vapari om606 st käyttöön
vapari om606 st käyttöön
ois vapari om606 kone josta ois tarkotus tehdä superi. mitä muutoksia pitäis tehdä siihen, et kestää noin 400hv tehot? varmaan ainakin turbon laakerit vaihtaa?miten noi veivit kestää ja onko muutenkaan järkeä alkaa tekemään vapari koneesta superia eli kestääkö?
Re: vapari om606 st käyttöön
Tuskinpa kauaa kestää ilman turbon mäntiä ja kankia. Maltilliset tehot pystyy ilmeisesti ottamaan kankien laakerien vaihdolla jne.
Tietäjät kertoo lisää.
Tietäjät kertoo lisää.

Re: vapari om606 st käyttöön
Kestää hienosti ku ostat multa vapari mäntiin sopivat h- profiili kanget
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: vapari om606 st käyttöön
moi.
paljon pyydät niistä?
paljon pyydät niistä?
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
Re: vapari om606 st käyttöön
Myyntiosastolla ois kokonainen voimapaketti myynnissä. Ei tarvis ruuvvata ja toimii.
Re: vapari om606 st käyttöön
Olikos näissä moniventtiileissä öljysuihkut vakiona?
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: vapari om606 st käyttöön
On juu. Kiertokankien vahvuus on samaa luokkaa kapeakantisen turbokoneen veivien kanssa.S202 kirjoitti:Olikos näissä moniventtiileissä öljysuihkut vakiona?
Re: vapari om606 st käyttöön
Eli vaparista turbotettu moniventtiilikone kestää ihan hyvin vähän suurempiakin tehoja? 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: vapari om606 st käyttöön
paljo koneella hintaa?laineracing kirjoitti:Myyntiosastolla ois kokonainen voimapaketti myynnissä. Ei tarvis ruuvvata ja toimii.
Re: vapari om606 st käyttöön
pikkusen 400 humman päälle ovat kaivaneet vapari 606 koneista ja en tiä oikeen sanoa että ovatko räjähtäneetkään vieläS202 kirjoitti:Eli vaparista turbotettu moniventtiilikone kestää ihan hyvin vähän suurempiakin tehoja?


laakerit luulisin olevan samaa tavaraa molemmissa ja veivit on heikkokohta ja turbon veivit kun ei sovi vaparin mäntiin.. paitsi jeemun H-mallit



2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: vapari om606 st käyttöön
Ei kai toi N/A monivena vaaji ku hx40 ja mynä 7mm nii peli selevä. Aina ei oo selevenny yhellä veivillä vaa o vaajittu koko värisuora, eikä aina oo selevetty pelekkien veivien vaihollaTerho P kirjoitti:pikkusen 400 humman päälle ovat kaivaneet vapari 606 koneista ja en tiä oikeen sanoa että ovatko räjähtäneetkään vieläS202 kirjoitti:Eli vaparista turbotettu moniventtiilikone kestää ihan hyvin vähän suurempiakin tehoja?maltillista painetta ja hiukan varovaisuutta kehiin voi kestää kauankin
![]()
laakerit luulisin olevan samaa tavaraa molemmissa ja veivit on heikkokohta ja turbon veivit kun ei sovi vaparin mäntiin.. paitsi jeemun H-malliten tiä minne olisin edes laittamassa mutta muakin kiinnostaa veivien hinta
![]()

Oli miten oli tajoos TerhoP noista rohfiileistä jottai, oikeesti jouten.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: vapari om606 st käyttöön
ootteko miten sovittanu kaasutangot tonne 190 pellin alle 605 moottorin kylkeen? automaatti vielä kaiken muun hyvän lisäksi.
kaikki vanhankoneen osat on tallella mutta oli ongelmaa että ei saanu kaasua pohjaan pumpulta tai jos sääti tankoa pidemmälle niin kierrokset kattoon
jaa mikä olis hyvä ahdin tollaiseen käyttöpeliin?switseri oli 602 kyljessä mutta siihen oli hieman iso....
ja jos jolain on jotain pakosarjan tynkää 605 moottoriin niin saa tarjota
kaikki vanhankoneen osat on tallella mutta oli ongelmaa että ei saanu kaasua pohjaan pumpulta tai jos sääti tankoa pidemmälle niin kierrokset kattoon

ja jos jolain on jotain pakosarjan tynkää 605 moottoriin niin saa tarjota

w201 om605