noo se on semmonen ku on mutta toimiva stonelta sain vinkin tohon ja kyllä se tuntus pelaavanki aiva erilla lailla ku viimme kesänä.. :pKummeli kirjoitti:Ulukoopäin tosi siisti, mutta tuo imusarjaratkasu... hmm...
Laetisen Tallin Rojekteja!
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
ja ei jaksanu ruveta hifistelemähä mtn himothuuuning painekoteloa.laetine kirjoitti:noo se on semmonen ku on mutta toimiva stonelta sain vinkin tohon ja kyllä se tuntus pelaavanki aiva erilla lailla ku viimme kesänä.. :pKummeli kirjoitti:Ulukoopäin tosi siisti, mutta tuo imusarjaratkasu... hmm...

W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.

Elikkäs siinä ny olis kuvaa sisustasta.! eli ovipahvit koelauta katto ja penkit maalattu vht:n vinyyli maalilla. muuten pysyy aivan hualetta nua nahkajakkaroos mut sitte ku on jtn huanoja ja kuluneita kohti penkis nii niis ei taharo pysyä..


ja penkithän on alunperin sellaset typerän harmaat..
W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
Kuvissa näyttää kyllä oikein hyvältä.
W163 mölli
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
-ekoautoilua parhaimmillaan-
Ex:t :
W124 300D
W140 S300TD
S203 270CDI,
S210 E320CDI,
C126 compound "300STC",
W124 E300D,
S124 300TDT (BorgWarner ja PPD),
S124 E300TD,
W638 Vito 110D
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
onhan ne pirun hyvät jos vaan olis toi nahka oikeen hyväs kunnos. ei olis uskonu että maali pysyys nuan hyvin mut pakko oli kokeellaBTriker kirjoitti:Kuvissa näyttää kyllä oikein hyvältä.

W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
koskas uus perä tuloo? voitaas käyrä vähä vaasas kiihryttelees 

Käyttis w124 250D -88
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
rojekti w201 606 "ST" -89
ex w123 200d -82
ex w123 300d -82
ex w123 240td -79
ex w123 230ce -81
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
tänään son tullu jo tervajojelle mut huamenna vasta kerkeen käyrä hakees sen..Tuori kirjoitti:koskas uus perä tuloo? voitaas käyrä vähä vaasas kiihryttelees


W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
niin ku kauhajoellaki voi kellottaa
koskas vaasassa olis ja millaset sessiot? taitaa olla oikeen jopa virallisemmat kilpailut vaasassa 


2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
eikös kauhajoella oo parin viikon pääästä? vai koskas noli jos oikeen menis kokeelemaha.
joo vaasas on se wasa streetrace cup vai mikä ny ikänä olikaan. 


W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
3.6 on kauhajoella, mutta elkää nyt vielä sinne menkö ku mää en pääse kattoon!
Ei oo paljoo savua näkyny viime kerroillakaan, ni nyt ku meikäläinen ei pääse nii heti on menossa porukkaa...

Ei oo paljoo savua näkyny viime kerroillakaan, ni nyt ku meikäläinen ei pääse nii heti on menossa porukkaa...

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
hmm... no ei tuollonkaan ole varmaan savua mutta 10.6 on taas savumerkki laitteitakinKummeli kirjoitti:3.6 on kauhajoella, mutta elkää nyt vielä sinne menkö ku mää en pääse kattoon!![]()
Ei oo paljoo savua näkyny viime kerroillakaan, ni nyt ku meikäläinen ei pääse nii heti on menossa porukkaa...



2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
elikkäs pitää varmaan 10.6 tulla sinne vasta nii siel olis sitte jtn kattottavaaki. ;DTerho P kirjoitti:hmm... no ei tuollonkaan ole varmaan savua mutta 10.6 on taas savumerkki laitteitakinKummeli kirjoitti:3.6 on kauhajoella, mutta elkää nyt vielä sinne menkö ku mää en pääse kattoon!![]()
Ei oo paljoo savua näkyny viime kerroillakaan, ni nyt ku meikäläinen ei pääse nii heti on menossa porukkaa...liekkö street cuppia tuolloin 3.6 kauahjoella?? eihän tääläpäin kukaa nuota nykyään uskalla kellotella
![]()
W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
eipäs kun tuut kiihdyttämään!! ajoa varten nuo on tehty!! kaverilla hajos laatikko tänään jotenka joudutaan luultavasti nyt laittamaan heikomman väliaikais askin kiinni joten se ei pysty siten kiihdyttämään. mulla on edessä vielä kytkinjumppaa
2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
joo no eiköhän tuata rutkua pirä kokeelemahan tulla.Terho P kirjoitti:eipäs kun tuut kiihdyttämään!! ajoa varten nuo on tehty!! kaverilla hajos laatikko tänään jotenka joudutaan luultavasti nyt laittamaan heikomman väliaikais askin kiinni joten se ei pysty siten kiihdyttämään. mulla on edessä vielä kytkinjumppaa

W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
ny sitte tuli pikku trukomi jotta saa nähärä pääsöökö sinne kiihryttelöön... öljy pohja paskaksi. saa tarjota tännne päi sellaasta 603 turbon öljypohjaa! 

W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
Mersuforumillakin liikkuva käyttäjä dealer taitaa omistaa vieläkin 603 turbon öljypohjan Haapavedellä, kyseleppä häneltä.
mb 300tdt s124 4matic 2+3 pa. -89 om606+hx50+pliipalaapa
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
mb 300td s124 -92
Ja entisiä niin monta ettei jaksa luetella.
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
nojoo tuata nuan ei tuu näkymähän tätä merssua kauhajoella huamenna :I ei saa aikahan millään vaihrettua tuata öljypohjaa... tekis miäli panna paalihi kokoromu ku kaikki ahristaa
kuinka paljon tota konetta pitää ainakin saara nostettua ylähäppäin jotta sen ketun öljypohjan saa pois sieltä välistä?
vai mitä tuata ootta teheny.? mä nostan koko konehen pois jos vielä vähä aharistaa tuan vaihto 



W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
no hö, oltais täältä ollu tulossa kattomaan, mutta mennään ny sitte vaikkei savua näykkään.. taaskaan... 

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
mä siel yritin kaikkeni muttei tullu parannusta
noloo kuski on noloo kuski
josko sitte taas joskus.. niin ja asiaa: ota molemmat tai ainaki imusarjan puoleinen moottorin kummityyny irti korista ja nostat konetta niin paljo ku mahdollista ja sitte vielä pikkuusen niin se melkeen hyppää pois sieltä (lue: eis sitte meinaa tulla millään ilveellä ainakaan pikkumersus) niinjoo.. muista ruuvata se öljypumppu irralleen ensi ja sen jälkeen vasta ö-pohjan irrotus.. jep onse hiukan kelju homma (mainittin sen hiljakkoin ensteks vi¤%&/ hommaksi mut eise ny niin paha ollukkaan ku alkoi tekeen muitakin parannushommeleita 



2.5L 20v pikkukopassa 423/688= 12.8sek. Vähä sutii joskus
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
No perkeles kyllä se siitä viel joku päivä!Terho P kirjoitti:mä siel yritin kaikkeni muttei tullu parannustanoloo kuski on noloo kuski
josko sitte taas joskus.. niin ja asiaa: ota molemmat tai ainaki imusarjan puoleinen moottorin kummityyny irti korista ja nostat konetta niin paljo ku mahdollista ja sitte vielä pikkuusen niin se melkeen hyppää pois sieltä (lue: eis sitte meinaa tulla millään ilveellä ainakaan pikkumersus) niinjoo.. muista ruuvata se öljypumppu irralleen ensi ja sen jälkeen vasta ö-pohjan irrotus.. jep onse hiukan kelju homma (mainittin sen hiljakkoin ensteks vi¤%&/ hommaksi mut eise ny niin paha ollukkaan ku alkoi tekeen muitakin parannushommeleita




W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
noniin öpohja olis vaihrettu mutta... kansipaffi TAAS paskana.. PALAAA FATI! :DD no ei siinä telakalle vaan ja ens kesäksi monivena ny loppu kiinnostus tohon vehkeehin.
mistä ja mihin hintaan saksasta sais jostain purkaamolta mookkoreita? ku tarviis 2kipalesta monivenoja. 


W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
Miksei sinne voi laittaa sitä teräs tiivistettä? Tarttis pelleillä.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
Niimpä, sillä hoituis n. 2000e halvemmalla.jeemu kirjoitti:Miksei sinne voi laittaa sitä teräs tiivistettä? Tarttis pelleillä.

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
minkähänlaasta terästiivistettä meonaatta? jos sitä 606sen peltistä tai mitä ny onkaan paffia meinaatta nii niitä on ny menny jo 2.. 

W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
606 terästiiviste ja siihen VHT Copper gasget kaveriksi niin pitää. Toki tasopintojen pitää olla suorat.
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
jotta mihinähän vika ku ei kestä? kansi on suaristettu joka kerta ja kaikki mahollinen nii ei vaan kestä.. eiikä oo keittäny. eikä mtn muutakaan ongelmaa rupee vaan lämmöt nouseen ja jäähdytysjärjestelmäs todella kova paine ja kuplii paisaris. 

W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
Kansi halki.
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
no ku kansiki on koe ponnistettu., liiman kans sitä ei oo kyllä laitettu viel mut muuten on kyl kaikki kokeeltu.. 

W204
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
w123 Bagged Limousine
W124 superurpo
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
Lohko ei oo suora.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
www.tarvikemotti.com
Re: 300ST Projekti ja kaikenlaasta muuta.
tuli kans heti mielee että onko lohkon tasopinta suoristettujeemu kirjoitti:Lohko ei oo suora.

MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79