Olisko kellään hyvää suositusta sopivasta multimediasoittimesta jossa olis iso näyttö joka taittuu piiloon soittimen sisään.
Laite tulisi W210 alkuperäisen soittimen tilalle joten kojelautaa en halua alkaa muuttamaan.
Autossa on Bosen kaiutinjärjestelmä joten soitin tarvinnee jonkin sortin adapterin ? mistä näitä saisi ?
Äänen tulisi olla yhtä hyvä kuin alkuperäisessäkin soittimessa ja käytettävyys yhtä yksinkertainen kuin alkuperäisessäkin.
Laittakaa malleja mitä olette itse suosineet ja käytössä nytkin....
Hintaluokka voisi olla 500€ +/-100€
E:ei ole rattinappeja....
.
1 Din multimediasoittimet ?
- LopenUupunut
- Mersumaanikko

1 Din multimediasoittimet ?
Opel, "weird lieben autos"....
Re: 1 Din multimediasoittimet ?
Mulla oli pari vuotta sitte tällänen ja hyvin toimi! Tota ennen tuli hairahdettua vastaavaan kiinalaiseen mitä jaksoin katella melkein viikon kunnes hävitin mikä kertoo jotain noiden kinuskien laadusta 
Mutta tuo oli mukava käyttöinen ja omasta mielestä kohtuullisen hyvin Mersuun sopiva ulkoasu ilman mitää sirkusfiilistä.
Lisäks tuo on kätevä jos omistaa applen riistoporvari-tuotteita (mitä itse en omista tai edes tule omistamaan), niiden ohjaus ku onnistuu suoraa tuolla kosketusnäytöllä.
Mutta tuo oli mukava käyttöinen ja omasta mielestä kohtuullisen hyvin Mersuun sopiva ulkoasu ilman mitää sirkusfiilistä.
Lisäks tuo on kätevä jos omistaa applen riistoporvari-tuotteita (mitä itse en omista tai edes tule omistamaan), niiden ohjaus ku onnistuu suoraa tuolla kosketusnäytöllä.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
- LopenUupunut
- Mersumaanikko

sonikki kirjoitti:Mulla oli pari vuotta sitte tällänen ja hyvin toimi! Tota ennen tuli hairahdettua vastaavaan kiinalaiseen mitä jaksoin katella melkein viikon kunnes hävitin mikä kertoo jotain noiden kinuskien laadusta
jeps, tuo näytti ihan ok:lta ja todellakin unohdin laittaa etten halua juuri sitä "sirkus/disko-fiilistä"....
oliko sulla joku adapteri vai meneekö johtojen pilkkomiseksi jne ?
itseä vähän tuo bose mietityttää kun se tarttee kait jonkin systeemin ettei mankka syötä watteja sinne kaiuttimen vahvistimelle...olen ainakin ymmärtänyt että bosessa on kaiuttimilla omat vahvistimet jne.?
sen verran seikkailin että osuin multimediasoittimeen tai oikeamin windows laitteeseen jossa luki spekseissä juuri bose yhteensopivuus....
.
Opel, "weird lieben autos"....
Mä en edes tiedä mitkä shitsteemit tuossa CLK:ssa oikeen on ku ei oo tullu tarkemmin perehdyttyä... joku 3-tie erkkasarja edessä ja jotkuu läimyttimet hattuhyllyllä mitkä kyllä kaikki raikas sen ku vaan laitto iso-liittimen soittimeen kiinni 
Yhden hyppylangan joutu kuitenki virittelemää johtosarjaa et sai dvd:t näkymää ajon aikana.
Yhden hyppylangan joutu kuitenki virittelemää johtosarjaa et sai dvd:t näkymää ajon aikana.
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Eikö se bosen vahvistin ota sisään ihan kaiutintasoista signaalia?
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
http://www.nettivaraosa.com/autohifi-ja ... et/1135424" onclick="window.open(this.href);return false;
tuossa on aika hyvä soitin alle 500 e sarjaan, ite tilasin samasta paikasta vuosi sitten ja hyvin on pelannu, näissä ei kannata oikiasti sekaantua mihinkään pilipali merkeihin menee vain hermot ja tulloo kolo lompsaan jonka ois voinu käyttää suoraan parempaan soittimeen
tuossa on aika hyvä soitin alle 500 e sarjaan, ite tilasin samasta paikasta vuosi sitten ja hyvin on pelannu, näissä ei kannata oikiasti sekaantua mihinkään pilipali merkeihin menee vain hermot ja tulloo kolo lompsaan jonka ois voinu käyttää suoraan parempaan soittimeen
Diiiiiiiissseli