Ja minä lupaan maksaa sulle kyseisistä kauhistuksista vähän enemmän kuin vitosen kappale, jos sulle sattuu tollasia 9" ET10 olevia vanteita mersukaupoilla käteen jäämään.Takakumi kirjoitti:Lupaan myydä kyseiset kauhistukset vitosen kappale jos sattuu mersukaupoilla käteen jäämään.